Sayja Napisano 21 Kwiecień 2011 Share Napisano 21 Kwiecień 2011 Witam, moje pierwsze kroki na tym forum. Zamieszczam ilustracje prezentujące model postaci wykonany od początku do końca, łącznie z renderem w ZBrush. Kompozycja w PS. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mafida Napisano 21 Kwiecień 2011 Share Napisano 21 Kwiecień 2011 Fajne logo,model kiepściutki,chyba że to jakaś wyższa abstrakcja której nie łapie ;) Pozdro:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucek Napisano 21 Kwiecień 2011 Share Napisano 21 Kwiecień 2011 Ładna prezentacja beznadziejnego modelu. Sorry za szczerość:D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blinq Napisano 21 Kwiecień 2011 Share Napisano 21 Kwiecień 2011 To racja - model słaby. Proporcje kompletnie położone. Ale zgodze się z luckiem, że prezentacja fajna ;) Popracuj jeszcze trochę nad tym. Powodzenia! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sayja Napisano 21 Kwiecień 2011 Autor Share Napisano 21 Kwiecień 2011 no okej, dzięki normalne, że szału nie ma bo to jednak jeszcze początki, ale liczyłem jednak na nieco jaśniejszą krytykę na tym forum :O Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mafida Napisano 21 Kwiecień 2011 Share Napisano 21 Kwiecień 2011 Załóż sobie teczke w wipie,zacznij od sculptowania główek,anatomii,powoli do przodu:) Na całą postac to jeszcze za wcześnie więc nic dziwnego że poległeś;),trochę się z motyką na słońce porwałeś... pozdro:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Levus Napisano 21 Kwiecień 2011 Share Napisano 21 Kwiecień 2011 Konstruktywnie mówiąc proporcje ciała leżą, ale grunt, że jesteś odważny, pracuj dalej:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kots Napisano 2 Maj 2011 Share Napisano 2 Maj 2011 Patrzę sobie na Twoją prackę już któryś raz. Pierwsze co mi przyszło na myśl: pomimo niedoróbek technicznych ta postać ma jakiś swój urok, te zniekształcenia są całkiem ciekawe. Sprawia wrażenie jakbyś miał umiejętności rysunkowe, a jeszcze nie bardzo umiał je przenieść na polygony. Krótko: nawet podoba mi się ten obrazek. ;) Oczywiście zgadzam się z komentarzami powyżej - musisz "troszkę" popracować nad warsztatem. Pozdro. P.S. Znalazłem linka do Twojej galerii na digarcie! Ha! A jednak się potwierdziło - masz całkiem, całkiem rysunek. O dziwo można tam też wylukać parę pracek 3d dużo lepszych ze strony technicznej niż ta, zaprezentowana powyżej. o_O Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi