Napisano 15 Lipiec 201113 l Tak. W mia_material, musisz przeskoczyć do Output Connection (np. za pomoca tych takich kwadracików ze strzałkami obok nazwy) i tam , w Shading Group Attributes masz Dispalcement mat. no i dokladnie tam wsadzasz plik czy co stam juz dusza zapragnie.
Napisano 15 Lipiec 201113 l No bump się aplikuje bezpośrednio do node z mia_material, displacement idzie do shader group. Nie jestem pewien, bo zwykle korzystam z mia_material_x albo passes, ale powinny być dwa sloty na bump mapy w którymś z rozwijanych paneli tego shadera.
Napisano 18 Lipiec 201113 l Wydaje mi se ze tak mozna to zrobic jest jeszcze inna opcja ze podlaczysz mir carpaint pod blina... Dzieki temu bedzie tez mozna wsadzic go do layered texture badz layered shader. Mi przykladowo w layere shader dziala tylko zwykle car paint bez kombinowania. Reszta nie, ale to juz oftop.
Napisano 18 Lipiec 201113 l o ile dobrze pamiętam, to kombinowało się coś z shaderem sss_normal... łączyło się tekture do sss, a później tego sss do slotu bump w mia_material. Poszukaj w necie.
Napisano 20 Lipiec 201113 l a ja to sprawdziłem, mia_material nie ma slota na bump jako tako, ma go mia_material_x.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto