Rexiak Posted December 6, 2011 Share Posted December 6, 2011 Witajcie. Tak jak w tytule, czy uważacie że gry robione w blenderze mają szanse sie wybić, być dobre? Czy raczej nie? Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaVirr Posted December 6, 2011 Share Posted December 6, 2011 Tak . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leleń Posted December 6, 2011 Share Posted December 6, 2011 Popieram . Link to comment Share on other sites More sharing options...
FF Posted December 7, 2011 Share Posted December 7, 2011 Owszem . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fargate Posted December 7, 2011 Share Posted December 7, 2011 Oczywiście . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Monio Posted December 7, 2011 Share Posted December 7, 2011 Nie silnik tylko wiedza i doświadczenie. World of Goo powstało w darmowym silniku Construct ale było robione przez 2 byłych programistów Electronic Arts. Link to comment Share on other sites More sharing options...
arev Posted December 7, 2011 Share Posted December 7, 2011 Monio, skąd masz te informacje odnośnie silnika? Pamiętam jak wyglądał Construct w okresie premiery WoG i był wtedy prawie bezużyteczny. A ja powiem, że nie da się zrobić dobrej gry w Blenderze. Tak dla równowagi w kosmosie :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Monio Posted December 7, 2011 Share Posted December 7, 2011 Zasłyszane od ziomka który mocno siedział w polskiej scenie clikowej (ci od Zlotu Twórców Gier), możliwe że chodziło o sam prototyp a nie finalną grę, nie pamiętam. A ja powiem że jak się już zbierze ekipa która potrafi zrobić tą "dobrą grę" to zamiast blendera jako silnik wybiorą UDK, Unity, Cryengine, idTech albo podobne. Łatwiejsze w obsłudze a pełniejsze i dające większe możliwości. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nezumi Posted December 7, 2011 Share Posted December 7, 2011 Ostatnio pocinam w Minecrafta i tak sobie mysle, ze te wszystkie bajerki do superekstramegatotal realistycznej grafy to nawet nie polowa sukcesu. Dobra gra to przede wszystkim dobry pomysl. Nie mozna podbic swiata kolejna wersja strzelanki gdzie ratujesz swiat czy platformowki gdzie ratujesz ksiezniczke ;) Czy w samym Blenderze sie da? Pewnie da sie choc zakladam ze latwiej byloby w Unity w teamie z Blenderem. Wszystko sie da tylko trzeba miec dobry pomysl i umiejetnosci. Samo chcenie niestety nie wystarcza (gdyby wystarczylo to juz dawno zrobilbym giere :D). Link to comment Share on other sites More sharing options...
mirach Posted December 7, 2011 Share Posted December 7, 2011 Nie mozna podbic swiata kolejna wersja strzelanki gdzie ratujesz swiat chyba ze masz budrzet na reklame wielkosci Activision :D Link to comment Share on other sites More sharing options...
bbandi Posted December 12, 2011 Share Posted December 12, 2011 i tak sobie mysle, ze te wszystkie bajerki do superekstramegatotal realistycznej grafy to nawet nie polowa sukcesu. To zagraj sobie w Metro 2033 na DX11 i full detalach :). Co do pytania to zależy co rozumieć pod pojęciem dobra gra, saper np jest dobra grą. Link to comment Share on other sites More sharing options...
asblaze Posted December 12, 2011 Share Posted December 12, 2011 ja bym w zaje@#$%ego mahjonga zagrał - może być z Blendera :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Monio Posted December 12, 2011 Share Posted December 12, 2011 Co do pytania to zależy co rozumieć pod pojęciem dobra gra, saper np jest dobra grą.Jakbym miał obok tą gre Metro 2033 i saper kosztowałby 1/10 jej ceny to i tak bym sapera nie kupił. Wiek gier robi ogromną różnicę. ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now