Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Bedryk , Ice dzieki za podpowiedzi duzo z nich wynioslem mam nadzieje ze w glowie zostanie i nie bede juz tych samych bledow w kolko powtazal.

Ice dobre cwiczenie poprobuje thx

  • Odpowiedzi 184
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

siem..ja bym w ogóle pociągnął kadr w górę najpierw(porządnie perspektivo cza wyznaczyć), wydłużyło by to wszycho. Koleś przede wszystkim zasłania całe schody, lepiej by wyglądało jakbyś pokazał więcej tego co się dzieje z dołu a zioma zmniejszył i przesunął. Ogień na badylu pali się pod skosem :), a tak poza tym to nie wiem po co mu ta pochodnia skoro tam piękny środek dnia, no chyba że z jakiejś ciemnej dziupli się wyłonił ;), ale tak trochę nie do końca to hula ze sobą. Zrezygnowałbym z tego czegoś na górze bo, że tak powiem "dupy się nie trzyma". Ja wiem, że to może być początkowy etap, ale bardziej nad kompo trzeba posiedzieć, szkoda dłubać detal skoro dużo byków się pojawia. Lecisz dalej!

zdrówko!

Napisano

Resh, Cukierass dzieki za podpowiedzi .

Resh jak najbardziej sie zgadzam z tym co piszesz tez mi nie lezy kompo i perspektywa a ze wszystko sie wali postanowilem zostawic to w formie speeda.

Cukierass na swiatlo mialem kilka pomyslow ale czy to wszystko by gralo tego nie wiem.

Napisano

fajna perspektywa i kadr :D ale pewne rzeczy mogłyby być bardziej konkretne np ta skała na "suficie" mogłaby być czarna, żeby było wiadomo że w niej jest dziura przez która wpada światło.

Napisano

Nie chcę cię zbytnio przedwcześnie zniechęcic, ale jeśli już w tej chwili myślisz o portfolio, i naprawdę sądzisz, iż jesteś gotów na pracę w branży, to zrób 2 rzuty tego pojazdu pod modeling sheet, albowiem takie zadanie bedzie normą.

 

Dobrze Ci idzie.

 

Pozdrawiam

Napisano

Cukierass , ICE dzieki.

ICE ano mysle i to nie dla tego ze chce tylko dla tego ze dostaje propozycje i glupio mi bez portfolia wyskakiwac. Twoje sceptyczne podejscie do mojej osoby przestalo juz na mnie robic wrazenie wiec sie nie zniechecam bron Boze.Poza tym nie napisalem ze do gierek sie pcham wiec po co 2 rzuty ???

No i troche podrasowany pojazd wrzucam

autoscrap1.png

Napisano (edytowane)

A tu moja lepsza polowa wydziargana na photoshopie jakies 12-14h (malowana po trochu z natury i z referencyjnego zdjecia bez bazgania po zdjeciu sie znaczy).Komentarze jak zawsze mile widziane.

karcia2.jpg

Edytowane przez Mellon
Napisano

Taa, fajne to ostatnie, ale szkoda że wygląda troszkę bardziej jak zdjęcie z partyzanta (znienacka) niż takie bardziej pod widza lansiarskie, chociaż w sumie mogę się mylić bo mam w głowie inne wyobrażenie portretów. Nie zmienia to faktu że ma coś w sobie. Inna rzecz - pokusiłbym się o inny kolor tła żeby się z bluzką nie zlewało i jaśniejszą jego plamę dałbym za włosami z tyłu. Bardziej by to wyeksponowało postać. Możesz pokazać refkę z której korzystałeś? Pzdr.

Napisano (edytowane)

A tu rozbudowa portfolio cd. Ostatnie stepy ManiakaS duzo mi pomogly niby nic odkrywczego ale jak przejzyscie.

steamknight.jpg

Edytowane przez Mellon
Napisano

ogólnie koles wygląda jakby dostal czymś ciężkim z góry i go wgniotło trochę w korpus... postawa też dziwna, nogi sobie i tułów sobie, jakby dwie inne pozy... i czemu ma zajęte obie "ręce", a jak będzie się chciał podrapać za uchem?

Miejscami fajny detal... twarz najfajniej się prezentuje... wg mnie za wcześnie wszedłeś w wykańczanie pracy, mogłeś bardziej powalczyć przy szkicu samej sylwetki i postawy... bo tak to błędy się mocno rzucają w oczy... ja bym w ogóle skadrował na samą twarz z naramiennikiem i byś miał fajny portret...pozdron

Napisano

No Melonik poszło do przodu tylko w tym ostatnim nic bryły żeś nie zblokował może i koncept spoko ale miejscami godzilla widmo na dwa ogony ;) może jednak skusisz się na ćwiczenia z naturki?;>

Napisano

Dzieki Ci Swiezy - ostatnio przy portrecie duzo z modela malowalem i zdecydowanie mam ochote cos z natury naskrobac jeszcze jak czas pozwoli. Zgadzam sie z toba co do ostatniej pracy a ponadto mial byc Kreaken a wyszla Godzilla :D . W przerwach duzo twarzy z gazet szkicuje olowkiem bo jak ktos slusznie zauwazyl moje postaci maja charakterystycznie zrabane twarze wiec pracuje nad roznorodnoscia i mimika moze to nie z natury ale mysle ze ujdzie jako cwiczenie.

Pozdrawiam

Napisano (edytowane)

No ten portret to mnie zagiąłeś, genialnie wyszedł połącz to z kopiowaniem starych mistrzów + Angel Academy czy studia innych malarzy,studentów, ja się w to właśnie pobawię ;) proporcje, anatomia walor etc + ćwiczenia z natury a warsztat masz ładny tylko że bardziej do Ps'a a z naturą jeszcze jest różnie. ;)

No i wyczerpujące studia, nie speedy bo to nie ma sensu, więcej rysowania z perspektywą i bryłą, konstrukcje potem dopiero anatomia,faktury walory etc.

+ (To samo co u Twi napisałem)

No i oczywiście duży format, inaczej nie czujesz tej bryły i objętości tego co rysujesz, nie masz szansy wypracować kreski etc.

Pozdrawiam ;)

Edytowane przez Swiezy
Napisano

dwa ostatnie bardzo fajne. podoba mi się zabawa światłem na akcie, widać świadomą fakturę i wszystko takie konkretne jest. a krakena design jest bardzo ciekawy :> i kolory też dobrze dobrane

Napisano

Świetne! Kolorki, faktura, klimat - naprawdę pyszne.

 

Jedyne do czego bym sie przyczepił to katana, która wygląda na pierwszy rzut oka jak w wbita w postać. Wystarczy chyba tylko zmienić jej kąt nachylenia względem postaci.

 

Moar, moar :D

Napisano

No no szalejesz ;) tylko dłoń jakoś za mała trzymająca topór/halabarde/pike? Dziwne proporcje ma broń.

No i są strzały,brak łuku naramiennik jak dla koksa jakoś nie powiązałbym go z łucznikiem, plus minus porównaj z overem Omena a propo rycerzy etc u EC w teczce, nie to że coś sugeruje ale może warto ;)

A tak to pracka bardzo na plus, może tylko kadr o dolną dłoń zwiększyć, niech chociaż ją na pasie trzyma, no i tą halabarde dziwnie trzyma, jak już nawet rysujesz taki kadr naszkicuj wcześniej postać mniej więcej i potem dopiero wybierz kadr żeby nie mazać w ciemno. ;)

Pozdrawiam

Napisano

Rothbart , KhazadThard ,Swierzy - dzieki wielkie ciesze sie ze sie podoba.

Swierzy -trafne uwagi ale to taki speed 2h byl i raczej juz nie wroce do niego.

THX

Napisano

Szkoda bo więcej być wyciągnął z powolnego studiowania i poprawiania błędów, inaczej będziesz je tylko powielał, wiem sam po sobie.

O ho ho jak ja bym chciał takie speedy cisnąć ;d

Pozdro

Napisano

Pozwoliłem sobie na bezczelnego overpainta.

 

overz.jpg

 

Moje uwagi:

1. Proporcje twarzy (czerwone linie) - w tym układzie twarzy odległość między oczami, a nosem, jest równa odległości między nosem, a ustami.

2. Paleta barw - nienasycone cienie spłaszczają i tworzą 'papierową skórę'. Na trzecim obrazku, paleta przed i po.

3. Coś z szyją sie niedobrego dzieje.

 

Całość wyszła mi trochę przepocona. Mam nadzieję, że widzisz o co mi chodzi, bo trochę nieporadnie to zrobiłem :D

 

Jak zawsze z overpaintami, dałem się ponieść.

Napisano

Rothbart, może ta twarz jest pociągła, ale takie występują w realu. mam koleżankę któa ma tego typu twarz :) Kolory skiepściłeś okrpnie. A, i raczej nie rób światła konturowego przy zacienionym od włosów policzku, bo to strasznie spłaszcza obrazek.

 

Moim zdaniem Mellon, jedyne co powinieneś poprawić: to wydłużyć nos i powiększyć i obniżyć ucho. Dodałabym też więcej cienia na brzegach kompozycji, i jakieś pyłki w tle, żeby było ciekawiej, i czerwoną wstażke we włosy, lub jakiś inny kontrastujący z tą przyjemną zielenią kolor. TYLE :P

 

MumH1.jpg

Napisano

Ha! nosek teraz wszystko jasne dzieki Telthona no coz kto jak kto ale ty na kobiecych rysach twazy sie znasz.Dzieki wielkie za overka jest duzo lepiej.

Napisano

Ja tez sie pobawilem (ale oblężenie ;])

 

Najbardziej mi przeszkadzała konstrukcja twarzy, ale w sumie powinniśmy ustalićm czy panna miała byc urodziwa, bo jak nie to wszystko gra oprócz ucha - za wysoko. A poza tym zmiękczyłem krawędzie w cieniach i dodałem pod szczęką troche światła odbitego. Te krawędzie na szyi miałeś raczej za ostre - po prawej, bo po lewej stronie szyi już było ok. Poza tym jeszcze co do szyi, to w miejscu gdzie spotyka sie ona za szczęką jest za duży skok, przy takim ułożeniu głowy raczej inaczej bym to widział. No i ząbki bardziej schować w cień, coby było wiadomo że są pod i za ustami.

 

overpaint_by_ethicallychallenged-d3iwpse.jpg

Napisano

Nie no, panowie, nie chcę was martwić, ale te wasze poprawki są paskudne ;)

W overze chodzi o to, żeby poprawić błędy (żeby uświadomić je autorowi), a nie przemalować coś w zupełnie inną koncepcję czy styl w miejscach, gdzie nie jest to potrzebne. A pracy Melona naprawdę niewiele potrzeba - co wydaje mi się że over Telthony dobrze pokazuje

 

A w LOTRze były raptem 3 kobiety, w tym tylko jedna machała mieczem, mimo to na co dzień pełniła funkcję córki króla ;)

Napisano

Ec - dzieki wielkie za overka i rady -Moja dziewczyna juz mnie pojechala - czuje sie urazona ze paskudy rysuje bo znaczyc to by mialo ze takie lubie LOL albo roznicy nie widze

No to moze ja przy orkach zostane a Telthonie panie zostawie :D

Ps mnie tez tethlonowa pani najbardziej sie podoba bez urazy panowie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności