ludzik_3d Napisano 24 Kwiecień 2011 Napisano 24 Kwiecień 2011 W wątku miniNEWS oraz dyskusje w dziale blendera pojawiła się informacja, o nowym silniku renderującym dla blendera, o nazwie Cycles. http://code.blender.org/index.php/2011/04/modernizing-shading-and-rendering/ Warto zobaczyć film znajdujący się na stronie.
Camel Napisano 26 Kwiecień 2011 Napisano 26 Kwiecień 2011 jakby to rzec, "wolna kultura" grafiki 3d jest jeszcze bardziej w zasięgu ręki, i oby tak było.
Double_G Napisano 27 Kwiecień 2011 Napisano 27 Kwiecień 2011 Jeśli ten renderer zostanie nowym internalem, to się chyba rozpłynę w euforii
n-pigeon Napisano 27 Kwiecień 2011 Napisano 27 Kwiecień 2011 dzisiaj cycles pojawił się w SVNie Blendera, na razie kompilacja jest bardzo trudna z powodu licznych zależności, ale jako ciekawostkę dodam że wykorzystuje Open Shading Language (OSL) od Sony Imageworks :)
Nezumi Napisano 2 Maj 2011 Napisano 2 Maj 2011 Pytanie - jest jakas szansa w miare bezbolesnego (nie znam sie na kompilowaniu totalnie) wyprobowaniu cycles na windowsie czy na razie tylko linux? Wyglada swietnie - chetnie bym zobaczyl jak sie ma poki co predkosc do tej z Modo. Generalnie jednak jest moc.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się