Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

UWAGA! TERMIN ZOSTAŁ ZMIENIONY ZAKOŃCZENIE BITWY W NIEDZIELE :d

 

Temat nowej bity to mnich wojownik

 

Limity:

 

  • Do 10 000 TRISÓW

 

 

  • Textury: maksymalny rozmiar każdej textury to 2048 px. Dozwolone wszelkiego rodzaju mapy, normale, glow, reflection i reszta, każda może być podzielona na mniejsze pliki pod warunkiem, że ich łączny rozmiar nie przekroczy odgórnego limitu
     
    Na przykład, poprawny zbór tekstur:
    diffuse map 2048x2048 px + specular map 2048x2048 px + glow map 512x512 px itd.
     
    nie poprawny zbiór tekstur:
    2x diffuse map 2048x2048 px + specular map 2048x2048 px + druga specular mapa 512x512 px itp.

 

 

  • Texturę każdego rodzaju (diff, spec itd.) można podzielić na mniejsze pliki, ale ich łączny rozmiar nie powinien przekroczyć podanego limitu 2k px

 

REGULAMIN (PRZECZYTAJ!):

 

Każdy z uczestników musi założyć wątek dotyczący modelu, w którym musi pokazać, procesy powstawania modelu/textury.

Wątki w których znajdować się będzie tylko finalna wersją, nie będą dopuszczone do ankiety.

Wątek musi mieć prefix Minibitwa 27:[Tytuł]

 

Gdy skończymy nasz model dodajemy miniaturkę z napisem "koniec", w pierwszym poście. Bez miniaturki uznaje ze praca w wątku jest nieskończona.

 

Jeżeli chcecie żeby model był pokazany z więcej niż jednego ujęcia dodajcie obraz o szerokości 800x i wysokość dowolna, czyli możecie upchać ile chcecie np. 800x4000 i ja to wrzucam w sondę.

 

Na obrazku musi się znaleźć :

- render modelu REAL TIME (rendery z vraya czy innego mentala nie będą brane pod uwagę)

- smooth shaded model

- siatka

- flat textury

 

TIME LIMIT:

Bitwa rozpoczyna się dziś (tj. 17.04.2011) a kończy się dnia 15.05.2011 o godzinie 16.00. Po tym terminie zostanie założona ankieta dzięki której zostanie wyłoniony zwycięzca.

 

Nagrody:

 

Dołączenie pracy do wątku „Zwycięzcy dotychczasowych minibitew” oraz rekomendacja na stronie głównej max3d.pl.

 

 

 

W razie wątpliwości i pytań, piszcie w tym temacie. Jak czegoś zapomniałem to dopisze.

 

Powodzenia życzę, udanych modeli i ostrych textur, wszystkim którzy wezmą udział (a liczę ze więcej niż 5 osób).

Edytowane przez n-pigeon
  • Odpowiedzi 20
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Takie pytanie odnośnie tekstór.

Wiem że może być jedna 2048x2048

Czy to oznacza że mogę użyć cztery tekstury 1024x1024?

Powierzchniowo wyjdzie to samo.

Napisano
Textury: maksymalny rozmiar każdej textury to 2048 px, każdy typ dozwolony, normale, glow, reflection i reszta,

 

Ja rozumiem to tak, że może być kilka textur po 2048px. ROZMIAR KAŻDEJ TEXTURY.

Napisano

oz wy skurczybyki, fajny temat, i akurat teraz ? :

Napisano

Hej panowie. Zostało nas chyba 3. Ja jestem na etapie retopo i na 100% w godzinę nie zdążę. Jest szansa na przedłużenie terminu o te 3-4 dni?

Napisano

omg xD zapomniałem o tym xD

 

popołudniu będzie sonda :) chyba że coś mi wypadnie, wtenczas jutro rano

 

EDIT

przedłużam do końca tygodnia! :P do niedzieli (łącznie z niedzielą)

Napisano

Taka bitwa to motywacja do zrobienia czegoś. Nigdy bym nie zrobił tego mnicha w 3tyg. gdyby nie było terminu :) Poprzednią postać robiłem przez hmm... od lutego i jeszcze nie skończyłem.

Napisano

bitwa musi być, nawet jak nikt nie kończy, tak jak mówi Vega, zawsze jakaś motywacja :)

ja przynajmniej zrobiłem koncept, choć w bitwie nie o concept chodzi, ale zawsze coś :P

 

Przepraszam za opóźnienia, ale nie mam dostępu do kompa z netem, a przez komórkę ciężko było by prze-kleić obrazki :)

 

Zbierajcie siły na następną bitwę :) tym razem zaczniemy w zanim skończy się głosowanie :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności