Napisano 27 Grudzień 201212 l Jak Valery napisal, po updejcie nieduzo sie zmienilo przykladowo kola i bierznik prawie jak nowki, poogladaj refki i bym jeszcze troche nad tym posiedzial bo model ma potencjal. Moze pomoze. http://digital-art-gallery.com/picture/gallery/post_apocalyptic
Napisano 6 Luty 201312 l Autor Moss byłem z niego zadowolony i nie miałem chęci za bardzo go już zmieniać, choć przyznam bieżnik w oponach 100% trafiony, bo powinienem go zmienić, co do reszty uważam że było tak jak powinno być. Podrzucam kolejną pracę a konkretnie muszkiet oparty na concepcie Uriela - Piotra Szekalskiego. Wszystkie rozbieżności od conceptu były ustalane między nami (od materiałów po konkretne zdobienia), gdyż concept był robiony tak zwanie na szybko. Przejdźmy do konkretów odnośnie broni. Robiona była w maxie, zbrushu, topogunie oraz photoshopie. Ma 4446 trójkątów i była przystosowana do gry z trzeciej osoby. Wersja , której screenshoty robiłem miała na sobie tekstury wielkości 2k. Co tu dodać czekam na wasze opinie ;] Wpierw filmik [ oczywiście max jakość ;D ] a potem obrazki:
Napisano 6 Luty 201312 l Witam Wiem że uzgadniałeś odstępstwa od konceptu ale jedna rzecz mi nie pasuje, zbyt "czysty metal, ten stop miedzi" powinien być choć trochę zaśniedziały, porysowany. Teraz wygląda nienaturalnie. Koncept i wykonanie świetne. Pozdrawiam
Napisano 23 Sierpień 201311 l Autor Nie chce mi się pisać nic ciekawego bo nic ciekawego do napisania nie mam, trochę już czasu minęło od czasu jak coś tu wrzucałem, w ostatni czas też nie za dużo zrobiłem dołek mnie dopadł [ choć na pewno więcej niż tutaj jest pokazane :D ]. Ok to do sedna, zastanawiam się jak rozwiązać siatkę na obiekcie który tworzę i potrzebuję waszej pomocy. Spójrzcie: Chcę tak zrobić to lowpoly aby nie mieć bugsów przy wypalaniu oraz dodać iteracje do zaokrągleń na te dziurki. Na przyszłe pytanie odnośnie czemu nie zrobię na płasko , odpowiadam już teraz bo jest to duże więc nie mogę sobie na to pozwolić. Z góry dzięki za jak najszybsza pomoc.
Napisano 24 Sierpień 201311 l Chyba trzeba by dodać trochę dodatkowych vertexów, żeby nie było sytuacji, gdzie dużo edgów idzie do jednego vertexa. Może jakoś w ten sposób? W kółkach dodatkowe vertexy Do hp potrzebujesz więcej support loopów, tak żeby edge szły w miarę poziomo Edytowane 25 Sierpień 201311 l przez Jedaith
Napisano 13 Wrzesień 201311 l Autor Na nowo wyrenderowany statek, jakieś 2 miesiące temu. Wrzucam tu dla "formalności" po prostu chcę aby tu bylo. Za kilkadziesiąt minut poleci moja nowa pracka w nowym wątku :) . Edytowane 13 Wrzesień 201311 l przez Sliterin
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto