gregory Napisano 12 Listopad 2011 Napisano 12 Listopad 2011 (edytowane) Witam, Postanowiłem założyć mojego pierwszego WIPa, w nadziei że nauczę się czegoś nowego, no i dokończę choć jeden z modeli jakie zacząłem ( bo z tym najgorzej ). Nie jestem jeszcze orłem w maxie tym bardziej w vrayu dlatego wybralem coś prostego ale ciekawego, jest to Kościół Votum Aleksa w Tarnowie. Edytowane 24 Czerwiec 2012 przez gregory
gregory Napisano 12 Listopad 2011 Autor Napisano 12 Listopad 2011 (edytowane) Konstrukcja z belek prawie gotowa brakuje jeszcze tylko kilku łączników.[ATTACH=CONFIG]82938[/ATTACH] Edytowane 13 Listopad 2011 przez gregory
Lucek Napisano 12 Listopad 2011 Napisano 12 Listopad 2011 Całe życie mieszkam w Tarnowie a nie kojarzę takiego miejsca. Masz jakieś fotky z zewnątrz? EDIT: A przepraszam, to nie ten Tarnów;) Fajna budowla, będę śledził progress!
sewo Napisano 12 Listopad 2011 Napisano 12 Listopad 2011 tez mieszkam w Tarnowie ;p, o jaki Tarnow choci w takim razie ? ;p
gregory Napisano 12 Listopad 2011 Autor Napisano 12 Listopad 2011 hmmm, to jest Tarnów nad Wisłą w okolicach Magduszewa na południe od Warszawy, niewielka miejscowość, zbieżność nazw:P
Lucek Napisano 12 Listopad 2011 Napisano 12 Listopad 2011 Ja myślę o tym w Małopolsce - jakieś 80km od Krakowa na wschód.
gregory Napisano 13 Listopad 2011 Autor Napisano 13 Listopad 2011 Lucek: na 100% chodzi o Tarnów w Mazowieckim, pow. Garwolin. Hehe ciekawa sprawa z tymi nazwami, pewnie znalazło by się jeszcze kilka miejscowości o tej samej nazwie:)
ciastuch Napisano 13 Listopad 2011 Napisano 13 Listopad 2011 Przepraszam za ucieczkę od tematu, ale... :) Ja pochodzę z Włodowic - to wieś w kotlinie Kłodzkiej nieopodal Nowej Rudy. Drugie Włodowice znajdują się na południowy wschód od Częstochowy :) Jest dosyć sporo takich miejscowości o jednakowych nazwach :) Pozdro. Ps. Też dziabię kościółek :) i też sporo w nim drewnianej konstrukcji. Ja robię Kościół Pokoju w Jaworze :) Będę zaglądał. Ciastuch.
gregory Napisano 13 Listopad 2011 Autor Napisano 13 Listopad 2011 Hejka chce zrobić obicie drewniane od wewnątrz tylko nie wiem która metoda byłaby lepsza, chodzi mi o łączenie boazerii, czy wymodelować te "szpary" czy dać tylko bumpa???
Lucek Napisano 13 Listopad 2011 Napisano 13 Listopad 2011 Bump spokojnie styknie. Będziesz musiał pewnie śmieszać dwie - fakturę drewna oraz te rowki.
FF Napisano 13 Listopad 2011 Napisano 13 Listopad 2011 Albo musial byś namalowac teksture składającą sie z duzej ilosci desek albo wymodelować deski i ponakładać na nie różne tesktury (ja bym wybral ta 2 opcje). Z tego co pamietam Razer mowił ze w swoim wątku da tutorial po łikendzie a jego sytuacja wydaje sie bardzo podobno (no tyle ze on to ma bardziej nierównomiernie)
pionix Napisano 14 Listopad 2011 Napisano 14 Listopad 2011 Z tego co widzę obiekt nie jest zbyt skomplikowany i dlatego polecam raczej wymodelować tą boazerię. Można w ten sposób uzyskać bardziej naturalny efekt bo ma się więcej kontroli na brzegami desek.
Lucas Napisano 14 Listopad 2011 Napisano 14 Listopad 2011 Z tego co wiem, jest to prywatna kaplica, na czyjejś działce - może dlatego mało kto ją w Tarnowie nie widział na żywo (ale ja też nie wiem o który Tarnów chodzi). Jest to kawał dobrej architektury więc będę kibicował.
gregory Napisano 15 Listopad 2011 Autor Napisano 15 Listopad 2011 (edytowane) Hejka, mały upload. Render bardzo testowy;p Zapowiadana wcześniej boazeria z wymodelowanymi deskami (bez bumpa). Edytowane 15 Listopad 2011 przez gregory
Koszulkowiec Napisano 15 Listopad 2011 Napisano 15 Listopad 2011 Jak dla mnie boazeria wygląda elegancko
szczawik Napisano 15 Listopad 2011 Napisano 15 Listopad 2011 przyjemnie wyglada... co do Tarnowa to polecam google, slowa klucze ''tarnow kosciol aleksa'' :D
gregory Napisano 16 Listopad 2011 Autor Napisano 16 Listopad 2011 Wstawiłem nowe ściany: działowa i szczytowa:D
gregory Napisano 23 Listopad 2011 Autor Napisano 23 Listopad 2011 Hejka, po długiej przerwie postanowiłem trochę podłubać w modelu, nałożyłem próbną teksturę na belki, i tu mam pytanie czy powinienem champerować krawędzie belek czy zostawić takie ostre??? w realu na fotografiach te belki są po prostu kanciaste i nie widać by miały załamane krawędzie, ----> testowy renderek na szybko
Lucek Napisano 23 Listopad 2011 Napisano 23 Listopad 2011 Wrzucaj obrazki z jakiegoś serwera zewnętrznego przez . Zlikwiduje to kompresje i ograniczenia rozmiaru.
gregory Napisano 15 Grudzień 2011 Autor Napisano 15 Grudzień 2011 (edytowane) Przypomniał mi się niedokończony projekt, wiec mały upload... miałem trochę zabawy z mapowaniem desek i belek tak by zbyt mocno nie było widać że używam jednej teksturki do belek i jednej do ścian. http://img194.imageshack.us/img194/9936/19816334.jpg Edytowane 16 Grudzień 2011 przez gregory
gregory Napisano 16 Grudzień 2011 Autor Napisano 16 Grudzień 2011 hejka, mam pewnie banalny kłopot z teksturą, jak zrobić by słoje się prawidłowo schodziły jak w prawdziwej desce???
Bohomaz Napisano 17 Grudzień 2011 Napisano 17 Grudzień 2011 Pewnie najlepiej Unrapem ale możesz to zrobić przesuwając Gizmo UVW Mapy.
gregory Napisano 4 Styczeń 2012 Autor Napisano 4 Styczeń 2012 hejka, czym oświetlić to wnętrze??? vray plane + direct czy po prostu vraysky + sun??? Wnętrze jest bardzo ciemne bo światło wpada tylko jednym oknem.
gregory Napisano 22 Czerwiec 2012 Autor Napisano 22 Czerwiec 2012 Wip zamknięty i przeniesiony do galerii finished :D http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=84241
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się