rice Napisano 3 Luty 2014 Autor Napisano 3 Luty 2014 witam, po krótkiej przerwie. Dziad z góry narazie zawieszony, na polycouncie wystartował nowy noob challange z podobną tematyką dlatego postanowiłem, że celem przypomnienia i utrwalenia wezme udział :D stan na teraz a tu jeszcze morda z bliska, 2 wersje. i na koniec prośba do Legomira, jakbyś mógł to byłbym wdzięczny za nazwanie poszczególnych elementów zbroji bo szukanie po omacku jest denerwujące. pozdro
legomir Napisano 3 Luty 2014 Napisano 3 Luty 2014 (edytowane) Naramiennniki -wiadomo bigwanty - kolana, łydki, piszczel piszczele(? tak kojarzę z treningów, że mówili) - wiadomo nałokietniki - wiadomo półpancerz/bombka/kirys to co dziad z brodą ma na sobie swoją drogą wklęsłe to za bardzo normalnie jest wypukłe dość(i swoją drogą często niewygodne mimo wszystko o ile nie jest idealnie dopasowane, a może dlatego, że to chudy jestem :P ) przeszywanica to grube ubranie które masz na sobie hełmy też wymiać? Zdjęcie generalnie ze starych mrocznych czasów i niezbyt historyczne ale ładnie pokazuje kształt półpancerza. Mogę poszukać rzemieślników potem bo tam najłatwiej znajdziesz sobie uzbrojenie i będzie dość prawidłowe historyczne. Aaaa... i zamiast rękawic skórzanych dodaj jakieś zbrojniki i lepszą ochronę chyba, że to masochista jakiś Edytowane 3 Luty 2014 przez legomir
Idaho Napisano 3 Luty 2014 Napisano 3 Luty 2014 Witam W czym robisz zbrush czy może blender (kiedyś chyba wspominałeś). Interesuje mnie zbroja i sposób w jaki ją tworzysz mógłbyś podzielić się swoim workflow ? Mam parę "golasów" sama organika a robię w blenderze i nie wiem jak temat ugryźć. Za bardzo się napatrzyłem na zbrushowy, o ile się nie mylę extrude tip (malowanie maski na organice a następnie extrude). Jak możesz skrótowo, epistoły nie potrzebuję, tutki na YT są tylko który wybrać. A u ciebie fajnie to wygląda Pozdrawiam
rice Napisano 4 Luty 2014 Autor Napisano 4 Luty 2014 @idaho, żebyś nie musiał przewijać tekstu to odpowiem na początku. Blender only. Z kulki/szescianu rzeźbie w dynamic topology coś co przypomina zbroje. Potem prosta retopologia. Po retopologi dodaje modyfikatory solidify i bevel. @legomir, a więc gość ma być wzorowany maksymalnie na koncepcie. Jedyne odstępstwa robię dla rzeczy historycznie niepoprawnych które rażą w oczy pasjonatów. "Naramiennniki -wiadomo" - dla mnie nie do końca wiadomo :D, wymyśliłem sobie że pod zbroją jest takie coś http://www.loricamos.vizz.pl/obrazy/sekcje/sekcja_25.jpg, naramienniki z conceptu są chyba historycznie niepoprawne bo niczego nawet troche podobnego nie znalazlem więc zdecydowałem że biore te http://www.bytheswordinc.com/watermark.axd?productid=9706&size=large sposob mocowania podoba mi się na ten rzemień z brygadyny więc został. bigwanty, piszczele, nałokietniki odpadają bo nie ma ich na koncepcie półpancerz/bombka/kirys - to znalazłem sobie takie http://www.allenantiques.com/A-15.html http://www.allenantiques.com/A-66.html ale nie wiem do czego te paski sie przymocowuje, czy jest taka druga puszka na plecy czy można do materiału brygadyny przeszywanica - to właściwie w całości chciałem wziąc z http://www.loricamos.vizz.pl/obrazy/sekcje/sekcja_25.jpg jedynie rękaw zrobie krótki i wcisę jakąś pseudo koszulę tak jak na koncepcie. hełmu nie będzie. halabarda siekiera miecz to sobie poradzę, niewiadome: - sposób w jaki przymocowana jest pochwa miecza, i ta druga od topora?, sposób w jaki przymocowane są te pasy opadające - rękawice skórzane, niestety żadnych podobnych do tych z obrazka nie znalazłem więc zrobię takie jak na concepcie i możliwe że zostanie ten zawinięty materiał jak na butach - buty, mam coś podobnego taka mieszana piratów z karaibów i butów do jazdy konno dzieki za pomoc
