pressenter Napisano 16 Czerwiec 2011 Share Napisano 16 Czerwiec 2011 Zapewne wielu ucieszy fakt, iż dzisiaj w nocy pojawił się service pack opatrzony numerem 1 do aplikacji 3ds Max 2012. Zostało poprawione na prawdę wiele błędów pierwotnej wersji, i chyba wreszcie zbliża się to wszystko do używalności. Zapraszam do pobierania oraz dzielenia się uwagami. Autodesk 3ds Max 2012 Service Pack 1 Pozdrawiam Sz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomala Napisano 16 Czerwiec 2011 Share Napisano 16 Czerwiec 2011 No wreszcie. Sprawdziłem tylko wydajność w unwrapie i jest na plus :) I scale tool naprawili ;) Jeszcze z jeden service pack i maxiu będzie działał tak jak powinien w dniu premiery. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
el_presidente Napisano 16 Czerwiec 2011 Share Napisano 16 Czerwiec 2011 W viewporcie najpierw dłuższą chwilę ładuje zawartość (shadery, tekstury itp.) ale po chwili już wszystko ładnie płynnie chodzi. Bug z displacement i A&D nadal nierozwiązany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucek Napisano 16 Czerwiec 2011 Share Napisano 16 Czerwiec 2011 A co to za bug w A&D? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eXPlosiV Napisano 16 Czerwiec 2011 Share Napisano 16 Czerwiec 2011 Z tych błędów, które poprawili najbardziej irytowały mnie skopane normale przy mirrorze i dziwnie działający scale tool przy mapowaniu.. Nie wiem jak mogli wypuścić program z tak rażącymi błędami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
el_presidente Napisano 17 Czerwiec 2011 Share Napisano 17 Czerwiec 2011 @lucek nie działa height map ani 3d displacement jeśli go podłączyć do slotu displacement w grupie mr connection. Poprawka, już działa :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zeet Napisano 17 Czerwiec 2011 Share Napisano 17 Czerwiec 2011 Nie wiem jak mogli wypuścić program z tak rażącymi błędami. Deja vu , spokojnie robią tak na razie tylko raz w roku , będzie wesoło jak zaczną wypuszczać nową wersję co kwartał :D . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mokramyszka666 Napisano 17 Czerwiec 2011 Share Napisano 17 Czerwiec 2011 ...hmm.. A to ma aż takie znaczenie, co ile wypuszczają 'oficjalny' upgrade? Zależy jak się do tego podchodzi. Decyzja leży w gestii użytkownika. Rozsądny człowiek nie upgraduje softu w całej firmie tylko dlatego, że dodali funkcję X czy Y. Jeśli postrzegać ten cały proces w kategoriach rocznej opłaty (subskrypcja), która daje ADSK stały dopływ gotówki, a użytkownikom ciągły dostęp do świeżych wersji, to ma to już więcej sensu. Jeśli uznajesz, że 2011 z hotfixami spełnia twoje wymagania to pracujesz na tej wersji aż nie ustabilizuje się kolejna. Gdyby nie roczny cykl to nawet nie wiedzielibyśmy czego się spodziewać po kolejnym buildzie (Nitrous, MassFX itp). Im więcej rzeczy bedą zmieniać (a muszą) tym więcej problemów będzie między kolejnymi upgradeami i trzeba się z tym liczyć. Oczywiście najuczciwszym podejściem byłoby nazwać 2012 betą lub RC, ale korporacyjne podejście wyklucza raczej takie posunięcia. W gruncie rzeczy, czytając trochę między wierszami, cały ten proces nie jest jakiś wyjątkowy na tle innych firm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mafida Napisano 17 Czerwiec 2011 Share Napisano 17 Czerwiec 2011 Najs,nawet CAT przepisali,podobno ma sie już nie sypać:) Zainstalowałem i nawet jakby viewport trochę przyśpieszył,15mln poly w 100 obiektach z edged faces i 40fps na moim złomie to aż dziwne:D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się