Skocz do zawartości

Epic zapowiada wsparcie Unreal Engine 3 dla technologii Flash


_michal

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 13
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

biorąc pod uwagę, że flash spokojnie wciąga np. jpegi to może pobierać tekstury w zależności od szybkości łącza. Druga sprawa, to operacje na bitmapach - chciałbym to przetestować ale na razie się nie zapowiada, bo generowanie tekstur w locie (np. na podstawie kilku png z trawą wygenerowanie większych tekstur) jest dla flaszki całkiem naturalne. Robiłem już wypalanie tekstur w innych silnikach i naprawdę jest tu spore pole do popisu. Jak ktoś napisze dekompresor pracujący na bitmapData obrabbiany przez gpu to geometria też będzie małym elementem o pobrania.

Licze ze w U3 tak jak w innych silnikach mozna geometrie i modele pobierać w tle i nie trzeba mieć np. całej sceny załadowanej przed renderem, np. pietro budynku może się streamować w czasie gdy zwiedzamy parter domu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W zeszłym tygodniu miał premierę Shadowgun - taki Gears Of War wannabe na iOSa. Grafika, jak na urządzenia mobilne, robi naprawdę spore wrażenie. Gra zrobiona jest na Unity 3D, które w niedługim czasie da developerom również możliwość eksportu do Flasha.

Post na blogu Unity z video przedstawiającym Shadowguna śmigającego na Flashu: http://blogs.unity3d.com/2011/09/01/unity-and-flash-a-sneak-peek/

Tym razem chyba Epic goni konkurencję. Fajnie, możemy tylko zyskać na takich wyścigach : )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności