Napisano 12 Listopad 201113 l Witam, Postanowiłem założyć mojego pierwszego WIPa, w nadziei że nauczę się czegoś nowego, no i dokończę choć jeden z modeli jakie zacząłem ( bo z tym najgorzej ). Nie jestem jeszcze orłem w maxie tym bardziej w vrayu dlatego wybralem coś prostego ale ciekawego, jest to Kościół Votum Aleksa w Tarnowie. Edytowane 24 Czerwiec 201212 l przez gregory
Napisano 12 Listopad 201113 l Autor Konstrukcja z belek prawie gotowa brakuje jeszcze tylko kilku łączników.[ATTACH=CONFIG]82938[/ATTACH] Edytowane 13 Listopad 201113 l przez gregory
Napisano 12 Listopad 201113 l Całe życie mieszkam w Tarnowie a nie kojarzę takiego miejsca. Masz jakieś fotky z zewnątrz? EDIT: A przepraszam, to nie ten Tarnów;) Fajna budowla, będę śledził progress!
Napisano 12 Listopad 201113 l Autor hmmm, to jest Tarnów nad Wisłą w okolicach Magduszewa na południe od Warszawy, niewielka miejscowość, zbieżność nazw:P
Napisano 13 Listopad 201113 l Autor Lucek: na 100% chodzi o Tarnów w Mazowieckim, pow. Garwolin. Hehe ciekawa sprawa z tymi nazwami, pewnie znalazło by się jeszcze kilka miejscowości o tej samej nazwie:)
Napisano 13 Listopad 201113 l Przepraszam za ucieczkę od tematu, ale... :) Ja pochodzę z Włodowic - to wieś w kotlinie Kłodzkiej nieopodal Nowej Rudy. Drugie Włodowice znajdują się na południowy wschód od Częstochowy :) Jest dosyć sporo takich miejscowości o jednakowych nazwach :) Pozdro. Ps. Też dziabię kościółek :) i też sporo w nim drewnianej konstrukcji. Ja robię Kościół Pokoju w Jaworze :) Będę zaglądał. Ciastuch.
Napisano 13 Listopad 201113 l Autor Hejka chce zrobić obicie drewniane od wewnątrz tylko nie wiem która metoda byłaby lepsza, chodzi mi o łączenie boazerii, czy wymodelować te "szpary" czy dać tylko bumpa???
Napisano 13 Listopad 201113 l Bump spokojnie styknie. Będziesz musiał pewnie śmieszać dwie - fakturę drewna oraz te rowki.
Napisano 13 Listopad 201113 l Albo musial byś namalowac teksture składającą sie z duzej ilosci desek albo wymodelować deski i ponakładać na nie różne tesktury (ja bym wybral ta 2 opcje). Z tego co pamietam Razer mowił ze w swoim wątku da tutorial po łikendzie a jego sytuacja wydaje sie bardzo podobno (no tyle ze on to ma bardziej nierównomiernie)
Napisano 14 Listopad 201113 l Z tego co widzę obiekt nie jest zbyt skomplikowany i dlatego polecam raczej wymodelować tą boazerię. Można w ten sposób uzyskać bardziej naturalny efekt bo ma się więcej kontroli na brzegami desek.
Napisano 14 Listopad 201113 l Z tego co wiem, jest to prywatna kaplica, na czyjejś działce - może dlatego mało kto ją w Tarnowie nie widział na żywo (ale ja też nie wiem o który Tarnów chodzi). Jest to kawał dobrej architektury więc będę kibicował.
Napisano 15 Listopad 201113 l Autor Hejka, mały upload. Render bardzo testowy;p Zapowiadana wcześniej boazeria z wymodelowanymi deskami (bez bumpa). Edytowane 15 Listopad 201113 l przez gregory
Napisano 15 Listopad 201113 l przyjemnie wyglada... co do Tarnowa to polecam google, slowa klucze ''tarnow kosciol aleksa'' :D
Napisano 23 Listopad 201113 l Autor Hejka, po długiej przerwie postanowiłem trochę podłubać w modelu, nałożyłem próbną teksturę na belki, i tu mam pytanie czy powinienem champerować krawędzie belek czy zostawić takie ostre??? w realu na fotografiach te belki są po prostu kanciaste i nie widać by miały załamane krawędzie, ----> testowy renderek na szybko
Napisano 23 Listopad 201113 l Wrzucaj obrazki z jakiegoś serwera zewnętrznego przez . Zlikwiduje to kompresje i ograniczenia rozmiaru.
Napisano 15 Grudzień 201113 l Autor Przypomniał mi się niedokończony projekt, wiec mały upload... miałem trochę zabawy z mapowaniem desek i belek tak by zbyt mocno nie było widać że używam jednej teksturki do belek i jednej do ścian. http://img194.imageshack.us/img194/9936/19816334.jpg Edytowane 16 Grudzień 201113 l przez gregory
Napisano 16 Grudzień 201113 l Autor hejka, mam pewnie banalny kłopot z teksturą, jak zrobić by słoje się prawidłowo schodziły jak w prawdziwej desce???
Napisano 17 Grudzień 201113 l Pewnie najlepiej Unrapem ale możesz to zrobić przesuwając Gizmo UVW Mapy.
Napisano 4 Styczeń 201213 l Autor hejka, czym oświetlić to wnętrze??? vray plane + direct czy po prostu vraysky + sun??? Wnętrze jest bardzo ciemne bo światło wpada tylko jednym oknem.
Napisano 22 Czerwiec 201212 l Autor Wip zamknięty i przeniesiony do galerii finished :D http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=84241
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto