_michal Napisano 4 Październik 2011 Napisano 4 Październik 2011 Jak w temacie. http://www.unrealengine.com/insiderblog/unreal_engine_3_comes_to_flash
_michal Napisano 5 Październik 2011 Autor Napisano 5 Październik 2011 Wsparcie dla Android w UE3 już jest, ale nie w UDK.
Dav Napisano 5 Październik 2011 Napisano 5 Październik 2011 Bardzo ciekawa sprawa. Szykuje się rewolucja jeśli chodzi o gry przeglądarkowe. Ciekawe tylko ile gb będzie trzeba ściągnąć na dysk, aby zagrać. :P
olaf Napisano 5 Październik 2011 Napisano 5 Październik 2011 biorąc pod uwagę, że flash spokojnie wciąga np. jpegi to może pobierać tekstury w zależności od szybkości łącza. Druga sprawa, to operacje na bitmapach - chciałbym to przetestować ale na razie się nie zapowiada, bo generowanie tekstur w locie (np. na podstawie kilku png z trawą wygenerowanie większych tekstur) jest dla flaszki całkiem naturalne. Robiłem już wypalanie tekstur w innych silnikach i naprawdę jest tu spore pole do popisu. Jak ktoś napisze dekompresor pracujący na bitmapData obrabbiany przez gpu to geometria też będzie małym elementem o pobrania. Licze ze w U3 tak jak w innych silnikach mozna geometrie i modele pobierać w tle i nie trzeba mieć np. całej sceny załadowanej przed renderem, np. pietro budynku może się streamować w czasie gdy zwiedzamy parter domu.
syjon Napisano 5 Październik 2011 Napisano 5 Październik 2011 nie potrzebne sa textury, wystarczy kolor.
ABSOLUTUSENS Napisano 5 Październik 2011 Napisano 5 Październik 2011 Na YouTubie na kanale Epic Games Inc są filmiki: http://www.youtube.com/user/epicgamesinc
Nezumi Napisano 5 Październik 2011 Napisano 5 Październik 2011 Ciekawe co teraz wymysli Apple :D Wczoraj testowalem nowego flash playera - jest niezle.
DeKo Napisano 5 Październik 2011 Napisano 5 Październik 2011 A czy to bedzie jakiejs korzysci dla 3d websaitow?
imprecis Napisano 6 Październik 2011 Napisano 6 Październik 2011 Proszę - tylko nie Flash. Osobiście jestem za wypieraniem tej technologii, a nie wspieraniem.
comander_barnik Napisano 6 Październik 2011 Napisano 6 Październik 2011 html5 jest wporządku ale raczej nigdy flasha nie wyprze. Conajwyżej flashowi kiedyś zjadanie zasobów zmniejszą.
adek Napisano 6 Październik 2011 Napisano 6 Październik 2011 Tutaj coś innego w temacie flasha: http://www.max3d.pl/news.php?id=2027
arev Napisano 6 Październik 2011 Napisano 6 Październik 2011 W zeszłym tygodniu miał premierę Shadowgun - taki Gears Of War wannabe na iOSa. Grafika, jak na urządzenia mobilne, robi naprawdę spore wrażenie. Gra zrobiona jest na Unity 3D, które w niedługim czasie da developerom również możliwość eksportu do Flasha. Post na blogu Unity z video przedstawiającym Shadowguna śmigającego na Flashu: http://blogs.unity3d.com/2011/09/01/unity-and-flash-a-sneak-peek/ Tym razem chyba Epic goni konkurencję. Fajnie, możemy tylko zyskać na takich wyścigach : )
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się