mkk3a Napisano 10 Czerwiec 2004 Napisano 10 Czerwiec 2004 witam przedstawiam moj nowy projekcik - co przedstawia, napisałem juz w temacie. to co widać to jest dopiero fragment planowanej sceny, z prawej strony jeszcze będzie znajdować sie brama wjazdowa do budynku (widać jej fragment) i jeszcze różne bajery - nad nimi pomyślę później. liczę na jakąś konstruktywną krytykę :)
sith_LORD Napisano 10 Czerwiec 2004 Napisano 10 Czerwiec 2004 na razi enie ma co tu krytykować , jeśli to dobrze oteksturujesz to będzie ok..zobaczymy jak będzie dalej
rowr Napisano 10 Czerwiec 2004 Napisano 10 Czerwiec 2004 Wyglada jak z gry red faction .Tam tez akcja byla osadzona na marsie .nawet fajnie .czekam na wiecej powodzenia
mkk3a Napisano 10 Czerwiec 2004 Autor Napisano 10 Czerwiec 2004 rowr - heh :) fakt, wzoruję się na pewnej grze, ale nie jest to red faction (którego zresztą na oczy nigdy nie widziałem). choć na razie nie zdradzą, co jest moją inspiracją kx - dzięki za HDRI
rowr Napisano 10 Czerwiec 2004 Napisano 10 Czerwiec 2004 Doom3 to byla druga opcja Half life mi jeszcze podchodzil:)
Predator Napisano 10 Czerwiec 2004 Napisano 10 Czerwiec 2004 very veyr nice :) czekam na updaty !!!:) zobaczymy co se z tego rozwinie :)
azazel Napisano 10 Czerwiec 2004 Napisano 10 Czerwiec 2004 A mi to bardziej przypomina scenerje z Aliena :P jak bys wlana tam jeszce takiego labuza gdzies w scenie :P to bylo by ciekawie :P a narazie modelik pyszny jest :D
Ka21k Napisano 10 Czerwiec 2004 Napisano 10 Czerwiec 2004 Fajnie, ze to nie kolejny samochod :)) Moim zdaniem (ale moge sie mylić) nie pasuje mi ta sciana za ta strozowka (czy jak to nazwac). Mysle ze najpierw musieliby wybudowac sciane a puzniej ta struzowke bo odwrotnie sie nie da. (chodzi mi o ta blache na scianie - nie dalo by sie jej zalozyc) Oczywiscie moge sie mylic. I jeszcze jedno: dlaczego tylko dwie rury sa ochronione a trzecia nie? I ta pusta przestrzen w narozniku tej straznicy. Skoro nie ma tam okna (a mysle ze wlasnie tam powinno sie znajdowac, bo to najlepszy punkt do obserwacji co sie dzieje przed brama) to moze dorobisz tam jakas kamere lub cos? Przypominam ze to moje prywatne spostrzezenia i moge sie mylic. Ogolnie bardzo mi sie podoba.
Obywatel Napisano 10 Czerwiec 2004 Napisano 10 Czerwiec 2004 Podobaja mi sie takie klimaty, napewno bede tutaj zagladal :-) Masz calkiem sporo przestrzeni do zagospodarowania wiec postaram sie podrzucic Ci kilka pomyslow. Mianowicie, sciana po lewej jest troche pusta. Mogl by tam widniec jakis napis, lub baterie sloneczne. Milo by bylo, gdybys ujal troche panoramy tej planety. Czy przez okna w budynku bedzie cos widac? Czy beda wiernie odbijaly otoczenie placowki?
mkk3a Napisano 11 Czerwiec 2004 Autor Napisano 11 Czerwiec 2004 dzięki za opinie i pomysły Ka21k - to nie jest stróżowka. Z założenie jest to baza naukowo-mieszkalna a nie wojskowa, no i jest na Marsie więc jakie superzabezpieczenia nie są koniecznie - ale pomysł z kamerami dobry i na pewno go wykorzystam. A połączenie z tą ścianą z lewej strony jeszcze poprawię - na razie nie miałem pomysłu i to jest raczej prowizorka. eRB - ujęcie koncowe będzie nieco inne - bardziej skierowane na prawo tak że ta \"stróżowka\" jak to nazwał ka2ik będzie zajmowała niecałą połowę ekranu i właściwie nie będzie widać tej pustej ściany (a jakieś napisy może dodam). Panoramy planety żadnej nie będzie widać (tylko fragment nieba na górze). Co do okien - za bardzo nie mam ochoty tworzenia wnętrze budynku więc okna będą mocno lustrzane, ale będą przez nie widoczne jarzeniówki w budynku.
mkk3a Napisano 11 Czerwiec 2004 Autor Napisano 11 Czerwiec 2004 jeśli chodzi o ujęcie to jest to mniej więcej docelowe (choć chyba jeszcze przesunę nieco w prawo i nie wiem czy kamery nie podnieść jakieś o pół metra)
Allucard Napisano 11 Czerwiec 2004 Napisano 11 Czerwiec 2004 No niezle to jeszcze jakis fikuśny Samolot/statek kosmiczny, Ludzie w skafandrach skoro jest to stacja badawcza , jakies maszyny rozładunkowe. oraz mnóstwo małych samochodzików planetarnych do poruszania, pomysł Erba z kamerami jest dobry bo to jednak placówka Naukowa[tajne projekty i te sprawy] wojsko tez powinno być :) ale tak na marginesie to eleganckie. No jeszcze jak bym sie czepiał dodaj troszke góry bo dziwacznie niska jest ale to moje zdanie. a niezapomnij o jakims fragmencie anteny satelitarnej [kontakt trza miec nonie] no to narazie tyle co mi dołba przyszło :)
sir_Bols Napisano 11 Czerwiec 2004 Napisano 11 Czerwiec 2004 dach az sie prosi o jakis ladny talez anteno/radaru
Orion Napisano 12 Czerwiec 2004 Napisano 12 Czerwiec 2004 Nice :D Ale jak już robisz takie kształty to dach też trochę zfazuj :)
Allucard Napisano 13 Czerwiec 2004 Napisano 13 Czerwiec 2004 A ja będę z uporem maniaka mówił że potrzeba tutaj ciutke pojazdów[ale to potem pewnie zrobisz]. a zmienisz sciane z drzwiami na taką jaka jest przy stażnicy bedzie ciekawiej. Ujęcie kamery możesz dać tak z góry jakby widok z lądujacego pojazdu kosmicznego to moze byc interesting. No i oczywiście czekamy na nowe renderki hihiiii :)
Predator Napisano 13 Czerwiec 2004 Napisano 13 Czerwiec 2004 hehe teraz mi przypomina scenke z Wolfsteina tegonowego :) zapowiada sie ciekawei przyajmniej mi sie podoba jak narazie czekam na wiecej i wiecej.
Bacry Napisano 13 Czerwiec 2004 Napisano 13 Czerwiec 2004 Jak na rzie baza całkiem ładna. A będzie widać trochę krajobrazu. A może jakaś burza w tle?
Gacu666 Napisano 13 Czerwiec 2004 Napisano 13 Czerwiec 2004 Chyba nikt nie zauważył linka, którego podałem no ale wklejam go jeszcze raz: ---------------> Moon Base Doom 3 Jak dla mnie to odwzorowanie bardzo dokładne :) Te Mkk3a zapisz się do ID software heheh :] [Wyedytowany dnia 13-6-2004 > Gacu666]
Predator Napisano 13 Czerwiec 2004 Napisano 13 Czerwiec 2004 Gacu666 ---> fakt ja tego niezauwazylem :) troche nie uwaznie przegladalem ten topik bardziej skupilem sie na samej pracce:) odwzorowanie rzeczywiscie bardzo ladne . czekam na kolejne efekty.
Gacu666 Napisano 13 Czerwiec 2004 Napisano 13 Czerwiec 2004 Fanowi Dooma nic nie przemknie obok niezauważalnie :D.
SiD Napisano 14 Czerwiec 2004 Napisano 14 Czerwiec 2004 nie nie wyglada to zle ...... nawet mi sie podoba ale to tlyko czesc tej bazy tak ??? no bo chwilowo to jakis mostek i brama a co dalej ?? narazie dobrze ci idzie nadaj temu przykladowa texture , albo pokaz dalszy modelink :D
mkk3a Napisano 22 Czerwiec 2004 Autor Napisano 22 Czerwiec 2004 witam po nieco dłuższej przerwie trochę się opóźniły prace nad bazą, bo w szkole było więcej roboty, miałem nieciekawą sytuację z polskiego, ale już jest po wszystkim i teraz mam DUŻO czasu! :) jak na razie jest już ogólny zarys wszystkich elementów bazy, które będą widoczne w ujęciu, ale jeszcze musze popracować nad szczegółami. potem wezmę się za teksturki – ale odnośnie nich nie mam jeszcze pomysłu. liczę na Was! :)
Rascal Napisano 22 Czerwiec 2004 Napisano 22 Czerwiec 2004 Calkiem niezle sie prezentuje, tylko wygladz nico teren co sa takie gorki. Co od dodatkowych elemetow to moze wybita szyba, jakis pojazd wywrocowny do gory kolami a spod niego wystaje kogos reka, wygiete na zewnatrz drzwi z dziura, i jakis charakterek marsianski idacy w strone drzwi wlekac za soba jakiegos troppera :) a za nim rozciaga sie krwisty slad.
Orion Napisano 22 Czerwiec 2004 Napisano 22 Czerwiec 2004 Brakuje mi jeszcze jakiegoś vechicla wyjeżdzającego z bazy :)
mkk3a Napisano 25 Czerwiec 2004 Autor Napisano 25 Czerwiec 2004 właściwie zakończyłem już wszystko jesli chodzi o modeling, może tylko poprawię rury wodociągowe i poręcze i teren z lewej strony (mesle, ze dam później mape Displace do tekstury skał) jeśli chodzi o takie bajery jak samochód czy kosmita, to nie planuję czegoś takiego. Musze się zabrać za teksturowanie – mam do wyboru między schludną, nowiutką bazą a opuszczoną i zardzewiałą po jakimś ataku dawno temu... (i do tego może gdzieniegdzie jakaś zaschnięta krew). Odnośnie teksturowania i oświetlenia liczę na Wasze propozycje, wskazówki, uwagi itp. itd.
mkk3a Napisano 25 Czerwiec 2004 Autor Napisano 25 Czerwiec 2004 na razie scena ma 537 obiektów (czyli 16802 polygonów); i jeszcze siateczka:
Sharp Napisano 25 Czerwiec 2004 Napisano 25 Czerwiec 2004 fajnawe..lubie takie klimaty:) keep working... Ciekaw jestem texturek
mkk3a Napisano 1 Lipiec 2004 Autor Napisano 1 Lipiec 2004 po właściwie ukonczonym modelingu przyszedł czas na chyba najgorszą część - teksturowanie. tak bardzo mi sie nie chcialo tego robic, ze zacząłem nawet 1 kolejną scenę i samochodzik lowpoly, no ale kiedyś trzeba sie zabrać za teksturki - troche byłoby mi szkoda tej bazy. Pokazuje Wam pierwsze efekty i czekam na wskazówki i uwagi
opor Napisano 1 Lipiec 2004 Napisano 1 Lipiec 2004 Mi osobiscie sie podoba. Moze nie jestem zbyt doswiadczonym userem..ale to co zaznaczylem na obrazku psuje efekt... Ale ofkoz to tylko moje osobiste odczucie.
Gacu666 Napisano 1 Lipiec 2004 Napisano 1 Lipiec 2004 mkk3a... Najlepiej zrobisz jak zrobisz takie lub bardzo podobne tekstury jak w ORYGINALE ;).
mkk3a Napisano 6 Lipiec 2004 Autor Napisano 6 Lipiec 2004 na razie widze jeszcze nieco do poprawy (m.in. rura po lewej stronie, nieoteksturowany fragment sciany po prawej), ale zrobie to później
PdM Napisano 7 Lipiec 2004 Napisano 7 Lipiec 2004 Praca jak do tej pory genialna wręcz! Podziwiam cię chłopie za wytrwałość! Ile ty to modelowałeś? przyciemnij niektóre texturki, a będzie taki fajny, mroczny klimat.
Marcin Napisano 7 Lipiec 2004 Napisano 7 Lipiec 2004 hmm....a zeby na marsie tak baza wygladala to by wpadl sanepid i ja zamknal.....ja mysle ze troche sterylnosci by sie przydalo...a i niebo to raczej bys zmienil na takie pomaranczowo-czerwonawe....bo czarne a pomaranczowe zmieni odrazu klimat..... jakos wlasnie ta sterylnosc jest predzej widziana na takiej planecie...
Yakhub Napisano 10 Lipiec 2004 Napisano 10 Lipiec 2004 Ten odkryty kawałek terenu po lewej jak dla mnie jest stanowczo zbyt pofałdowany. Już lepszy byłby całkiem płaski. Poza tym nie rozumiem tego żółtego koloru na \'osłonie\' rur (zresztą samej \'osłony\' też nie rozumiem).
Mulczas Napisano 10 Lipiec 2004 Napisano 10 Lipiec 2004 tekstury za często się powtarzają! zrób coś z tym! ziemia jest trochę za jasna (jak na marsa oczywiscie ;) ) poza tym ok. ja wolę taki opuszczony \"złom\", niż sterynlość, o której pisał Marcin.
ChaoSMakeR Napisano 11 Lipiec 2004 Napisano 11 Lipiec 2004 jol jol wedlug mnie to scenka wyglada prawie fajnie gdyby nie ta tecza kolrow, wedlug mnie zdecydowanie za duzo rdzy, i chyba sciany za plaskie.. i to co koledzy mowili niebo i gleba pozdro
Gacu666 Napisano 11 Lipiec 2004 Napisano 11 Lipiec 2004 Mkk3a, weź zrób taką palete kolorów i takie teksturki jak jest w oryginalnym screenie z Dooma 3, to sie ludzie czepiać przestaną :]. Mnie sie ogólnie ta rdza tez mało podoba:/.
MF Napisano 12 Lipiec 2004 Napisano 12 Lipiec 2004 Ja zgadzam sie z marcinem. Przecież na marsie nie ma wody i tlenu :P (podobno), ale już napewno nie padają deszcze i nie ma wilgoci ... Wiec niemożliwe jest żeby na całej bazie było tyle rdzy :|... Rozumiem jeszcze te rury, ktorymi chyba płynie woda i możliwe, że przeciekają :P... Pozdro
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się