Skocz do zawartości

lightsaber


panek1989

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 65
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

No fani SW zaraz Ci ocenią czy jest podobny, ja natomiast powiem, że samo modelowanie wreszcie wygląda nieźle, można by poprawić chamfery i dodać tu i ówdzie, gdzie nie ma ich w ogóle. Materiały faktycznie do kitu ale nie poddawaj się :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyszło nieźle, przez chwilę się zastanawiałem jak zrobiłeś ten zielony 'laser', ale chyba jest to cylinder z półprzeźroczystym, zielonym materiałem, zgadłem? Model sam w sobie nie jest chyba najgorszy, mógłbyś siatki zamieścić i bym się ucieszył. Nich moc będzie z Tobą ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Da się rozpoznać na pierwszy rzut oka, że to miecz Yody. :)

Ale po zapoznaniu z referkami trochę różnic jest:

- okładziny rękojeści powinny być 4 a nie 8

- włącznik powinien być okrągły + nacięcie

- brakuje kilku detali jeszcze w środkowej części

 

yodarots.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

coś brzydkiego porobiło Ci się u góry tego największego cylindra. Jeśli możesz to pokaż siatkę w takim samym rzucie jak render.

Przy okazji - lata świetlne oczywiście, temu zrobiłem też lightsaber. fajna zabawa. Pamiętam że znalazłem jakiegoś tutka jak zrobić laser do niego, ale pobawiłem się światłem wolumetrycznym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie rozumiem troszkę po co tutaj wygładzanie siatki zastosowane. Ja bym to zrobił na cylindrze z np. 36 ścianek i chamferami wygładzał krawędzie. Siatka jest zła jak na obiekt okrągły z wystającymi elementami - dajesz chamfery na kanty a trójkąty zostają przy podstawie z obudową. I na cóż tyle poly w tym "daszku" ? TS/MS nie jest jedynym sposobem na tworzenie elementów ;)

 

Pokazuj siatkę na materiale to będzie wszystko bardziej czytelne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

E tam póki polycount nie jest jakiś zastraszający (a nie jest tak na oko) to nie ma co narzekać na modeling

 

Racja, chce tylko zwrócić uwagę że panek1989 zaczyna przygodę z 3D i może podchodzić do modelów tak jak ja kiedyś ;) - wrzucać na wszystko MS/TS żeby lepiej wyglądało :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności