Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Zapewne wielu ucieszy fakt, iż dzisiaj w nocy pojawił się service pack opatrzony numerem 1 do aplikacji 3ds Max 2012. Zostało poprawione na prawdę wiele błędów pierwotnej wersji, i chyba wreszcie zbliża się to wszystko do używalności.

 

Zapraszam do pobierania oraz dzielenia się uwagami.

 

Autodesk 3ds Max 2012 Service Pack 1

 

Pozdrawiam

Sz.

  • Odpowiedzi 8
  • Wyświetleń 3,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

No wreszcie. Sprawdziłem tylko wydajność w unwrapie i jest na plus :) I scale tool naprawili ;) Jeszcze z jeden service pack i maxiu będzie działał tak jak powinien w dniu premiery.

Napisano

W viewporcie najpierw dłuższą chwilę ładuje zawartość (shadery, tekstury itp.) ale po chwili już wszystko ładnie płynnie chodzi. Bug z displacement i A&D nadal nierozwiązany.

Napisano

Z tych błędów, które poprawili najbardziej irytowały mnie skopane normale przy mirrorze i dziwnie działający scale tool przy mapowaniu.. Nie wiem jak mogli wypuścić program z tak rażącymi błędami.

Napisano

@lucek nie działa height map ani 3d displacement jeśli go podłączyć do slotu displacement w grupie mr connection.

 

Poprawka, już działa :)

Napisano
Nie wiem jak mogli wypuścić program z tak rażącymi błędami.

 

Deja vu , spokojnie robią tak na razie tylko raz w roku , będzie wesoło jak zaczną wypuszczać nową wersję co kwartał :D .

Napisano

...hmm..

A to ma aż takie znaczenie, co ile wypuszczają 'oficjalny' upgrade? Zależy jak się do tego podchodzi. Decyzja leży w gestii użytkownika. Rozsądny człowiek nie upgraduje softu w całej firmie tylko dlatego, że dodali funkcję X czy Y. Jeśli postrzegać ten cały proces w kategoriach rocznej opłaty (subskrypcja), która daje ADSK stały dopływ gotówki, a użytkownikom ciągły dostęp do świeżych wersji, to ma to już więcej sensu. Jeśli uznajesz, że 2011 z hotfixami spełnia twoje wymagania to pracujesz na tej wersji aż nie ustabilizuje się kolejna. Gdyby nie roczny cykl to nawet nie wiedzielibyśmy czego się spodziewać po kolejnym buildzie (Nitrous, MassFX itp). Im więcej rzeczy bedą zmieniać (a muszą) tym więcej problemów będzie między kolejnymi upgradeami i trzeba się z tym liczyć. Oczywiście najuczciwszym podejściem byłoby nazwać 2012 betą lub RC, ale korporacyjne podejście wyklucza raczej takie posunięcia.

W gruncie rzeczy, czytając trochę między wierszami, cały ten proces nie jest jakiś wyjątkowy na tle innych firm.

Napisano

Najs,nawet CAT przepisali,podobno ma sie już nie sypać:)

 

Zainstalowałem i nawet jakby viewport trochę przyśpieszył,15mln poly w 100 obiektach z edged faces i 40fps na moim złomie to aż dziwne:D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności