Rushhash Napisano 23 Lipiec 2011 Share Napisano 23 Lipiec 2011 (edytowane) Witam, chciałem się z wami podzielić efektami mojej ostatniej fazy, niestety od jakiegoś czasu męczę się z talerzami, a dokładniej z materiałem. Może ktoś z was będzie miał jakiś pomysł, co z tym zrobić żeby lepiej wyglądały... Praca robiona w 3D Studio Max + Vray. Edytowane 24 Lipiec 2011 przez Rushhash Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucek Napisano 23 Lipiec 2011 Share Napisano 23 Lipiec 2011 Napisz jaki renderer. Stawiam że powinieneś zwiększyć sampling reflecta w ustawieniach materiału. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wueres Napisano 24 Lipiec 2011 Share Napisano 24 Lipiec 2011 Konkret praca :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rushhash Napisano 24 Lipiec 2011 Autor Share Napisano 24 Lipiec 2011 Render to vray, sorry że nie napisałem. Sampling na 8 jest, spróbuje zwiększyć zobaczymy co się stanie;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blinq Napisano 24 Lipiec 2011 Share Napisano 24 Lipiec 2011 Fajowo to wygląda. Ładny model (szczególnie twin mi się podoba), fajny materiał grewna i render tez na poziomie. Co do blaszek to oprócz zwiększania samplingu daj jakąś bump mapkę żeby zwoje drutu były widoczne. Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rushhash Napisano 24 Lipiec 2011 Autor Share Napisano 24 Lipiec 2011 własnie o to chodzi, że bump jest na blachach, tylko nie wiem czemu tak kiepsko wygląda a testowałem już dziesiątki ostawień chyba;p. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maciek.m Napisano 24 Lipiec 2011 Share Napisano 24 Lipiec 2011 Przy takich metalicznych elementach sampling daj nawet na 50. mapka bumpa tez nie moze byc mala zrob jakas np 3000x3000pix. A ogolnie to ja bym bumpa wywalil i ta mapke wzucil tylko do reflect i Rglossiness. Podobny efekt jest na tarczach chamulcowych w aucie i bump tez srednio wglada. Sprobuj jak pisalem moim zdaniem powinno pomoc :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rushhash Napisano 24 Lipiec 2011 Autor Share Napisano 24 Lipiec 2011 No ta mapka bumpa jest duzo większa, a jak robię tak jak ty napisałeś że bez bumpa tylko tą mapę do reflect i Rglossines to owszem rowki widać ale światło się lipnie zagina i kolory robią się na materiale ostro wyblakle... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maciek.m Napisano 24 Lipiec 2011 Share Napisano 24 Lipiec 2011 A na zblizeniach albo wiekszych rozdzialkach tez jest takie ziarno czy jest ok? Nie wiem czy to cos robi ale jak mowisz ze mapka duzo wieksza to moze jest za mocno skompresowana na tym talezu?(tylko nie wiem czy to cos robi). Wiesz zawsze mozesz wymodelowac te rowki :D Edit. Albo zrob je wieksze jak tu: http://www.andantino.pl/img/p/2450-2940-thickbox.jpg Mozesz tez poakzac ta mapke bumpa, sie zobaczy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rushhash Napisano 24 Lipiec 2011 Autor Share Napisano 24 Lipiec 2011 Myślałem z tym modelowaniem ale to bez sensu;p spróbuje większe rowki, może faktycznie tu leży problem.. na zbliżeniach lepiej wygląda;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rushhash Napisano 24 Lipiec 2011 Autor Share Napisano 24 Lipiec 2011 (edytowane) Miałeś racje Maciek, wystarczyło trochę większe rowki zrobić i wszystko gra, dzięki wielkie;) Tak to teraz wygląda, co wy na to? Edytowane 24 Lipiec 2011 przez Rushhash Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się