Kubajaniak Napisano 30 Sierpień 2011 Napisano 30 Sierpień 2011 (edytowane) Wcześniej zastanawiałem się, czy to pasuje do pojazdu czarnego charakteru, ale widzę, że khatake robi pojazd marines'ów, to czemu nie. Mam nadzieję, że mnie nie pobijecie za to, że pojazd też z warhammera. Pierwsze postępy pewnie będą po środzie za tydzień jak będę po poprawce na studiach. Orka nie będę modelować :P Edytowane 3 Październik 2011 przez Kubajaniak
khatake Napisano 30 Sierpień 2011 Napisano 30 Sierpień 2011 Jeśli mam być szczery też mi to nie pasowało ale jak zobaczyłem że Sliterin robi zwykłego trucka to pomyślałem że i tak będę o kroczek bliżej do pojazdu używanego przez moralnie wątpliwą jednostkę. Fajna figurka więc będzie co oglądać.
Sliterin Napisano 30 Sierpień 2011 Napisano 30 Sierpień 2011 Jeśli mam być szczery też mi to nie pasowało ale jak zobaczyłem że Sliterin robi zwykłego trucka to pomyślałem że i tak będę o kroczek bliżej do pojazdu używanego przez moralnie wątpliwą jednostkę. Fajna figurka więc będzie co oglądać. Nie do końca taki zwykły, w końcu wał na spodzie będzie miał sporo czerwonych zabrudzeń na sobie ;-). Choć przyznam, że w pierwszej chwili też nie miałem chęci robić do minibitwy, bo po głowie chodziło co niby jest pojazdem czarnego charakteru i jak to rozumieć. To jest obszerny temat więc na sporo można sobie pozwolić. Co do koptera, no to gl z nim figurka wygląda naprawdę fajnie.
n-pigeon Napisano 30 Sierpień 2011 Napisano 30 Sierpień 2011 :D kolejny fajny pojazd w bitwie :D Dodacie złowieszcze grafiki na pojazdach i jest pojazd zua :3
Kubajaniak Napisano 30 Sierpień 2011 Autor Napisano 30 Sierpień 2011 Przypomniało mi się, że kiedyś robiłem już pojazd orków. Tak przy okazji tematu warhammera wrzucam. Może się komuś spodoba. Niestety wtedy uczyłem się tylko modelowania, więc model nie doczekał się tekstur. Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us
Kubajaniak Napisano 1 Wrzesień 2011 Autor Napisano 1 Wrzesień 2011 Nie idzie mi jakoś nauka do poprawki, więc zacząłem coś działać. Na razie ogólny zarys. Uploaded with ImageShack.us
Kubajaniak Napisano 2 Wrzesień 2011 Autor Napisano 2 Wrzesień 2011 Zacząłem robić HP, nie dużo, bo nie mam za bardzo czasu na razie. Uploaded with ImageShack.us
Kubajaniak Napisano 8 Wrzesień 2011 Autor Napisano 8 Wrzesień 2011 Forum zrobione, więc wrzucam co dzisiaj zrobiłem. Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us
Kubajaniak Napisano 9 Wrzesień 2011 Autor Napisano 9 Wrzesień 2011 (edytowane) Nikt nie komentuje... nikomu się nie podoba? ;( Model LP ma 9948 tri MODEL HP Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us EDIT: Zapomniałem dodać symmetry do pedału dlatemu tam dziwnie wygląda. Uploaded with ImageShack.us LP BEZ MAP. Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us SIATKA Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Edytowane 9 Wrzesień 2011 przez Kubajaniak
n-pigeon Napisano 9 Wrzesień 2011 Napisano 9 Wrzesień 2011 Wygląda fajnie :) ale na pewno dało by się zaoszczędzić na niektórych cylindrach, kablach, detalach trochę tri by dodać lekkie bevele na tych prostych płytach ;) Czekam na progres, zawsze byłem miłośnikiem latających motocykli, przypomina mi się serial "Masks".
khatake Napisano 9 Wrzesień 2011 Napisano 9 Wrzesień 2011 Po pierwsze to co wyżej. Po drugie to capowanie cylindrów poprzez robienie tego "wachlarza" trisów jest kiepską metodą. Po trzecie nie rób tak ostrych krawędzi na hp. Słabo się wypalą. Lepiej też żeby kabel miał więcej segmentów wzdłuż niż ścianek wokół (mam nadzieję że rozumiesz co mam na myśli ;p).
Kubajaniak Napisano 10 Wrzesień 2011 Autor Napisano 10 Wrzesień 2011 (edytowane) Dzięki za podpowiedzi. Poprawiłem co nieco według wskazówek. Mam tylko problem przy wypalaniu mapy AO. Zawsze robiłem według pewnego tutoriala. Dodawałem skylight, włączałem lightracer, wypalałem complite mapę i jakoś działało. Teraz pojawił się problem, bo AO mi się całkiem kaszani. Widać na screenie ocb. Czy żeby temu zapobiec trzeba coś zwiększyć, albo co? Normal mapa wypaliła się ładnie. A może lepiej użyć mental ray'a?? EDIT: Dobra już wiem co było nie tak. Zaraz wrzucę model z normal mapą i AO. EDIT2: Obiecane screeny. Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Edytowane 10 Wrzesień 2011 przez Kubajaniak
Kubajaniak Napisano 11 Wrzesień 2011 Autor Napisano 11 Wrzesień 2011 Wrzucam początek tekstur i koniec na dzisiaj, bo jest za ładna pogoda żeby siedzieć przed kompem. W modelu chyba już nic nie będę zmieniał. Ostatecznie ma 9992 tri Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us
khatake Napisano 11 Wrzesień 2011 Napisano 11 Wrzesień 2011 No i wyszło całkiem fajnie. Nie wiem jakiego samplera używałeś ale na oparciu fotela nie dał rady ;p
Kubajaniak Napisano 12 Wrzesień 2011 Autor Napisano 12 Wrzesień 2011 Chodzi o Global SuperSampling? Jeśli tak, to zawsze używam Max 2.5 Star. Wrzucam przy okazji upa. Dorobiłem trochę brudu i rys, ale myślę, czy nie za dużo. Co myślicie? Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us
khatake Napisano 13 Wrzesień 2011 Napisano 13 Wrzesień 2011 Te czarne rysy trochę zbyt losowe. Krew na oparciu ?;p rzuć tam brud, pot itp. krew wygląda dziwnie. zaczynasz się zastanawiać czy kierowca krwawił z pleców (na całej szerokości i długości...)
Eric_Draven Napisano 16 Wrzesień 2011 Napisano 16 Wrzesień 2011 jak sampler nie daje rady użyj Hammersleya. wypala znacznie dłużej ale jak trzeba to trzeba ;)
Marvin Napisano 16 Wrzesień 2011 Napisano 16 Wrzesień 2011 Taki trochę Team Fortress. Można by jeszcze bardziej w ten klimat iść.
Kubajaniak Napisano 22 Wrzesień 2011 Autor Napisano 22 Wrzesień 2011 Wrzucam ostateczną teksturę, bo już nie chce mi się nad tym siedzieć i chce zacząć coś nowego. Screeny z maxa (Xoliul Shader). Do niedzieli postaram się to wrzucić jeszcze do UDK, i przy okazji dołączę mapy, siatkę itp itd. Mam nadzieję, że się podoba. Pozdro Uploaded with ImageShack.us
pkowal1982 Napisano 22 Wrzesień 2011 Napisano 22 Wrzesień 2011 A te rakiety w dziobie nie zrobia pilotowi krzywdy przy odpalaniu?
Gość fishinthewater Napisano 22 Wrzesień 2011 Napisano 22 Wrzesień 2011 Kuba doświetl lub rozjaśnij czarną tex bo sporo detalu uciekło, zlewa się. pzdr.
Kubajaniak Napisano 23 Wrzesień 2011 Autor Napisano 23 Wrzesień 2011 slowiak Dzięki za podpowiedź jeszcze jednak posiedzę nad teksturą. pkowal1982 nie wiem jak jest z rakietami, nigdy nie latałem tym pojazdem. Musisz się zapytać jakiegoś orka :P Mam pytanko do forumowiczów. Chciałem wrzucić model do UDK jakoś się udało, ale... Tekstura jest strasznie rozmyta i w ogóle nie widać normal mapy :/ Wrzucam dwa screeny. Ktoś coś może coś doradzić? Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us
Vega Napisano 23 Wrzesień 2011 Napisano 23 Wrzesień 2011 Gdzieś na stronie UDK lub youtube tutorial jak usunąć celownik, amunicję, itd. Trochę to rozprasza :)
Dr Judym Napisano 23 Wrzesień 2011 Napisano 23 Wrzesień 2011 Wygląda jakbyś miał LOD bias dla tekstury ustawiony na 1 lub więcej. Można to zmienić w przeglądarce zasobów przy danej teksturze lub globalnie w world properties (pasek menu na górze). Celownik i hud są przypisane do typu gry, w world properties też można to zmienić.
Kubajaniak Napisano 2 Październik 2011 Autor Napisano 2 Październik 2011 Miałem jeszcze poprawić te tekstury, ale wciągnęła mnie nauka zBrush'a Uploaded with ImageShack.us
Dav Napisano 2 Październik 2011 Napisano 2 Październik 2011 Ciekawie, ale zbyt gładkie te tekstury. :)
Arthus Napisano 13 Październik 2011 Napisano 13 Październik 2011 rakiety kierującego nie skrzywdzą bo zapewne odpalają się po zrzucie :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się