maciek.m Napisano 1 Maj 2011 Napisano 1 Maj 2011 (edytowane) Witam. A wiec i ja zakladam swoj watek :) Narazie jako taka baza caly czas cos mi nie pasuje i porawiam :) ale ile mozna robic baze... wiec zabralem sie od .... strony za felge :P materialy na feldze tak na szybko, napewno ulepsze. a i wentyl juz powiekszylem :) Edytowane 10 Czerwiec 2011 przez maciek.m
maciek.m Napisano 2 Maj 2011 Autor Napisano 2 Maj 2011 No wlasnie widze i czesto tak mam, nie wiem czemu sie tak robi? pozycja symetry jest taka sama jak ostatnie punkty, w siatce tez nie ma zadnego wybrzuszenie tam. poniej jak lacze 2 polowki to to znika albo i nie:P
hkropinski Napisano 2 Maj 2011 Napisano 2 Maj 2011 no cóż, dlatego najlepiej jak krawędzie które dotyczą bezpośrednio symmetry były na tej samej "wysokości" co krawędzie leżące obok nich:) pozdrawiam
maciek.m Napisano 2 Maj 2011 Autor Napisano 2 Maj 2011 Dziala, dzieki:P A ja dalej bawie sie przy kole :)
maciek.m Napisano 6 Maj 2011 Autor Napisano 6 Maj 2011 (edytowane) dobra zagescilem baze i robie dalej, narazie tyle. Tylu nie pokazuje bo jest maly sajgon narazie:P Edit. jeszcze tyle dorobilem, co do grila dopiero zaczalem dlatego tak odstaje tam :) na dzis starczy. Edytowane 6 Maj 2011 przez maciek.m
maciek.m Napisano 7 Maj 2011 Autor Napisano 7 Maj 2011 Tak glupio post za postem ale co zrobic, nie bede dodawal editem caly czas :] ugryzlem troche lampy i poprawilem gril.
eco Napisano 7 Maj 2011 Napisano 7 Maj 2011 Wg mnie za szybko i bez porównywania ze zdjęciami, których przecież mnóstwo.
maciek.m Napisano 8 Maj 2011 Autor Napisano 8 Maj 2011 Akurat zdjec to mam pelno odpalonych jak modeluje. Co do bledow to z przednim zderzakiem sie zgodze mam plasko tam jest wybrzuszenie poprawie, poprostu wzorowalem sie na zdjeciu subaru od firmy tuningowej i tam jest prosto :) co do swiatla to nie wiem o co chodzi, jak dla mnie jest dobrze, linia maski no moze minimalnie tez postaram sie poprawic a slupka nie ruszalem jeszcze dlatego taki koslawy :)
eco Napisano 8 Maj 2011 Napisano 8 Maj 2011 Ze słupkiem to chodziło mi raczej o proporcje "płaszczyzn". Co do światła to brakuje u ciebie tych wyraźnych linii w części bocznej i spodniej- masz zbyt łagodne krzywizny. Na linię maski nie zwracałem uwagi ale od razu rzuciło mi się w oczy, że brakuje mi tego dość wyraźnego przejścia w wybrzuszenie nadkola.
maciek.m Napisano 8 Maj 2011 Autor Napisano 8 Maj 2011 (edytowane) Faktycznie dzieki, dodam kilka lini i powinno byc oki, walcze z wlotem na masce wiec odrazu to poprawie :) Edit. Dzieki eco poprawilem wszystko co mowiles :) Edytowane 8 Maj 2011 przez maciek.m
Berger Napisano 10 Maj 2011 Napisano 10 Maj 2011 Z tyłu za nadkolem trochę faluje, bok mozna też jeszcze delikatnie uwypuklić. Na dachu ten dziubek poprawiłeś, który widać na screenach z przodem?
maciek.m Napisano 10 Maj 2011 Autor Napisano 10 Maj 2011 dzieki za dobre slowa :) Smoku prosze o to siatki, nie sa za piekne ale dzialaja, najbardziej balem sie o tyl bocznych szyb ale nic sie tam nie dzieje. Berger dzieki fakt jest cos tam krzywo poprawie, bok tez a dach juz poprawiony :)
eco Napisano 11 Maj 2011 Napisano 11 Maj 2011 Przepraszam że się tak czepiam tego przodu 1. Tak jak mówiłem nie chodziło mi o to, że słupek miałeś krzywy ale o proporcje płaszczyzn słupka- szczególnie u jego podstawy. 2. Faktycznie uwidoczniłeś to wybrzuszenie jednak proporcje nie są właściwe i patrząc na siatkę to dzieje się tak ponieważ zaznaczona przeze mnie powierzchnia nad nadkolem za bardzo się spłaszcza (jak bardzo- można to zauważyć po przeciwnej stronie kiedy linia wybrzuszonego nadkola przechodzi w krawędź zderzaka- na fotografii pomimo tego, że obiektyw kamery ustawiony jest jeszcze wyżej niż u Ciebie to linia ta zasłaniana jest przez linię bagażnika i lampę) 3. Wlot na masce nie przypomina oryginału- powinien być bardziej "pękaty" i ogólnie bardziej obły (porównaj linie na zdjęciu). 4. Krawędź lampy głębiej wchodzi w element nadkola i jest ostrzej zakończona. Generalnie to coś się dzieje w okolicy przedniej lampy bo pomimo że siatka i fotografia nie są zgrane to wydaje się że u Ciebie dolna część za bardzo się rozjechała. 5. Te dolne linie lampy o których pisałem i które faktycznie mocniej zaznaczyłeś zbiegają się mniej więcej pod główną lampą w kloszu. 6. Przedni zderzak nadal wygląda płasko (siatka prawdę ci powie). Na fotografii wyraźnie widać miejsce jego zaokrąglenia. 7. Tu także za płasko.
maciek.m Napisano 11 Maj 2011 Autor Napisano 11 Maj 2011 Eco nie przepraszaj :) dobrze że tak wytykasz błedy :) 1 2 4 5 7 poprawilem, wlot minimalnie zaokraglilem wiecej juz nie dam rady na takiej siatce, moze w przyplywie nudy zrobie nowa maske :) A co do 6, wiem ze tu jest takie cus jak zaznaczyles ale nie widzi mi sie to wogole. Wzoruje sie tez na zdjeciach wersji tuningowej COSWORTH i tam jest plasko, ladniej to wyglada. Caly czas zastanawiam sie czy moze wlasnie jej nie zrobic. W tej wersji sa tylko dodane progi i inne siatki ale zobacze :) http://img.netcarshow.com/Subaru-Impreza_STI_Cosworth_CS400_2011_1600x1200_wallpaper_01.jpg
eco Napisano 11 Maj 2011 Napisano 11 Maj 2011 Szczerze Tobie powiem, że nie wiem czy to nie kwestia takiego a nie innego oświetlenia podczas sesji w studio oraz tego półmatowego lakieru, który bardziej rozprasza i tak już "miękkie" światło z ekranów. Faktycznie na tej fotografii zderzak sprawia wrażenie płaskiego (patrząc na rozkład światła) ale jakoś nie wydaje mi się by był to przerobiony zderzak- spójrz na jego kontur z lewej strony - jest identyczny z fabrycznym , natomiast miejsca, które przy świeceniu z góry uwidaczniają zaokrąglenie nie mają zupełnie światła. Wydaje mi się, że Cosworth dodał tu jedynie siatkę ze swoim logo ;).
olaf Napisano 11 Maj 2011 Napisano 11 Maj 2011 jak pies pawłowa, przeczytam "impreza" i ciągle tu wchodzę. To napiszę, że fajnie wyglada. Autko samo tez niezłe widziałem ostatnio ostrego kocura na sprzedaż. Powodzenia.
maciek.m Napisano 11 Maj 2011 Autor Napisano 11 Maj 2011 hmm sam juz nie wiem, cien od tablicy zucany na zderzak jest prosto. Mam tych zdjec od cholery posciaganych i na kazdym wyglada to troche inaczej :P Chyba zostawie to juz jak jest, bo nawet na tym zdjeciu z bialym lakierem co dal Eco to wylada jak blad w modelu a co dopiero u mnie by to bylo:P I maly upik tylu i boku (wiem wiem rury tak pewnie nie wchodza do tlumika tylko sie lacza w jedna, ale tego i tak nie bedzie widac:P) A swiatel tylnich narazie nie pokazuje bo mam tam maly sajgon i narazie nie wiem jak to zrobic :P Dzieki ola-f, fajnie ze sie podoba :)
Berger Napisano 12 Maj 2011 Napisano 12 Maj 2011 Zderzak na dole sprawia trochę wygląd pokrzywionego i podział blach wokół drzwi wydaję się być za szeroki.
