Napisano 7 Listopad 201311 l Autor dzięki Coyote za komenta .. obniżyłem walor na rękach i podmieniłem w poście wyżej ;)
Napisano 18 Listopad 201311 l Autor trening kompozycji koncepty przykładowych pojazdów SF matrix reaktywacja i incredible hulk częściowy matte painting kolejny pilot do Voxelfielda https://www.facebook.com/voxelfield w oparciu o obraz Zdzisława Beksińskiego Edytowane 18 Listopad 201311 l przez lee666
Napisano 18 Listopad 201311 l Smok na treningu kompozycji nr 5 jakoś mi się bardzo źle skojarzył :D Jak przerysowywujesz kadry z filmu wszystko jest ok. Jednak jak rysujesz coś własnego robisz dużo błędów w kompozycji i kolorze. Przy tym cyber-gosciu posypała Ci się forma troszkę. To było z refki czy z wyobraźni? Patrzyłem na Twoje szkice postaci i tak sobie myślę, że byłoby spoko jakbyś zajrzał do książki Andrew Loomisa - Drawing figure for all its worth, naprawdę świetna pozycja, w której zwraca uwagę na takie pierdółki jak wystające kości miednicy, drobne ale niesamowicie ważne wgłębienia i wypukłości, które niesamowicie pozwalają oddać realizm formy.
Napisano 19 Listopad 201311 l Autor możliwe że jest nieco za szczupły w tułowiu i miednicy ..sie poprawi ;) ... co do książek to wole pozostać przy Anatomii dla artystów (Sarah Simblet) forma łatwiej przychodzi jeśli wie sie o człowieku więcej niż sie powinno (mięśnie po łacinie,zakresy ruchu,znaczenie funkcyjne) Może to tylko moje skrzywienie zawodowe jako masażysty;)
Napisano 19 Listopad 201311 l Fajnie, fajnie, że to ogarniasz, ale no nie wiem, ta głowa jego mi coś dalej strasznie nie leży. Może ma za długą szyję? Tak mi się wydaje.
Napisano 24 Listopad 201311 l Autor Z tego tygodnia http://www.edisproduction.de/2013/10/02/what-if-animals-were-round/ Jak to nazwał znajomy: ''futurystyczna kosiarka do trawy'' ;) trening konceptualny Edytowane 24 Listopad 201311 l przez lee666
Napisano 25 Listopad 201311 l fajnie Ci wyszło to studium Beksińskiego, więcej wniosków z tego powyciągaj, bo na prackach masz wszędzie plastik. Jeżeli chodzi o walor to jest od miliona lat tutek omena, ale wyobraź sobie człowieka jako prostopadłościan który ma bok i tył (fajniej jest niż cylinder bo w cylindrze możesz się zastanawiać gdzie jest bok, a tutaj masz konkretnie granicę), ustawiasz światło gdzie tam chcesz i a potem starasz się nie zatracić tego co już ustaliłeś i budować kolejne formy itd. dobrze też wiedzieć coś o świetle, więc jak nie oglądałeś to polecam bardzo dvd scotta robertsona how to render serie :)
Napisano 4 Grudzień 201311 l Autor skoro uważasz że ''wszędzie'' na prackach mam plastik to pozostaje mi sie po prostu nie zgodzić;) na portretach go niema, chyba że mówiąc ''wszędzie'' miałeś na myśli pojazd sf .. tu sie zgodze ... jest tu zastosowany jeden z plastików z mojej listy materiałów (sorry za ortografie) to że coś jest zrobione gradientem a nie plamą nie oznacza że jest czymś gorszym a tu kolejny trening obrazu Beksińskiego a tu moje wnioski ze studium Beksińskiego Edytowane 4 Grudzień 201311 l przez lee666
Napisano 5 Grudzień 201311 l robisz studium i spoko kontrolujesz walor. robisz cos swojego i znowu to samo. "Jako eksperyment zabawie się tą wersją nanosząc na rękę trochę jasnego waloru z twarzy i trochę ciemnego z pod pachy. Jest to błąd bardzo często popełniany przez młodych grafików, którzy zamiast lokalnej skali waloru, operują skala globalna dla całego obiektu, czy nawet sceny. Efekt sprawił, że nasza ręka wygląda teraz nienaturalnie i zbyt wypukło w porównaniu do reszty ciała." chyba jak nie zobaczysz na overze to nie skumasz tego. sprawdzasz wogole swoje prace w b&w ? jak byś miał jakies pytania wal śmiało
Napisano 5 Grudzień 201311 l Autor Coyote ..ja też cie kocham ;) ..wierz mi że do każdej pracy mam warstwę wyłączającą kolor ..widocznie nie podkrecałem waloru bojąc sie utraty detalu z mojego 10godzinnego recznego szkicu do którego byłem widocznie zbyt przywiązany ..jeśli chodzi o tło to nawiązywałem do wcześniejszej pracy z beksińskim(gość w kapeluszu) ..gdybym miał centralnie zaimplementować walor beksińskiego to musiałbym jeszcze ściemnić przód postaci co by znów zabierało mi detal .. trzeba wiedzieć kiedy powiedzieć stop i robić soją idee ... co nie zmienia faktu że walor był słaby ;) dzięki nich ci pan Bóg odda w dzieciach ;D
Napisano 26 Grudzień 201311 l Fajna i uporządkowana teczka. Można z niej sporo podpatrzeć i się dodatkowo zmotywować. Dzięki!
Napisano 26 Grudzień 201311 l bardzo fajna teczka, ostatnia praca bardzo mi sie podoba - czuć tego Beksińskiego... pozdro ;-)
Napisano 7 Listopad 201410 l Autor Dawno mnie tu nie było ...w końcu kiedyś trzeba odświeżyć teczkę ;) jest tego więcej ale nie wolno mi pokazywać ;) ..mam nadzieje że się podoba
Napisano 3 Luty 201510 l Autor odświeżamy teczkę ;) ..zapraszam również do teczki 3d Edytowane 3 Luty 201510 l przez lee666
Napisano 22 Luty 201510 l Autor 5lim.. patern powstał w oparciu o mój stary projekt tatuażu ;) Pare nowości z różnej mańki ;) WIP
Napisano 22 Luty 201510 l Cyberpunkową lachonę propsuję mocno! Mocno switchujesz style i według mnie w niektórych robisz lepiej, w innych gorzej. Np. ta cyberpunkowa laska wygląda technicznie lepiej niż Vegeta ;)
Napisano 22 Luty 201510 l lee666 - elegancko, że użyłeś własnego wzoru :) Duży plus! DraxMustHurt - spodziewam się, że "cyberpunkowa laska" jest oparta na fotomontażu ;)
Napisano 26 Marzec 20159 l Autor kolejny mix styli .. . Na Boga .czy ja sie kiedyś zdecyduje na jeden styl ;p
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto