Skocz do zawartości

SCENA 3D: Pokój dzienny


Shahow

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 51
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Mi się podoba. Tak troszke bajkowo jest.

 

Jeśli dążysz do realizmu to jeszcze daleka droga. :-)

 

Zresztą na kilkadziesiąt prac, przedstawiających wnętrze pomieszczeń, tylko kilka było realistycznych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ten pojemnik to donica, narazie bez rośliny, ale bedzie. chyba dodam jakąs texture na donice. A co do tła to mam problemy z znalezieniem odpowiedniego i musiałem użyc poprzedniego, który lekko (czyt. za mocno) zmodyfikowałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość User190

Nawet, nawet.. nic specjalnego... ale zawsze jakiś progress.... jakby Ci się chciało to dopracuj tą roślinkę :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi się osobiście podoba, może dlatego że za bardzo nie znam się na grafice. Roślinka też jest bardzo fajna, jednak jeszcze fajniejsza będzie przy oknie :) albo teksture lisci jakoś przycemnij (na liściach z reguły są widoczne takie charakterystyczne linie, ściągnij sobie teksturę jakiegoś fajnego listka i zamieść, gwarantuje że będzie lepiej wyglądało. Przynajmniej dla mnie :)) Światło mi się podoba, jak dla mnie to wygląda realistycznie. Ładny obrazek nad łużkiem. Mama wie co wisi u ciebie nad łóżkiem ? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to moj sprzet to: athlon 2000 XP, 256 ddr ram, ge-force 2 mx 400 64 ram, hdd samsung 40 gb 5600 obr/m (mysle ze nie nie przeliterowałem :) )

 

max_1989: roślinka ma texture, nawet 2. Jedna ciemniejsza u góry i jasniejsza od spodu, ale coś tu chyba żle widać. Wogóle sam render trwał troche samej rośliny i juz nie chciałem powtarzać wiec troche przyciemniłem w PS. Dziś sprobuje rzucic render, o ile zdołam znalezc jakies lepsze tło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość User190