mctomciu Napisano 15 Lipiec 2011 Napisano 15 Lipiec 2011 Czy do materiału mia_material można podpiąć bump mapę?
velendil Napisano 15 Lipiec 2011 Napisano 15 Lipiec 2011 Tak. W mia_material, musisz przeskoczyć do Output Connection (np. za pomoca tych takich kwadracików ze strzałkami obok nazwy) i tam , w Shading Group Attributes masz Dispalcement mat. no i dokladnie tam wsadzasz plik czy co stam juz dusza zapragnie.
Sayja Napisano 15 Lipiec 2011 Napisano 15 Lipiec 2011 No bump się aplikuje bezpośrednio do node z mia_material, displacement idzie do shader group. Nie jestem pewien, bo zwykle korzystam z mia_material_x albo passes, ale powinny być dwa sloty na bump mapy w którymś z rozwijanych paneli tego shadera.
Sebazx6r Napisano 18 Lipiec 2011 Napisano 18 Lipiec 2011 Wydaje mi se ze tak mozna to zrobic jest jeszcze inna opcja ze podlaczysz mir carpaint pod blina... Dzieki temu bedzie tez mozna wsadzic go do layered texture badz layered shader. Mi przykladowo w layere shader dziala tylko zwykle car paint bez kombinowania. Reszta nie, ale to juz oftop.
Gość Chrupek3D Napisano 18 Lipiec 2011 Napisano 18 Lipiec 2011 o ile dobrze pamiętam, to kombinowało się coś z shaderem sss_normal... łączyło się tekture do sss, a później tego sss do slotu bump w mia_material. Poszukaj w necie.
mctomciu Napisano 20 Lipiec 2011 Autor Napisano 20 Lipiec 2011 Displacement wystarczyło dzięki za pomoc :)
Sayja Napisano 20 Lipiec 2011 Napisano 20 Lipiec 2011 a ja to sprawdziłem, mia_material nie ma slota na bump jako tako, ma go mia_material_x.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się