maciek.m Napisano 12 Maj 2011 Autor Napisano 12 Maj 2011 (edytowane) Nie sprawia.. tylko jest krzywo :P nie wiam jak tam ladnie oprowadzic linie, ale cos wymysle. Co do podzialu, moze ciutke ale bedzie to lepiej wygladac jak szczelina bedzie ciemna i render z jakiejs perspektywy, ale moge lekko pomniejszyc :) Dzieki za uwagi. Edit. Troche narobilem sie nad ta oponka:) wiekszy render postaram sie dac pozniej, bo teraz szkoda czasu zeby sie liczylo. Edytowane 13 Maj 2011 przez maciek.m
maciek.m Napisano 13 Maj 2011 Autor Napisano 13 Maj 2011 Probowalem wyrenderowac autko studyjnie, szczeze to do tej pory zrobielm 100/200 roznych ustawien studja dla aut ktore zrobilem i nigdy mi sie nie podobalo za specjalnie. Przeszukalem pol neta posciagalem zdjecia prawdziwych zdjec z planu zdjeciowego aut, no i wykminilem takie cos :) Jest jeszcze kilka bledow ktore ostaram sie poprawic ale jestem zadowolony :)
Berger Napisano 13 Maj 2011 Napisano 13 Maj 2011 Imo niestety kształty zderzaka jak i tego co na nim jest dalej trochę odbiegają od rzeczywistości.
maciek.m Napisano 13 Maj 2011 Autor Napisano 13 Maj 2011 (edytowane) Przepraszam Smoku :P Wiem Berger, troche poprawilem co dalem rade, jeszcze swiatla troche zmienie i innych dupereli ale niektore bledy juz zotana. Musze sie nauczyc robic te linie na zdjecia je nakladac. A daje jeszcze jeden maly renderek lepiej widac kolo :) Edit. Dzis bardziej skupilem sie na drobnych poprawkach ktorych wsumie nie widac, ale dodalem kawalek zawieszenia, zeby bylo cos widac za kolem. O i antenke dodalem :P Edytowane 14 Maj 2011 przez maciek.m
maciek.m Napisano 15 Maj 2011 Autor Napisano 15 Maj 2011 Dzis dorobilem lusterko i klamki, troche sie nawkurzalem nad tym lusterkiem ale w koncu jako tako sie udalo :]
maciek.m Napisano 16 Maj 2011 Autor Napisano 16 Maj 2011 DrSamoZlo rozumiem ze chodzi o siatki klamki i lusterka bo reszta siatek jest na poprzednich stronach :] Lusterko juz z duzym zageszczeniem, nie chcialo mi sie bawic z tym kierunkowskazem na mniejszej siatce. bbandi Dzieki :)
maciek.m Napisano 16 Maj 2011 Autor Napisano 16 Maj 2011 Dzis maly upik, tylnia wycieraczka, znak stopu w spojlerze i tablica. Widzisz Smoku staram sie moglem zrobic tez przednie wycieraczki :P:P Dobra a tak na powaznie, kto sie nie bal i ... odkrecil kola od mojego subaru ??:D
Smoku Napisano 16 Maj 2011 Napisano 16 Maj 2011 Fajny pomysł prezentowania WIPa;). Jednak przy nadkolu jest bug (załącznik).
maciek.m Napisano 17 Maj 2011 Autor Napisano 17 Maj 2011 Smoku dzieki, ale tam byla ostatnia krawedz ktorej nie chcialo mi sie robic:P Dzis dodalem tylnie swiatlo. Ale mialem mala masakre. max2011 przestal robic mi kopie zapasowe i zapisywac pliki, zorietowalem sie dopiero po 3h... i ogolnie cos sie syplo udalo mi sie wyeksportowac do innego formatu... restart i zaimportowalem ten plik odpalilem, zapisalem do 2010 i po tym sypnal sie do konca. Wczesniej tez wylaczal sie wieszal. Jak dla mnie porazka ten 2011. no i na szczescie opanowalem sytuacje. reszte plikow za uprzejmoscia kolezanki pozamienialem na 2010 i uff:) tu zblizenie bo z daleka nie widac fajnej siateczki na bocznym swiatle:P Jeszcze kilka drobnostek do poprawy ale ogolnie tak to wyglada.
Siadly Napisano 18 Maj 2011 Napisano 18 Maj 2011 Zjadłem na tym modelu zęby, próbując odwzorować kształty (szczególnie przodu i mimo to nadal u siebie widze błędy). I niestety u Ciebie widzę dużo elementów do poprawy. Najważniejszym jest przedni pas, bo narazie nie przypomina to Imprezy. Ja juz swoich bazgrołów nie będę wrzucał bo to co najważniejsze zostało juz wytknięte. Masz świetne tempo i myślę, że jak poświęcisz trochę czasu na poprawę kształtów, to ten model może być bardzo ładny. Good luck!
maciek.m Napisano 18 Maj 2011 Autor Napisano 18 Maj 2011 Dzieki Siadly. Postaram sie posiedziec troche nad tym przodem :) Zmotywowales mnie tym ze tobie tez niewychodzilo heh:) A na dzis Przednie siedzenia. Jeszcze pomysle czy bede dorabial jakies zmarszczki... bo noga ze mnie w tym kompletna.
aces87 Napisano 19 Maj 2011 Napisano 19 Maj 2011 Model i Render fotela extra, jak możesz to pokaż siatkę ;)
maciek.m Napisano 24 Maj 2011 Autor Napisano 24 Maj 2011 (edytowane) Prosze aces87 siatki, ale nie sa za piekne i raczej nic z nich nie wynika:P Po fotelu nadszedl czas na kierownice. Nie mam pojecia jak ja otexturowac(teraz jest pod takim katem ze nie widac tam gdzie najbardziej sie rozjezdza:P), chodzi glownie o obrecz z wychodzacymi poczatkami slupkow, probowalem na rozne sposoby z uvw map ale zawsze sie gdzies rozjezdza wiem ze to sie robi unwrap uvw ale jak rozlozyc siatke zeby potem textura sie zgadzala, dzieli mi sie to na co najmniej 8 plaszczyzn... Moglby ktos podpowiedziec, doradzic? tutki znalazlem tylko jak mapuja domki czy jakies inne boxy ale taki element to nie wiem... aha, na kierownicy beda jeszcze napisy na przyciskach. Edytowane 24 Maj 2011 przez maciek.m
maciek.m Napisano 25 Maj 2011 Autor Napisano 25 Maj 2011 Nastepny upik. Dzis skrzynia biegow, reczny itd :)
polka dot Napisano 25 Maj 2011 Napisano 25 Maj 2011 cześć, bardzo fajnie zaczyna to wyglądać. mógłbyś tylko podszlifować światło na renderach. to pewnie tylko testowe, ale mniej światła zza kamery a więcej dopełniających na krawędziach poprawiłyby odbiór. tak myślę:)
maciek.m Napisano 25 Maj 2011 Autor Napisano 25 Maj 2011 (edytowane) Dzięki, miło że się podoba :) polka dot fakt oswietlenie na szybko ustawione, ale dzieki za cenna rade jak w pozniejszych etapach ustawiac swiatla. Końcówka zmiany biegów ta kólka powyżej jest ciut za mała juz ją powiękrzyłem. I tak stwierdziłem że pokażę jak to wygląda w różnym stopniu zaawansowania a nie tylko gotowe podzespoły. Najpierw tworzę bazę lowpoly wszystkich elementów aby zlapac proporcje i je spasować. Jak wszystko jest ok, to pokolei dodaje szczegół na każdym z nich, i tak to wyglada: Edit. Jakoś tak mnie natchnęło i zrobiłem tylnią sofke:) Ale juz dość, na oczy nie widzę :P Edytowane 25 Maj 2011 przez maciek.m
maciek.m Napisano 27 Maj 2011 Autor Napisano 27 Maj 2011 Okeej, to dziś dalsza część wnętrza, bok(jeszcze bez pasow i ich mocowan) i prawie cała podsufitka. Dorwalem zdjecia ze zdjetymi przednimi fotelami wiec uchwyty na fotele tez sie pojawia :)
martix69 Napisano 27 Maj 2011 Napisano 27 Maj 2011 bajerancko to wygląda i naprawdę szybko ci to idzie, zasuwasz jak mały samochodzik :)
Smoku Napisano 27 Maj 2011 Napisano 27 Maj 2011 Nie będę porównywać ze zdjęciami, są inni którzy to lubią robić więc powiem tylko, że podoba mi sie Twój modeling :) Staranny taki i równy :)
maciek.m Napisano 28 Maj 2011 Autor Napisano 28 Maj 2011 Dzieki :) A narazie modelowanie zostawie i poprobuje renderow. A o to pierwszy, do poprawy material soczewki w swietle no i narazie render bez srodka. Co sadzicie?
maciek.m Napisano 28 Maj 2011 Autor Napisano 28 Maj 2011 (edytowane) martix69 ciesze sie ze Ci sie podoba:P Ale wylapalem kilka baboli jak ten refleks na masce i zderzaku po jedej stronie tylko. Zmienilem ten material oczka i ogolnie troche oswietlenie i cienie tla. Jak dla mnie teraz jest lepiej: Edytowane 28 Maj 2011 przez maciek.m
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się