Rexiak Napisano 6 Grudzień 2011 Napisano 6 Grudzień 2011 Witajcie. Tak jak w tytule, czy uważacie że gry robione w blenderze mają szanse sie wybić, być dobre? Czy raczej nie? Pozdrawiam
Monio Napisano 7 Grudzień 2011 Napisano 7 Grudzień 2011 Nie silnik tylko wiedza i doświadczenie. World of Goo powstało w darmowym silniku Construct ale było robione przez 2 byłych programistów Electronic Arts.
arev Napisano 7 Grudzień 2011 Napisano 7 Grudzień 2011 Monio, skąd masz te informacje odnośnie silnika? Pamiętam jak wyglądał Construct w okresie premiery WoG i był wtedy prawie bezużyteczny. A ja powiem, że nie da się zrobić dobrej gry w Blenderze. Tak dla równowagi w kosmosie :)
Monio Napisano 7 Grudzień 2011 Napisano 7 Grudzień 2011 Zasłyszane od ziomka który mocno siedział w polskiej scenie clikowej (ci od Zlotu Twórców Gier), możliwe że chodziło o sam prototyp a nie finalną grę, nie pamiętam. A ja powiem że jak się już zbierze ekipa która potrafi zrobić tą "dobrą grę" to zamiast blendera jako silnik wybiorą UDK, Unity, Cryengine, idTech albo podobne. Łatwiejsze w obsłudze a pełniejsze i dające większe możliwości.
Nezumi Napisano 7 Grudzień 2011 Napisano 7 Grudzień 2011 Ostatnio pocinam w Minecrafta i tak sobie mysle, ze te wszystkie bajerki do superekstramegatotal realistycznej grafy to nawet nie polowa sukcesu. Dobra gra to przede wszystkim dobry pomysl. Nie mozna podbic swiata kolejna wersja strzelanki gdzie ratujesz swiat czy platformowki gdzie ratujesz ksiezniczke ;) Czy w samym Blenderze sie da? Pewnie da sie choc zakladam ze latwiej byloby w Unity w teamie z Blenderem. Wszystko sie da tylko trzeba miec dobry pomysl i umiejetnosci. Samo chcenie niestety nie wystarcza (gdyby wystarczylo to juz dawno zrobilbym giere :D).
mirach Napisano 7 Grudzień 2011 Napisano 7 Grudzień 2011 Nie mozna podbic swiata kolejna wersja strzelanki gdzie ratujesz swiat chyba ze masz budrzet na reklame wielkosci Activision :D
bbandi Napisano 12 Grudzień 2011 Napisano 12 Grudzień 2011 i tak sobie mysle, ze te wszystkie bajerki do superekstramegatotal realistycznej grafy to nawet nie polowa sukcesu. To zagraj sobie w Metro 2033 na DX11 i full detalach :). Co do pytania to zależy co rozumieć pod pojęciem dobra gra, saper np jest dobra grą.
asblaze Napisano 12 Grudzień 2011 Napisano 12 Grudzień 2011 ja bym w zaje@#$%ego mahjonga zagrał - może być z Blendera :)
Monio Napisano 12 Grudzień 2011 Napisano 12 Grudzień 2011 Co do pytania to zależy co rozumieć pod pojęciem dobra gra, saper np jest dobra grą.Jakbym miał obok tą gre Metro 2033 i saper kosztowałby 1/10 jej ceny to i tak bym sapera nie kupił. Wiek gier robi ogromną różnicę. ;)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się