legomir Napisano 4 Luty 2014 Napisano 4 Luty 2014 W zasadzie naramienniki, która wmiarę historycznie się trzyma :D Trochę fantazji, ale wali po oczach, Kirys tu sprawa jest skomplikowana zależy kiedy to na mój okres tzn. około Grunwaldu mniej więcej prawidłowe są jednoczęściowe chociaż i jakoś historycznie da się wcisnąć niby i dwu częściowe(ja się tam na tym nie znam, mnie głównie interesuje żeby innych bolało :D ). Dwuczęściowe mocują paski u góry i po bokach. Jest też wersja jednoczęściowa tylko na przód i z tyłu jest taki system pasków mocowany poszukam zdj./poproszę znajomych żeby zdj. porobili ;) Przeszywanica trochę samobójcza i bez szwów coś takiego może: Co pochw i toporów to jeszcze posprawdzam.
rice Napisano 30 Kwiecień 2014 Autor Napisano 30 Kwiecień 2014 tymczasem, taki maly modelik na konkurs blenderartist.org na podstawie conceptu wlasnego, blender/gimp/sketchfab 4,5k tris 1x 512x512 2x 256x256 1x 256x512 modelik można sobie poobracać na stronie sketchfabu https://sketchfab.com/models/6fceda03198a47b3978b577f105764a4
Idlero Napisano 30 Kwiecień 2014 Napisano 30 Kwiecień 2014 Bardo przyjemna postać, coś mi jego twarz nie pasuje ale to samo jest na concepcie wiec podejrzewam że jest dobrze :D Fajnie coś nowego od ciebie widzieć tym bardziej że dawno nic nie wrzucałeś :D Z tego co piszesz korzystałeś z gimpa próbowałeś może już zatopić go kritą? Jeśli tak jakie masz odczucia? Jeśli nie to dlaczego?
rice Napisano 30 Kwiecień 2014 Autor Napisano 30 Kwiecień 2014 (edytowane) Gimpa używam tylko do zmiany wielkosci obrazka, sharpena etc. malowałem sobie w tym dość dawno i całkiem spoko to działało. Gimp jest spoko bo fajnie współpracuje z blenderem. Do malowania 2d używam raczej photoshopa(edit. do malowania w 3d tylko blendera). Kritą bawiłem się jakiś czas temu i mimo że poustawiałem wszystko tak samo jak w ps to jakoś mi nie podeszła, szczególnie brushe mnie denerwowały z tego co pamietam. Co do pirata to fakt facja typowego bandziora ;) Edytowane 1 Maj 2014 przez rice
Gość Chrupek3D Napisano 30 Kwiecień 2014 Napisano 30 Kwiecień 2014 (edytowane) niekoniecznie bandziora, bo twarz to on ma kobiecą raczej i tylko uszy małpie ;) ps. spróbuj tego maluszka: http://www.systemax.jp/en/sai/# Edytowane 30 Kwiecień 2014 przez Chrupek3D
KLICEK Napisano 1 Maj 2014 Napisano 1 Maj 2014 fajna postac :) szkoda ze zabraklo czasu na papuge :) troche jej brakuje
rice Napisano 1 Maj 2014 Autor Napisano 1 Maj 2014 @chrupek, modele i tak w całości są mazane w blenderze więc nie rozumiem na co mi ten PaintTool Sai. Jak piracić to po całości, Photoshop cs6 extended full profesional mi wystarczy jak mnie najdzie malowanie :D, a mam jeszcze gimpa i krite Inna sprawa, czasem lubie sobie w sketchbook pro na androidzie pomalować i zwróciłem uwagę na wymagania tego SAI Minimum Requirement Computer PC/AT (Not virtual machine) OS Windows 98 Windows 2000/XP/Vista/7/8/8.1 * Will work on 64bit Windows CPU Pentium 450MHz or later (require MMX support) System Memory(RAM) Windows 98 ... 64MB Windows 2000 ... 128MB Windows XP ... 256MB Windows Vista or later ... 1024MB HDD 512MB free space Graphics Card Resolution 1024x768, "32bit True Color" screen Support Device Wintab compatible digitizer with pressure support w takim galaxy note za 800zl pentium 450 vs 4x 1.6ghz exynoss vista 1gb ramu vs android 2gb ramu rozdzielczość ta sama, mali 400 to pewnie coś jak geforce 2mx albo i lepiej wintab compatbile digitizer with pen pressure w note to jest. niby wg suchych danych taki program powinien śmigać. @klicek, dziekówa, ta papuga to nie jest dużo czasu jakieś 2-3h myślę, ale już mi się nie chciało :D
Monio Napisano 9 Maj 2014 Napisano 9 Maj 2014 sketchbook pro na androidzieSkeczbuj jest dobrym softem ale są lepsze. :) Jak kupiłem Note10.1 2014 to pobrałem/kupiłem chyba wszystkie możliwe aplikacje do malowania które wykrywały nacisk piórka na tym tablecie. Około 15 programów. Większość to syf ale jest kilka perełek. Obczaj te: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.bytestorm.artflow https://play.google.com/store/apps/details?id=org.nattou.www.layerpaint Jeszcze miałem jeden niezły ale zapomniałem. Edit. Przypomniałem sobie: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.brakefield.painterfull
rice Napisano 9 Maj 2014 Autor Napisano 9 Maj 2014 wszystkie znam, artflow ma najlepszy development. Praktycznie codziennie update, jakiś polak to robi. Reszta jest bardzo gowniana. Mozesz zobaczyc jak na note 2014 smiga gimp? https://play.google.com/store/apps/details?id=org.gimp.inkscape mozna powiedziec ze to z mojej inicjatywy pojawil sie na google play bo nawiązalem kontakt z tym ukraincem. Swietny gość, wszystko co chcialem to robil :D na note10.1 troche za wolno to chodzi. Ciekaw jestem jak na snapdragonie z wydajnoscia.
rice Napisano 9 Wrzesień 2014 Autor Napisano 9 Wrzesień 2014 heja, biore udział w małym konkursiku blizzarda, stan na dzis, zrobione retopo/uv mapping i zacząłem teksturowanie. Jakby ktoś chciał podzielić sie feedbackiem to zawsze miło mądrego posłuchać. Tutaj troche wiecej stepów http://www.gameartisans.org/forums/threads/63612-Blizzardfest-2014-3D-rice-Elestria za każdy odzew serdeczne bóg zapłać ;)
Jedaith Napisano 9 Wrzesień 2014 Napisano 9 Wrzesień 2014 Trochę te metalowe części na piersiach i rękach mają mało koloru póki co. Ja bym czystego białego do highlightów nie używał, ale mogę się mylić. Poza tym to bardzo fajnie zaczyna wyglądać. :)
rice Napisano 10 Wrzesień 2014 Autor Napisano 10 Wrzesień 2014 k. dziekówa, metal będzie taki jak na butach, na zoomie widać całą tęcze ;) highlighty będa zielono żółte, na dzis zrobiony mieczyk, tarcza, prawie całe buty i poprawiona gęba.
rice Napisano 11 Wrzesień 2014 Autor Napisano 11 Wrzesień 2014 another day, another challenge, gemba po raz enty, shouldery, włosy i taki test render z blenderowego cyclesa. Dzisiaj zauważyłem że brwi jej brakowało, musze je tylko jakoś upchać na teksture ;)
olaf Napisano 18 Wrzesień 2014 Napisano 18 Wrzesień 2014 te uszy mają długość no-no. Reszta spoko, brakuje deali troche.
rice Napisano 18 Wrzesień 2014 Autor Napisano 18 Wrzesień 2014 co do długości to nie dyskutuje :P ale to taki ich znak rozpoznawczy http://us.battle.net/wow/en/blog/14096397 na detalu jakos się nie skupiam bo najpierw chciałem mieć wszystkie duże formy, najgorsze jest to że mi się wciąż nie podoba ;
Sebazx6r Napisano 29 Wrzesień 2014 Napisano 29 Wrzesień 2014 Znak rozpoznawczy może powodować problem przy ruszaniu głową chyba ,że uszy są elastyczne jak u słoniach i odegna sie pod naporem naramienników etc xD... A nóż uda się nimi zasztyletować wroga. Tak jakby bym inny kąt do góry ,żeby starczały.
rice Napisano 20 Październik 2014 Autor Napisano 20 Październik 2014 witam, zgłosił się do mnie jeden gościu w sprawie zlecenia ale tym razem chce tylko 2d rysuneczki, jako że nieczęsto mi się zdarza takie zlecenie postanowiłem spróbować. Tematem są karykaturalne postaci typu chibi, ma być ich 50 albo i wiecej. Zadnego modelowania (chyba) cos w ten deseń http://shop.bitgem3d.com/collections/micro-heroes dzisiaj testowo sobie w kricie podmalowałem, jak sądzicie dadzą rade?
rice Napisano 21 Październik 2014 Autor Napisano 21 Październik 2014 Dzisiaj dostałem cos w rodzaju arttestu, temat meduza. Pomalowane w kricie rice
denikina Napisano 2 Listopad 2014 Napisano 2 Listopad 2014 Stylistyka bardzo ciekawa, tylko moim zdaniem, jak na meduzę, węże sa zbyt mało czytelne. Ale poza tym uroczo, podobnie, jak krasnale. Jak się pracuje w kricie, swoja drogą?
rice Napisano 2 Listopad 2014 Autor Napisano 2 Listopad 2014 Hej, taki był wymóg 300-400tris około więc sobie nie poszalejesz za bardzo z sylwetką ale myslę ze jakby w grze zamieniła kogos w kamień to od razu by sie skapował że to meduza. Słowo cute tez się pojawiło jako jedno z wymagań ;) krita to taki photoshop dla ubogich, ja nie mam na co narzekać. Warto sie photoshopa nauczyć i przerzucic na kritę, sterowanie można ustawić to samo więc miękkie lądowanie. pozdro
rice Napisano 6 Sierpień 2015 Autor Napisano 6 Sierpień 2015 na polycountowy art challange, made in blender https://sketchfab.com/models/b95ce321517c4080ad2f56545397a58f
rice Napisano 7 Sierpień 2015 Autor Napisano 7 Sierpień 2015 to jeszcze mystique https://sketchfab.com/models/15384457497e4b34af1436da2a667da0
rice Napisano 19 Listopad 2015 Autor Napisano 19 Listopad 2015 update główek low poly które zrobił niedawno na podstawie conceptu Jonathana Fletchera furiosa fashion na podstawie conceptu Artura Gimaldinova Wszystkie można sobie poobracać tutaj https://sketchfab.com/riceart/models Paweł.
Jedaith Napisano 19 Listopad 2015 Napisano 19 Listopad 2015 Coraz lepsze wszystko tutaj. Bardzo mi się podobają ostatnie główki! Szczególnie podobają mi się highligtsy na drugiej, bardzo fajny detal dają.
rice Napisano 19 Listopad 2015 Autor Napisano 19 Listopad 2015 leninek w krawacie w całości zrobiony w blenderze. Ogr wyrzeźbiony w sculptgl a pomalowany w blenderze. Lambadziara w całości zrobiona w sculptgl. dziękówa
rice Napisano 16 Grudzień 2015 Autor Napisano 16 Grudzień 2015 Hej, takiego centaura zrobiłem. 1k tris. Całość w blenderze. https://sketchfab.com/models/a814fb590b944f988e9c2dcadabcfaed
rice Napisano 16 Grudzień 2015 Autor Napisano 16 Grudzień 2015 Hej, oczywiście dzięki za opinię, jednak traktuję ją raczej jako kwestia gustu. Centaur powstał na podstawie konceptu własnej produkcji, a model ze sketchfaba został delikatnie zmodyfikowany żeby trochę nabrał życia, stąd deformacje na twarzy. Postać w założeniu raczej zła więc morda wg mnie pasuje. Tak wygląda przed pozowaniem. Paweł.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się