Skocz do zawartości

Datsun 240K GT


KMiklas

Rekomendowane odpowiedzi

@mookie: w tej rozdzielczości około 4-5 minut z AAx8, postpro w nodach. Ogólnie mam jeszcze trochę do zoptymalizowania, zwłaszcza, że zamierzam cały przejazd zanimować jednorazowo (tzn. bez podziału na sceny (tylko na warstwach); będę operował odpowiednio kamerami).

 

Nie wiesz może czy da się uzyskać motion blur w nodach? Bo ten domyślny zależnie od AA renderuje klatkę kilkukrotnie i z 5 minut zrobi się co najmniej 25...

 

@odnetniN: poprzednio samochód był za mały:)

 

Szukam też jakiegoś pomysłu jak zrobić rozprysk wody (możliwie lowpoly, więc fluid nie wchodzi w grę). Zastanawiałem się nad plane'ami oteksturowanymi rozpryskującą się wodą, pojawiającymi i skalującymi się w odpowiednim momencie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 65
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

http://www.blender.org/development/release-logs/blender-242/vector-blur/

 

Sam próbowałem stworzyć za jego pomocą rozmycie tylko raz, ale efekt był słabiutki (było to obracające się w miejscu koło, więc może Vector Blur w ogóle nie powinien być w tym przypadku użyty).

 

Rozbryzgującą wodę zrobiłbym cząsteczkami z jakimś reaktorem (aby rozbryzgi tworzyły się w miejscach, gdzie koło dotyka kałuży). Pewnie można by było zrobić to za pomocą tekstury, ale może wystarczyłyby jakieś super lekkie metaballs? Nie wiem, trzeba by poeksperymentować.

 

Czas renderu trochę długi, akurat sam robię teraz animkę i udaje mi się zejść (interior) do około 30 sekund full HD.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

proporcje były zaburzone wielkością wjazdu i szerokością desek(tak mi sie zdaje)

Styl bardzo mi podchodzi...ale jakośc tych renderów jakoś słaba(ale to pewnie tylko testy , jeszcze do tego ruch dojdzie to gitara:D)

Aha podłoże mi sie nie podoba troche tekstura słaba i te kałuże:D

 

ale ogólnie fajnie idzie i obserwuje i trzymam kciuki:D:D

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

KMiklas blur proponuje zrobic juz przy kompozycji w jakims sofcie do postprocesu, wyrenderuj sobie wirecolor czy cos w tym stylu i uzyj tego jako maski, tutaj staraj sie jak najmniej robic efektow typu blur/dof/fog najlepiej wogole nie robic, bo to ci wydluzy sporo czas renderingu.

PS: Tak ta textura terenu tez mi sie nie podoba straszna pixeloza :P juz lepiej jakbys dal jakas w lepszej jakosci, a powtarzalna texturke ( co prawda wszystko zalezy od ruchu kamery :)

PS2: NIe myslales moze zeby najpierw zrobic ten ruch kamery/samochodu i zobaczyc gdzie jest potrzebne cos w lepszej jakosci a gdzie nie? sporo by ci zaoszczedzilo roboty ;)

rowniez trzymam kciuki i powodzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spróbuję. Najwyżej wywalę wodę... :P zastanawiam się jak najlepiej będzie zanimować samochód. Do tej pory robiłem to kośćmi (główna, karoseria i dla każdego z kół, w sumie 6). Zawsze zostaje mi ręczne animowanie, ale ustawiać każdy obrót koła to trochę nie bardzo...

 

Widziałem jak niektórzy animują koła "automatycznie". Ale tutaj będzie też poślizg kół. A i sam samochód będzie nadsterowny, więc poruszanie się ściśle po ścieżce niezbyt mi pomaga. Chyba że jest jakiś sposób. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności