Jump to content

Mia_material bump map


mctomciu
 Share

Recommended Posts

Tak. W mia_material, musisz przeskoczyć do Output Connection (np. za pomoca tych takich kwadracików ze strzałkami obok nazwy) i tam , w Shading Group Attributes masz Dispalcement mat. no i dokladnie tam wsadzasz plik czy co stam juz dusza zapragnie.

Link to comment
Share on other sites

No bump się aplikuje bezpośrednio do node z mia_material, displacement idzie do shader group. Nie jestem pewien, bo zwykle korzystam z mia_material_x albo passes, ale powinny być dwa sloty na bump mapy w którymś z rozwijanych paneli tego shadera.

Link to comment
Share on other sites

beztytuuhdg.png

 

Wydaje mi se ze tak mozna to zrobic jest jeszcze inna opcja ze podlaczysz mir carpaint pod blina... Dzieki temu bedzie tez mozna wsadzic go do layered texture badz layered shader. Mi przykladowo w layere shader dziala tylko zwykle car paint bez kombinowania. Reszta nie, ale to juz oftop.

Link to comment
Share on other sites

Guest Chrupek3D

o ile dobrze pamiętam, to kombinowało się coś z shaderem sss_normal... łączyło się tekture do sss, a później tego sss do slotu bump w mia_material. Poszukaj w necie.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy