Napisano 13 Listopad 201113 l Ok a więc na 30 gameartową bitwe a moją pierwszą wogóle wrzucam projekt i blockout ręcznej plazmy do zwalczania opancerzonych pojazdów, budynków i szczególnie żywotnych złych ludzi. Edytowane 13 Listopad 201113 l przez comander_barnik
Napisano 13 Listopad 201113 l Saiko, założył teczkę, to mogę spamować hehe :D Zapowiada się świetnie ;D widzę że styl post-apo, czekam na ogień, ÒuÓ
Napisano 13 Listopad 201113 l Dobrze... nareszcie konkurencja, będę miał większą motywacje ;) Zapowiada się ciekawie.
Napisano 13 Listopad 201113 l jak dla mnie to Twój koncept nie spełnia wymogów regulaminu. Plazma nie mieści się w kategorii "broń palna". Temat jest jasny więc plazmy, lasery itp nie pasują do tematu
Napisano 13 Listopad 201113 l Kiedyś był temat "dom na kurzej łapce" i ktoś zrobił domek na drzewie, więc myślę, że temat można bardzo szeroko interpretować. IMO model, który chce zrobić comander_barnik jest całkiem spoko i może zostać.
Napisano 13 Listopad 201113 l Autor Valery, równie dobrze moge tą paczuszke pod spodem nazwać magazynkiem i już spełnia wymóg :) wielkokalibrowe pociski ze zubażanego uranu.
Napisano 13 Listopad 201113 l możesz je tak nazwać ale będzie to wtedy równie głupie jak unijne przepisy nazywające marchew owocem
Napisano 13 Listopad 201113 l Już wiele razy pisałem :D tematy są dość luźne, zatem czy to plasmówa, laserowa, gausa, ciśnieniowa, czy co tam jeszcze, nie ma znaczenia, ważne, że ma lufę i jakaś postać jest to w stanie trzymać, nawet jeśli to gigantyczny robot xD Zawsze można sobie dopowiedzieć, że ma funkcje strzelanai nabojami, czy to fantasy, steampunk, real, czy s-f to tam mało istotne. Nie chce tutaj ograniczać uczestników, to tylko zabawa i tak wygra najlepszy dizajn z najlepszym wykonaniem. Do pracy!
Napisano 13 Listopad 201113 l Autor gołębiu w takim razie broń ręczna albo poprostu brońto powinno być nazwane, tak na przyszłosć :D Ja tam obstaje rpzy swojej plaźmie, grunt zeby coś fajnego z tego wyszło :)
Napisano 20 Listopad 201113 l pomoc dla laika - jaki widok obiektu z teksturami jest akceptowalny- widok z viewportu z podglądem tekstur (jeśli dany program ma taką opcję) czy opcja renderu ? ew. przykład mile widziany , w temacie gł. np.
Napisano 20 Listopad 201113 l Autor przems znajdź sobie xoliul shader, na niego nałóż tekstury i zwyczajnie zrób print screena. O albo screengraba możesz użyć dla większej rozdziałki. Edytowane 20 Listopad 201113 l przez comander_barnik
Napisano 20 Listopad 201113 l Może ten wątek pomoże http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=75072&p=1015590#post1015590
Napisano 3 Grudzień 201113 l Autor HP skończone jakieś 3 dni temu, prace nad lp w toku. Cholerna uczelnia.... LARGER VIEW Edytowane 3 Grudzień 201113 l przez comander_barnik
Napisano 20 Grudzień 201113 l widzę że nie jest to broń dostosowana do drobnych kobiecych rąk :D super wygląda to hi poly!!! :DDD rewelacja moim zdaniem. Ciekawe jak sobie poradzisz z teksturą :D
Napisano 21 Grudzień 201113 l Coś wybijającego się z kanonu imo, nie jest to hiper duper - nie podniesiesz go - karabin, tylko coś... innego, proooszę przysiądź nad texturą solidnie, narazie mj faworyt ;-) Choć przyznam, że na początku mi się niezbyt podobało ;-)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto