Napisano 24 Kwiecień 201113 l W wątku miniNEWS oraz dyskusje w dziale blendera pojawiła się informacja, o nowym silniku renderującym dla blendera, o nazwie Cycles. http://code.blender.org/index.php/2011/04/modernizing-shading-and-rendering/ Warto zobaczyć film znajdujący się na stronie.
Napisano 26 Kwiecień 201113 l jakby to rzec, "wolna kultura" grafiki 3d jest jeszcze bardziej w zasięgu ręki, i oby tak było.
Napisano 27 Kwiecień 201113 l Jeśli ten renderer zostanie nowym internalem, to się chyba rozpłynę w euforii
Napisano 27 Kwiecień 201113 l dzisiaj cycles pojawił się w SVNie Blendera, na razie kompilacja jest bardzo trudna z powodu licznych zależności, ale jako ciekawostkę dodam że wykorzystuje Open Shading Language (OSL) od Sony Imageworks :)
Napisano 2 Maj 201113 l Pytanie - jest jakas szansa w miare bezbolesnego (nie znam sie na kompilowaniu totalnie) wyprobowaniu cycles na windowsie czy na razie tylko linux? Wyglada swietnie - chetnie bym zobaczyl jak sie ma poki co predkosc do tej z Modo. Generalnie jednak jest moc.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto