Napisano 4 Październik 201113 l Jak w temacie. http://www.unrealengine.com/insiderblog/unreal_engine_3_comes_to_flash
Napisano 5 Październik 201113 l Bardzo ciekawa sprawa. Szykuje się rewolucja jeśli chodzi o gry przeglądarkowe. Ciekawe tylko ile gb będzie trzeba ściągnąć na dysk, aby zagrać. :P
Napisano 5 Październik 201113 l biorąc pod uwagę, że flash spokojnie wciąga np. jpegi to może pobierać tekstury w zależności od szybkości łącza. Druga sprawa, to operacje na bitmapach - chciałbym to przetestować ale na razie się nie zapowiada, bo generowanie tekstur w locie (np. na podstawie kilku png z trawą wygenerowanie większych tekstur) jest dla flaszki całkiem naturalne. Robiłem już wypalanie tekstur w innych silnikach i naprawdę jest tu spore pole do popisu. Jak ktoś napisze dekompresor pracujący na bitmapData obrabbiany przez gpu to geometria też będzie małym elementem o pobrania. Licze ze w U3 tak jak w innych silnikach mozna geometrie i modele pobierać w tle i nie trzeba mieć np. całej sceny załadowanej przed renderem, np. pietro budynku może się streamować w czasie gdy zwiedzamy parter domu.
Napisano 5 Październik 201113 l Na YouTubie na kanale Epic Games Inc są filmiki: http://www.youtube.com/user/epicgamesinc
Napisano 5 Październik 201113 l Ciekawe co teraz wymysli Apple :D Wczoraj testowalem nowego flash playera - jest niezle.
Napisano 6 Październik 201113 l Proszę - tylko nie Flash. Osobiście jestem za wypieraniem tej technologii, a nie wspieraniem.
Napisano 6 Październik 201113 l html5 jest wporządku ale raczej nigdy flasha nie wyprze. Conajwyżej flashowi kiedyś zjadanie zasobów zmniejszą.
Napisano 6 Październik 201113 l Tutaj coś innego w temacie flasha: http://www.max3d.pl/news.php?id=2027
Napisano 6 Październik 201113 l W zeszłym tygodniu miał premierę Shadowgun - taki Gears Of War wannabe na iOSa. Grafika, jak na urządzenia mobilne, robi naprawdę spore wrażenie. Gra zrobiona jest na Unity 3D, które w niedługim czasie da developerom również możliwość eksportu do Flasha. Post na blogu Unity z video przedstawiającym Shadowguna śmigającego na Flashu: http://blogs.unity3d.com/2011/09/01/unity-and-flash-a-sneak-peek/ Tym razem chyba Epic goni konkurencję. Fajnie, możemy tylko zyskać na takich wyścigach : )
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto