Jump to content

lightsaber


panek1989

Recommended Posts

  • Replies 65
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

No fani SW zaraz Ci ocenią czy jest podobny, ja natomiast powiem, że samo modelowanie wreszcie wygląda nieźle, można by poprawić chamfery i dodać tu i ówdzie, gdzie nie ma ich w ogóle. Materiały faktycznie do kitu ale nie poddawaj się :)

Link to comment
Share on other sites

Wyszło nieźle, przez chwilę się zastanawiałem jak zrobiłeś ten zielony 'laser', ale chyba jest to cylinder z półprzeźroczystym, zielonym materiałem, zgadłem? Model sam w sobie nie jest chyba najgorszy, mógłbyś siatki zamieścić i bym się ucieszył. Nich moc będzie z Tobą ;)

Link to comment
Share on other sites

Da się rozpoznać na pierwszy rzut oka, że to miecz Yody. :)

Ale po zapoznaniu z referkami trochę różnic jest:

- okładziny rękojeści powinny być 4 a nie 8

- włącznik powinien być okrągły + nacięcie

- brakuje kilku detali jeszcze w środkowej części

 

yodarots.jpg

Link to comment
Share on other sites

coś brzydkiego porobiło Ci się u góry tego największego cylindra. Jeśli możesz to pokaż siatkę w takim samym rzucie jak render.

Przy okazji - lata świetlne oczywiście, temu zrobiłem też lightsaber. fajna zabawa. Pamiętam że znalazłem jakiegoś tutka jak zrobić laser do niego, ale pobawiłem się światłem wolumetrycznym.

Link to comment
Share on other sites

Nie rozumiem troszkę po co tutaj wygładzanie siatki zastosowane. Ja bym to zrobił na cylindrze z np. 36 ścianek i chamferami wygładzał krawędzie. Siatka jest zła jak na obiekt okrągły z wystającymi elementami - dajesz chamfery na kanty a trójkąty zostają przy podstawie z obudową. I na cóż tyle poly w tym "daszku" ? TS/MS nie jest jedynym sposobem na tworzenie elementów ;)

 

Pokazuj siatkę na materiale to będzie wszystko bardziej czytelne.

Link to comment
Share on other sites

E tam póki polycount nie jest jakiś zastraszający (a nie jest tak na oko) to nie ma co narzekać na modeling

 

Racja, chce tylko zwrócić uwagę że panek1989 zaczyna przygodę z 3D i może podchodzić do modelów tak jak ja kiedyś ;) - wrzucać na wszystko MS/TS żeby lepiej wyglądało :D

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy