Skocz do zawarto艣ci

Featured Replies

  • Odpowiedzi 7
  • Wy艣wietle艅 1,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Tak. W mia_material, musisz przeskoczy膰 do Output Connection (np. za pomoca tych takich kwadracik贸w ze strza艂kami obok nazwy) i tam , w Shading Group Attributes masz Dispalcement mat. no i dokladnie tam wsadzasz plik czy co stam juz dusza zapragnie.

Napisano

No bump si臋 aplikuje bezpo艣rednio do node z mia_material, displacement idzie do shader group. Nie jestem pewien, bo zwykle korzystam z mia_material_x albo passes, ale powinny by膰 dwa sloty na bump mapy w kt贸rym艣 z rozwijanych paneli tego shadera.

Napisano

beztytuuhdg.png

Wydaje mi se ze tak mozna to zrobic jest jeszcze inna opcja ze podlaczysz mir carpaint pod blina... Dzieki temu bedzie tez mozna wsadzic go do layered texture badz layered shader. Mi przykladowo w layere shader dziala tylko zwykle car paint bez kombinowania. Reszta nie, ale to juz oftop.

Napisano

o ile dobrze pami臋tam, to kombinowa艂o si臋 co艣 z shaderem sss_normal... 艂膮czy艂o si臋 tekture do sss, a p贸藕niej tego sss do slotu bump w mia_material. Poszukaj w necie.

Napisano

a ja to sprawdzi艂em, mia_material nie ma slota na bump jako tako, ma go mia_material_x.

Je艣li chcesz doda膰 odpowied藕, zaloguj si臋 lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj wi臋cej Polityka prywatno艣ci