Designer79 Napisano 1 Luty 2011 Napisano 1 Luty 2011 (edytowane) Witam, po dłuższej nieobecności na forum zakładam nową teczkę - do której mam nadzieję od czasu do czasu coś ciekawego wrzucić. Na początek praca, która nie ma jeszcze statusu finished - korzystałem tylko z głowy, wiec odbiło się to trochę na anatomii dłoni. Jestem ciekawy waszych opinii. Marilith Edytowane 5 Czerwiec 2013 przez Designer79
Richard Hade Napisano 1 Luty 2011 Napisano 1 Luty 2011 Graficznie i koncepcyjenie bardzo fajne :). Anatomii czepiać się nie będę, a jedynie gestu. Brakuje trochę życia w rękach, widać jakby były doklejone byle były. Tak naprawdę gest mają w sobie tylko górne ręce, reszta sprawia wrażenie wstawionych i nie oddających emocji konceptu. Bardzo fajnie, czas na pracę nad tchnięciem życia w pracę, bo techniczne już umiejętności masz :). Polecam książki: Drawn to Life
telthona Napisano 1 Luty 2011 Napisano 1 Luty 2011 głowa wszystko psuje. na Twoim miejscu namalowałabym ją jeszcze raz. Bo całość naprawde na dobrym poziomie wykonania i w ogóle, ale ta pani ma ewidentnego zeza i dziwnie błyszczące brwi.
Designer79 Napisano 21 Kwiecień 2011 Autor Napisano 21 Kwiecień 2011 (edytowane) Znowu się tak mi stało, że nowe się namalowało zamiast poprzednie poprawiać chciało.. Dzięki wielkie za uwagi i oczy wiscie przyjmuje je z pokorą :) A tu taki pin-upek pseudoszybki nieszałowy w ramach wolnej chwili. Edytowane 29 Styczeń 2012 przez Designer79
Designer79 Napisano 14 Styczeń 2012 Autor Napisano 14 Styczeń 2012 Witam, poniżej moja próba zrobienia czegoś sensownego w plenerze. Mam nadzieje, że rezultat interesujący i progresywny. Technicznie - grafika zrobiona trochę inaczej niż zazwyczaj :P
grass Napisano 14 Styczeń 2012 Napisano 14 Styczeń 2012 fajna grafika , tylko nie rozumiem po co ona wchodzi na auto z lonetka jezeli te statki sa tak blisko. Ale kolorki fajne , może jakby dać auto blizej , wywalic drzewo zmniejszyc te pojazdy.
telthona Napisano 14 Styczeń 2012 Napisano 14 Styczeń 2012 grass: auto? chodzi pewnie o to żeby tyłek był bliżej! :P Render bardzo fajny w tej pracy, ale koloty są okropne. pinupowa panienka ma pokiereszowaną anatomię, tak samo jak ten concept biczownika.
kazziu Napisano 14 Styczeń 2012 Napisano 14 Styczeń 2012 Biczownik podobny do Mushizo z Ninja Scroll z tymi owadami z grzbietu, natomiast w ostatnim trzeba kompletnie zmienić kompozycje, kolorki powoli zaczynają oddawać klimat, niemniej jednak telthona ma racje. Pierwszy koncept super mi się podoba no może oprócz tła... laska ma zbyt masywną twarz na mój gust szczególnie czoło...Pozdrawiam.
Designer79 Napisano 16 Styczeń 2012 Autor Napisano 16 Styczeń 2012 (edytowane) Dzięki wszystkim za komenty - wziąłem sobie do serca Wasze uwagi i... zmieniłem kompozycje, dodałem detal, poprawiłem kolory. No i specjalnie dla telthony tyłek jest bliżej, mógły być jeszcze bliżej ale psuło mi to koncepcje całości - za jako bonuns to jest on uwydatniony przez przezroczysty materiał. (btw telthona: te spodki to nie render -to po prostu parę krzywych :P ) Czekam na dalsze wytykania. oraz LOD [ATTACH=CONFIG]84031[/ATTACH] Edytowane 16 Styczeń 2012 przez Designer79
kazziu Napisano 16 Styczeń 2012 Napisano 16 Styczeń 2012 Nie postarałeś się jeśli chodzi o kompo, odbiłeś w zasadzie horyzontalnie canvas i jedno ufo dałeś dalej... co do kolorów to w pierwszym było zdecydowanie lepiej, czuć było popołudniowy klimat nevady...wrzuciłem poniżej jak moim zdaniem lepiej było ułożyć laskę i auto, z tym ufo to mnie jakoś skusiło żeby dodac trochę akcji ale ogólnie widzisz że dosłownie kilka chwil i można zmienić całkowicie obrazek, najlepiej by było umieścić widza w zupełnie innym miejscu ale to pewnie temat na inną pracke...w orginale niepotrzebnie są trzy główne focal pointy: drzewo, laska z autem, i ufa...
Cyanide Napisano 16 Styczeń 2012 Napisano 16 Styczeń 2012 Strasznie to ciasne się u Ciebie kazziu zrobiło. Do tego ten pojazd, a raczej ślady poślizgu, nie mogę sobie wyobrazić jak ten poślizg miałby wyglądać przy takim ustawieniu auta. Ja bym proponował oddalić trochę te talerze, zmniejszyć, może troszkę je bardziej wyblakłe zrobić (persp powietrzna czy jak to się tam nazywa). Pozdrawiam, Cyanide.
Designer79 Napisano 16 Styczeń 2012 Autor Napisano 16 Styczeń 2012 (edytowane) Hmm, co do kolorów to moim zdaniem w 1 wersji raczej oddawały pochmurny dzień, wiec podniesienie kontrastu i nasycenia w bezchmurne niebo to dobry zbieg. Niewątpliwie kompozycja nie jest rewelacyjna, ale w zamyśle to miała być tylko envirka, a te "focal pointy" powstały jako bonus. kazziu: Fajny pomysł z tym crash site, ale kompozycja którą zrobiłeś jakoś mi nie leży - głównie dla tego, że skupiło się to teraz na tych focal pointach, a nie na krajobrazie i rzeczywiście ciasno się zrobiło. [ATTACH=CONFIG]84049[/ATTACH] Wydaje mi się, że jedyne sensowne rozwiązanie to coś takiego z tym że teraz chyba perspektywa auta nie pasuje? Alternatywnie można po prostu wywalic babkę z autem, zostawić zmniejszone spodki oraz drzewo dla przelamanie pustkowia i wszsytko:P a tu takie tam niewinne kukanie :P Edytowane 17 Styczeń 2012 przez Designer79
Designer79 Napisano 20 Styczeń 2012 Autor Napisano 20 Styczeń 2012 Zebrałem do kupy kilka wybranych "fejsów", które sobie dziergałem w ramach ćwiczenia.
telthona Napisano 20 Styczeń 2012 Napisano 20 Styczeń 2012 oo! główeczki! :D to jest naprawde fajna rzecz i do ćwiczeń i do portfolio :) fajnie że są bardzo różne.
ICE Napisano 22 Styczeń 2012 Napisano 22 Styczeń 2012 Here's Johnny zawsze w cenie A nad glowkami musisz jeszcze posiedziec, narazie wygladaja na takie z tanszych kreskowek niestety :/
Designer79 Napisano 22 Styczeń 2012 Autor Napisano 22 Styczeń 2012 (edytowane) ICE - jedynie mogę się usprawiedliwiać tym, że w większości to starsze facjaty podciągnięte do zdatności :P Zresztą z bliska chyba nie są takie złe :P? Jak by ktoś nie widział wcześniej to taki przerywnik: Zoomquilt2 Edytowane 22 Styczeń 2012 przez Designer79
Designer79 Napisano 25 Styczeń 2012 Autor Napisano 25 Styczeń 2012 (edytowane) Ćwiczonko based on referka :P btw, mam pytanie techniczne czy ktoś może wie, czy istnieje jakieś rozwiązanie do kategoryzacji brushy w PS? Najlepszym rozwiązaniem była by lista dziłająca na zasadzie drzewa lub poprostu grup z drag and drop. Ewentualnie zrobienie dodakowego toolboxa z ulubionymi brushami. Dziwię się, że nie zaimplementowano jeszzce takiej podstawowej funkcjonalnosci w PS. Edytowane 26 Styczeń 2012 przez Designer79
ZiN Napisano 26 Styczeń 2012 Napisano 26 Styczeń 2012 btw, mam pytanie techniczne czy ktoś może wie, czy istnieje jakieś rozwiązanie do kategoryzacji brushy w PS? Najlepszym rozwiązaniem była by lista dziłająca na zasadzie drzewa lub poprostu grup z drag and drop. Ewentualnie zrobienie dodakowego toolboxa z ulubionymi brushami. Dziwię się, że nie zaimplementowano jeszzce takiej podstawowej funkcjonalnosci w PS. Nie wiem jakiego masz CS, ale w 5 już coś takiego wprowadzono, w polskim nazywa się Domyślne ustawienie narzędzia w angielskim chyba Tool prestes, mozna tam ustawić sobie wszystko, i zmieniać brushe jednym kliknięciem.
grass Napisano 26 Styczeń 2012 Napisano 26 Styczeń 2012 Nie wiem jakiego masz CS, ale w 5 już coś takiego wprowadzono, w polskim nazywa się Domyślne ustawienie narzędzia w angielskim chyba Tool prestes, mozna tam ustawić sobie wszystko, i zmieniać brushe jednym kliknięciem. z tym że działanie tego cuda sporo odbiega od np świetnego rozwiązania z paintera
Designer79 Napisano 26 Styczeń 2012 Autor Napisano 26 Styczeń 2012 (edytowane) Chodzi mi bardziej o scenariusz gdy na liście brush presets jest np ok 200 pozycji, wtedy trudno ogarnąć i pogrupować sobie je wg kategorii - np folder/grupa: szkic, faktura lub często używane, sporadycznie, etc. Jestem przyzwyczajony do tego, że mam toolboxy z powyciąganymi pedzalami. Wcześniej nie używałem PS do DP i więc ciężko mi się przestawić:P Edit: grass dokladnie tak jak mowisz - razwiązanie z ps wydaje mi sie jakieś poronione :P Edit2: swoją drogą nie wiem czy ktoś miał okazje testować skromnej wielkości programik Paint Tool SAI - jego prostota i przejrzystość a zarazem intuicyjność i możliwości wywarły na mnie spore wrażenie. Zdaje się ze głównie to program do mangi ale podejrzewam, że gdyby był bardziej popularny, miał więcej pędzli to kolejne wersje miałby by szanse stać się jednym z najlepszych do dp :P Edytowane 26 Styczeń 2012 przez Designer79
Designer79 Napisano 29 Styczeń 2012 Autor Napisano 29 Styczeń 2012 (edytowane) Chc.39: "Żabi Spadkobierca" by Designer79 - prawie na pewno ostatni update :P Zapraszam do oceny:) Edytowane 10 Luty 2012 przez Designer79
Designer79 Napisano 29 Styczeń 2012 Autor Napisano 29 Styczeń 2012 Jeszcze 2 szkicory: scifi facjata - miała być karykaturalna tyle, że nie wyszło tak jak chciałem. dłoń moja - from life
Designer79 Napisano 1 Luty 2012 Autor Napisano 1 Luty 2012 (edytowane) Wrzucam koncept samochodu - całkowicie bez referek. Mam pytanie do Was odnośnie "kolorowania" w PS szkiców w grayscale. Czy jest jakiś na to najlepszy sposób, czy też po prostu overlay i jazda? Czy np. szkic powinien mieć jakiś określony zakres szarości itp? Jeżeli ktoś mógłby poratować przykładem bądź linkiem byłbym wdzięczny. Przeglądanie teczek na tym forum jest bardzo demotywujące szczególnie tych 4+ :( A tu jeszcze taki WIPek Edytowane 1 Luty 2012 przez Designer79
Designer79 Napisano 3 Luty 2012 Autor Napisano 3 Luty 2012 Ćwiczenie z referek ok 8-14 min każde. Przydał by się jakiś grzaniec na te mrozy :)
Designer79 Napisano 6 Luty 2012 Autor Napisano 6 Luty 2012 (edytowane) Kolejne bazgroły... Death of Season :) Edytowane 6 Luty 2012 przez Designer79
Designer79 Napisano 10 Luty 2012 Autor Napisano 10 Luty 2012 Zdj. ref: http://lovecastle.org/draw/ czas: ok 2-3h 1
WojtekFus Napisano 10 Luty 2012 Napisano 10 Luty 2012 Świetny walor i edge control :D Jedyne do czego mógłbym się doczepić to mała dłoń (choć mogła tak wyglądać, więc jakby co zwracam honor :D) I moim zdaniem momentami przesadzasz z sharpenem :D
Designer79 Napisano 10 Luty 2012 Autor Napisano 10 Luty 2012 Hehe, dłoń już raz powiększałem, ale jak tak powiedziałeś to teraz też mi się wydaje, że mogła być ciut masywniejsza.. (chyba już tej refki nie znajdę:/). Szarpen z automatu daje.. ale racja może ciut za mocny.. :P
guffqa Napisano 10 Luty 2012 Napisano 10 Luty 2012 Designer ładnie się spisałeś ! Pełen respekt dla Ciebie za ostatnią prace... no cóż...zostaje mi ciężko trenować, żeby robić chociaż w połowie takie rzeczy jak Ty ;D
Designer79 Napisano 10 Luty 2012 Autor Napisano 10 Luty 2012 (edytowane) Jeszcze jedno w tym stylu, czas ok 2h tym razem. Zdj. ref. z tej samej strony co poprzednio. guffqa: dzięki za te słowa :) heh wiesz ja bym chciał robić w połowie takie rzeczy jak niektórzy miazgatorzy i też pozostaje mi ciężko trenować ;) Edytowane 10 Luty 2012 przez Designer79
Aptenodytes Napisano 10 Luty 2012 Napisano 10 Luty 2012 Lew wygląda jakby miał za krótki tułów, rozumiem że to miało być coś jak tutaj: ale u ciebie w ogóle nie 'czuć' perspektywy, to po prostu lew z przykrótkim tułowiem i wielkim dupskiem:)) Babka na moje niewprawne oko jest ok, choć nie jestem pewna czy np. jej prawe ramię nie jest za krótkie w porównaniu z lewym. Ale to drobiazg:)
Designer79 Napisano 10 Luty 2012 Autor Napisano 10 Luty 2012 Znalazłem referke do tego i zasadniczo te "dupsko" może i mogło być ciut węższe, ale chyba za dużego pyska mu zrobiłem.. i kita troche za szeroka
ICE Napisano 10 Luty 2012 Napisano 10 Luty 2012 Aye, zbyt wielki pysk powoduje zaburzenie harmonii. Ale ale ja Cie dzsiaj bardzo pochwale bo walorystycznie ta pani wyzej bardzo sie udala, skora miejscami rewelacyjna. Zerknij sobie na ten proces ktory wrzucilem komus do teckzi odnosnie wlosow, to chyba u Kalberosa, bo niestety masz tendencje do dlubania i lwa to zabolalo. Tak czy inaczej jest postep a o to chodzi, ciao.
Coyote Napisano 11 Luty 2012 Napisano 11 Luty 2012 Ta babeczka bardzo fajnie wiecej takich :) dobrze że ogarniasz walor mocno zaplusujesz jak przejdziesz do koloru wszystko wtedy będzie się trzymało kupy.
Designer79 Napisano 12 Luty 2012 Autor Napisano 12 Luty 2012 (edytowane) Dzięki Wam;) No to kolejna babeczka - chyba ze 4h, referka ze strony jw. Mam nadzieje, że coś mi zostanie z tego w głowie, malować na podstawie zdjęcia to jedno, a tak tylko z bańki to jednak dużo trudniej... :/ Edytowane 17 Maj 2012 przez Designer79
Kalberos Napisano 12 Luty 2012 Napisano 12 Luty 2012 No i idziesz do przodu .Kolorki już lepsze ,anatomia tez poprawiana no i te panie naprawdę ci dobrze wychodzą .Co do tej pracy jeszcze to cień pod stopa która znajduje się bliżej ręcznika jest za slaby i wygląda to troszkę tak jak by noga była w powietrzu a jednak układ mięśni, rozłożenie siły wskazuje na to ze na niej się opiera .
mant-raz Napisano 12 Luty 2012 Napisano 12 Luty 2012 bdb te babeczki z refek, ładnie łapiesz walor, miejscami nie czuć tylko formy (np. lewa noga ostatniej pani od kolana w dół), czasem trzeba podmodelować taką plamę, żeby miała jakiś sens
Macksy Napisano 12 Luty 2012 Napisano 12 Luty 2012 Spojrzalem na Twoje poprzednie prace i zrobiles ogromny progress, widac, ze nie obijales sie przez ten rok. :) Co do ostatniego obrazka to wyglada on tak jakby babka i szata byly oswietlone osobno. Dlatego nie czuc formy w niektorych miejscach - np. zaciemnienie tej nogi mialoby sens gdyby tlo - szata byla rowniez ciemna. Tak mi sie przynajmniej wydaje. ;)
WojtekFus Napisano 12 Luty 2012 Napisano 12 Luty 2012 Świetne! Brawo, brawo, miło się na te wprawki patrzy :) I mam pytanie - jak działasz z kolorem przy tych babkach? Starasz się go znaleźć ręcznie, czy pobierasz próbnikiem?
badassky Napisano 12 Luty 2012 Napisano 12 Luty 2012 Macksy- może nie ja powinienem odpowiadać na to pytanie, ale to pewnie przez refkę, zdjęcia ze stocków bywają dziwnie oświetlone. Panienka w wersji BW bardziej przypadła mi do gustu, w kolorowej brakuje mi trochę malarskości ale pod względem anatomicznym jest świetnie.
Designer79 Napisano 13 Luty 2012 Autor Napisano 13 Luty 2012 (edytowane) Dzięki Wszystkim za komentarze. Co to oświetlenia to starałem się maksymalnie trzymać referki więc tak jak napisał Bombadil to kwestia zdjęcia.. Rothbart: w tej pracy jak i innych koloru szukałem "ręcznie", jedynie w babce z mieczem (kilka postów wcześniej) wspomagałem się pipetą, bo tam co innego ćwiczyłem i nie chciało mi się czasu marnować:P Żeby nie było tak łatwo postanowiłem coś machnąć totalnie z głowy, niestety efekt nie jest taki jak bym oczekiwał i jest tu trochę mankamentów - no ale cóż wrzucam pod ocenę. EDIT: drobne poprawki i status Finished na tą chwile. Love Light Umbrella Edytowane 16 Luty 2012 przez Designer79
Designer79 Napisano 15 Luty 2012 Autor Napisano 15 Luty 2012 (edytowane) Ćw. z bańki: Edytowane 17 Maj 2012 przez Designer79
ICE Napisano 15 Luty 2012 Napisano 15 Luty 2012 Troche kustykaja proporcje, dodaj pol/glowe wysokosci nogom u obu pań i bedzie o niebo lepiej. Progress!!
Designer79 Napisano 16 Luty 2012 Autor Napisano 16 Luty 2012 Słowo daje to nie moja wina - ja tylko chciałem usunąć zbędne załączniki i się forum wykasowało! :P Dzięki ICE słowo progress jest bardzo motywujące ;)
Designer79 Napisano 13 Maj 2012 Autor Napisano 13 Maj 2012 (edytowane) Ooo... już pajęczynami mi zaczęło tu zarastać... Edytowane 13 Maj 2012 przez Designer79
Designer79 Napisano 15 Kwiecień 2013 Autor Napisano 15 Kwiecień 2013 (edytowane) Sobie zalegało - - - Połączono posty - - - Ostatnie Wypociny Edytowane 15 Kwiecień 2013 przez Designer79
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się