Belus Napisano 9 Styczeń 2011 Napisano 9 Styczeń 2011 (edytowane) Hej! Pierwsza praca w tym roku. Znowu problem czy wybrałem dobry dział ( technika ta sama jak w poprzedniej mojej pracy "Hangar";-) czyli mnóstwo 2d... Edytowane 9 Styczeń 2011 przez Belus
Camel Napisano 9 Styczeń 2011 Napisano 9 Styczeń 2011 Jak zwykle fantastycznie ! Tylko ten sharp mi się troche nie podoba, przeszkadza, dałbyś 2 wersje do porównania? :)
blinq Napisano 9 Styczeń 2011 Napisano 9 Styczeń 2011 Super! Ale nie widze tu tego 3d - nieźle musiałeś je zakamuflować ;) Mógłbyś pokazać siateczki? Albo surowy render? Bo ciekawy jestem jak to poskładałeś :) Pozdro i gratki!
mookie Napisano 10 Styczeń 2011 Napisano 10 Styczeń 2011 Bardzo dobre, choć osobiście zrezygnowałbym z tych rakiet po lewej; budzi skojarzenia ze stalkerowską "Zoną" Tarkowskiego. 5*
Neb Napisano 10 Styczeń 2011 Napisano 10 Styczeń 2011 Kolory i kompozycja super. Wypracowałeś fajny styl dla 3D.
norden Napisano 11 Styczeń 2011 Napisano 11 Styczeń 2011 Iran znowu strzela domalowanymi rakietami? Praca jest niejednolita jeśli chodzi o stopień wykończenia. Masz problem z próbą pokazywania wszystkiego za wszelką cenę to niestety jest jak skolioza 98% "artystów" ma ten sam problem i robią sceny które wyglądają jak ustawione z klocków lego. Jest równiez problem z perspektywą powietrzną. Zauważ że w krzakach na pierwszym planie nie wystepują czernie...W budynku już są... natomiast perspektywa powietrzna głębokiego tła przypomina ścianę która się nagle urywa... Nie ma u ciebie róznicy pomiędzy kontrastem okolicy odległej od obserwatora o 900 metrów a pasem terenu odległym o 4-6km. Mozna jeszcze wiele pisać o tej pracy...która generalnym spojrzeniu jest dosyć przyjemna.. gdyby tych rakiet nei było...
MariushO Napisano 14 Styczeń 2011 Napisano 14 Styczeń 2011 Belus powiem ci tak, mimo tych rakiet jak juz ktos wspomnial i problemami z perspektywa jest niezle, fajny klimat i fajny temat. Pomimo proporcji 3d do 2d rownej 10%(tak mi sie wydaje) to i tak mi sie podoba, bo to nie vizka i nie samochod, ktorych tutaj na forum dostatek, patrzysz samochod... patrzysz vizka... a gdzie natura, gdzie fantastyka, gdzie karykatura. gdzie... itd. Malo na tym forum jest prac ambitnych, oczywiscie bez urazy, vizki i samochody...jakby to forum bylo dla gosci co pracuja i chca sie dowiedziec czy ich praca spodoba sie klientowi. I dlategopodoba mi sie co zrobiles, dopracuj to a bedzie git. sam wziolem sie za samochod i sie koncze ale skoncze bo sie moze czegos naucze... hehhehe
terenas Napisano 15 Styczeń 2011 Napisano 15 Styczeń 2011 (edytowane) Ogólne wrażenie fajne, ale zauważyłem że ostatnio przypadłością tego forum jest klapanie wszystkich i wszystkiego i siebie wzajemnie po tyłku nawet tam gdzie miejscami ewidentnie się to nie należy więc teraz troche konstruktywnej krytyki. W pełni popieram Nordena. Na pierwszym planie masz zieleń, niby do końca zdefiniowana, można dokładnie odczytać bryłę, troche dalej na skarpie płynnie przechodzi w podłoże, nie definiujesz już tego światłem, wszystko się miesza. Dobra, powiesz że jest w cieniu, ale stojący dalej budynek (jego prawa ściana) również jest w cieniu i operujesz tam czerniami w zacienionych obszarach - duża niekonsekwencja). Niedostatecznie różnicujesz plany - to o czym Norden wspomniał - kwestia odległości. Jak aura zacznie sprzyjać proponuje wybrać się z aparatem w teren o porobić troche referek. Masz jednolite plamy barwne (góra po lewej i góry w tle - to samo nasycenie), w takiej sytuacji zawsze wkrada się jakiś subtelny kolor sugerujący wzniesienie, fragmenty innej palety roslinnej. Na tafli wody (?) brakuje mi choćby subtelnej sugestii odbicia. Innymi słowy to co wyszło fajnie na małej przestrzeniu hangaru tutaj wymaga dopracowania. Mam nadzieje że odbierzesz to należycie jako chęć pomocy, bo od słuchania ochów i achów jest digart ;) Pozdrawiam i pracuj dalej bo konwencja jest świetna i w fajnym kierunku się to rozwija :)! Edytowane 15 Styczeń 2011 przez terenas
Rekomendowane odpowiedzi