Tamyl91 Napisano 13 Grudzień 2012 Napisano 13 Grudzień 2012 Wydaje mi się, że statyczna kamera, która tylko celuje na obiekt nie jest w tym przypadku najlepszym rozwiązaniem. Próbowałbym iść w kierunku camera dolly, szczególnie na początku sceny, gdzie postacie wskakują w kadr.
floo Napisano 13 Grudzień 2012 Napisano 13 Grudzień 2012 0:49 sekunda z profilu przechodzi na front look, łapie kontakt wzrokowy z widzem. Dla niektórych może to ujęcie może troszkę się przejadło, ale w moim odczuciu pasowało by w tej animacji.
Gość Chrupek3D Napisano 14 Grudzień 2012 Napisano 14 Grudzień 2012 (edytowane) Dzień dobry :-) Może faktycznie kamera jest zbyt statyczna. Ja bym się też pobawił widokiem z dwunastonoga na całą sytuację, oczywiście we fragmentach, jak np. szukanie trzeciego skoczogonka do schrupania3d lub w końcowej scenie widok ze szczuromyszaka ;) Brakuje takich ujęć, jak np. skurczony skoczogonek, a kamera patrzy w górę - ustawiona blisko niego - na skarpę, gdzie pojawiają się macki. Dalej się nie wymądrzam, bo jakby za mało wiem, ale obejrzałbym przed taką robotą kilka filmów uznawanych za klasykę... W moim odczuciu, akcja zbyt wolna, jak na dobry horror, spróbuj dodać więcej szybkich, krótkich ujęć i zbliżeń na bohaterów dramatu :-) Wiem, jak to brzmi, ale w tym momencie jest to mało przekonujące. Spróbował bym rozpisać akcję od początku na podstawie obserwacji innych filmów, nie mówię akurat o psychozie z 60 roku, ale o chwytach marketingowych stosowanych w kinie. A poza tym to g... się na tym znam, ale lubie czasami coś doradzić :-) Edytowane 14 Grudzień 2012 przez Chrupek3D
dziadek3D Napisano 14 Grudzień 2012 Napisano 14 Grudzień 2012 ...tak... tak... dużo dymu, ognia... no i jeden musi być w rajtuzach....:))))))))))))
Papa Pio Napisano 14 Grudzień 2012 Napisano 14 Grudzień 2012 (edytowane) hmmm... Aniu nie wiem czy to było Twoją intencją, bo pojawienie się futrzaka, odebrałem jako drastyczną zmianę skali z 500 um na 500 m... tak sobie myślę, że gdyby po zmianie skali (po rzucie "u" w kamerę) krajobraz przypominał bardziej las z grubymi pniami drzew o podobnym rozmieszczeniu - wówczas pojawienie się futrzaka byłoby bardziej czytelne... a wyskoczenie tego dwunastonoga bardziej zaskakujące... co więcej... moze debrze by wpłynęło dodanie koloru po zmianie skali...takie subiektywne odczucie, ale wiem że oznaczałoby to znaczny nakład pracy... pozdrawiam, kibicuję Edytowane 14 Grudzień 2012 przez Papa Pio
Ania Napisano 14 Grudzień 2012 Autor Napisano 14 Grudzień 2012 (edytowane) Chrupek - kamerę świadomie ustawiłam zawsze pod tym samym kątem, taka jest specyfika ujęć robionych mikroskopem tego typu. Z tego samego powodu wszystkie ujęcia są ortogonalne. Z cięciami i zoomami jeszcze poeksperymentuję, ale ujęcia spod skoczogonka raczej odpadają. Orientowałam się częściowo ujęciami z filmów przyrodniczych, kamera w roli obserwatora. Dziadku - dymu dodam jak najwięcej. A dwunastonoga ma kolorowe rajtuzy, tylko w czarnobiałych ujęciach tego nie widać, więc chyba będzie dobrze. Papa Pio - po zmianie skali jest planowana zmiana wszystkich shaderów w scenie. Z takich mikroskopijnych jak w renderze, na takie bardziej zdjęciowe. Teraz się jeszcze zastanawiam czy po przemianie nie dodać kory na drzewa, to się da załatwić teksturą. Nowych modeli nie będzie, po prostu nie mam już siły. Edytowane 14 Grudzień 2012 przez Ania
Jonasz_Real Napisano 14 Grudzień 2012 Napisano 14 Grudzień 2012 witaj, coraz lepiej Ci idzie z animacją. Końcowa animacja będzie czarno - biała ? Wolałbym kolor z lekkim toon'kiem :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się