KoMic Napisano 20 Sierpień 2004 Autor Napisano 20 Sierpień 2004 Seo000--> hmmm ja bym poszukal w photoshopie, bo tam one sa... znaczy sie wszytko wyszlo z mod mojego pendzla,, znaczy sie myszki: ] styczny-->ehh blaszak mi na to nei pozwoli,,, z samym otoczeniem ebde mial juz nielada problem. chod,,, hmmm przod tyl normalnie a na boki,,, ma 2 przegoby kuliste co pozwala mu na wychylanie, a zreszta nei musi odrazu chodzic w bok samochodzy i czolgi nie chodza i funkcjonuja: ] Salvator--. to samo. Raczej sie nie doczekasz animy choc bylo by fajnie zobaczyc go w ruchu: ] RK-->moze nie tyle ze siadlo, ale sie zmienil zrobil sie bardziej przysadzisty kozioo--> a no nie musi,,, naszczescie : ] pozdro
Gość User190 Napisano 21 Sierpień 2004 Napisano 21 Sierpień 2004 Miodzio.. tuning nóg wpłynął pozytywnie :) A i texturki skończyłeś bardzo ładnie.. gratuluję.. jakie zamierzasz zrobić tło?? Będzie jakieś?? Może jednak zaanimujesz go troszkę?? :)
KoMic Napisano 21 Sierpień 2004 Autor Napisano 21 Sierpień 2004 OK to tak,,,, po calej nocy jetsem pewnien ze nie bedzie latwo, nie mam sil juz do niczego max mi wywala praktycznie co 5 nim dobrze ze przynajmniej robia sie sejfy krytyczne bo nic bym nie zrobil, nie wiem dlaczego to tak topornie chodzi, jetem zrezygnowany z robieniem czego kolwiek wiecej w tej pracce,, Jedno jest pewne dzungla odpada, heheh w tej chwili az chce mi sie smiac myslac co chcialem jesczze zrobic,,, zaluje ze nie moge. myslalem aby polaczyc 2 sceny zrobic dzungle i pozniej importowac mecha, zrobilem to z zwykla kulka i mi odrazu wywalil bez sejfa nawet, wiec ta droga jest slepym zaulkiem,,, nie wiem wymecze i zrobie chyba tylko jakies jednolite tlo,, bardzo tego zaluje ale nie mam kompa na takei rzeczy albo mam jakiegos wira ktory zre mi system.... : \ : \
MC-Maxim Napisano 21 Sierpień 2004 Napisano 21 Sierpień 2004 No to trudno ... na jednolitym tle tez bedzie spoko wygladał :]
KoMic Napisano 22 Sierpień 2004 Autor Napisano 22 Sierpień 2004 witam. powoli przymierzam sie do finalowego ujecia, niestety nie wiem czy ide w dobrym kierunku, help
Krzysiek Napisano 22 Sierpień 2004 Napisano 22 Sierpień 2004 Tak, na pierwszy rzut oka, to dziwnie wisza naboje, ja bym je popawil i bedzie bardzo fajnie. Pikne teksturki. :D Pozdrawiam
uncle Napisano 22 Sierpień 2004 Napisano 22 Sierpień 2004 daj mu pod butem zgnieciony wrak samochodu, zrob scenerie, ruina miasta i bedzie git:)
Gość User190 Napisano 22 Sierpień 2004 Napisano 22 Sierpień 2004 A jakieś otoczenie?? Może być tak sterylnie, tylko niech coś będzie na podłodze(?) jakieś kontury sprzetów za nim.. itd. :)
KoMic Napisano 22 Sierpień 2004 Autor Napisano 22 Sierpień 2004 uncle-->,,, hehe czlowieku jak to sobie wyobrazilem ten samochud to az lezka zakrecila mi sie w oku fantastyczny pomysl i malo pozerajacy system,,, jest tylko 1 problem nie mam w swojej kolekcji zadnego modelu samochodu a nei chce mi sie robic go od podstaw,,, musi miec malo poly, ehh mocno sie nad ta wizja zastanowie bo naprawde mi sie spodobala,,, nawet do tak sterylnej scenerii pod prawa noga zgnieciony wrak hmmmm miodzio... sprobuje sie przemeczyc i cos zdizergac, to bedzie bolalo ale warto thx Aragorn--> to dlatego ze tasmy sa w prowadnicach nie moga sobie tak sfobodnie wisiec bo istniala by mozliwosc zaczepienia ich o nogi, moze to i troche sztucznie wyglada, ale tak jest... pozdro
uncle Napisano 22 Sierpień 2004 Napisano 22 Sierpień 2004 szczerze mowiac to musizs tylko tyl i przod samochodu wymodelowac:) reszty nie bedzie widac , ew. jakies drziw ktore odpadly, 2-3h modelowania i koniec;)
Krzysiek Napisano 22 Sierpień 2004 Napisano 22 Sierpień 2004 No prosze czlowiek przez cale zycie, sie uczy :D Propozycja uncle jest calkiem niezla. Pozdrawiam
beeper Napisano 22 Sierpień 2004 Napisano 22 Sierpień 2004 fajnie gdyby to byl jakis polski samochod, polonez czy fiat 125 :)
KoMic Napisano 23 Sierpień 2004 Autor Napisano 23 Sierpień 2004 ok tak wyglada narazie samochod ktory ma sie znalesc pod stopa: ],,, jeszcze troche rupiecia i bedize ok: ]
uncle Napisano 23 Sierpień 2004 Napisano 23 Sierpień 2004 zrob dziury po swiatalch, powgniataj troszke maske jeszcze na lewym nadkolu i bedzie git:)
KoMic Napisano 24 Sierpień 2004 Autor Napisano 24 Sierpień 2004 OK tak to wyglada jeszce tylko troche wiecej ps'a musze zastosowac i final
darkelf Napisano 24 Sierpień 2004 Napisano 24 Sierpień 2004 moim skromnym zdAniem wyglada jakby dopiero stawal na samochod chyba z powodu nieprzelozenia masy.
sanki Napisano 24 Sierpień 2004 Napisano 24 Sierpień 2004 wyglada troche jak pozowane zdjecie pilkarza z noga na pilce :), czyli tak jakby ten woz tam lezal a on walnal ta lape tak tylko zeby dobrze na zdjeciu wygladalo. :D Co nie zmienia faktu ze twoja pracka mi sie podoba, ale nie czuc tej lapy na wozie.
KoMic Napisano 24 Sierpień 2004 Autor Napisano 24 Sierpień 2004 hehe wlasciwie macie racje ale on mial ledwo co wlasnie nastepowac nanego,,,, a to dlatego ze przy tych rozmiarach i masie, nie zostalo by nic z tego blaszaka to tak jak postawic noge slonia na baloniku,,, ale moze zmienie to...
uncle Napisano 24 Sierpień 2004 Napisano 24 Sierpień 2004 przechyl poprostu mecha bardizej do przodu ;)
Im@ginner Napisano 24 Sierpień 2004 Napisano 24 Sierpień 2004 Xtrlane... Dopisuję się do powyższych, jest super tylko że mech mógłby być bardziej na samochodzie :) A swoją drogą będziesz robić jakieś tło PS'em? pozdr, Imaginner
kozioo Napisano 24 Sierpień 2004 Napisano 24 Sierpień 2004 A on może przechylac ta swoja robotyczną miednice? :] Teraz nienaturalnie wygląda ta poza. Sprobuj jeszcze troszke poprawic, bo model jest wart jeszcze kilku "pre-finałowych" renderow ;)
Gość User190 Napisano 24 Sierpień 2004 Napisano 24 Sierpień 2004 Zrób animację... proooooooszę!!!! A co do wywałek maxa - sprawdź temperaturę kompa - polecam MBM 5
KoMic Napisano 24 Sierpień 2004 Autor Napisano 24 Sierpień 2004 caly problem tkwi w tym ze jak probuje ruszac cos co ma wiecej niz 2 poly to zaraz cos sie wali i mi wywala maxa do winow, ehh ok ale sprubuje cos jeszcze kopnac w temacie
Muhaho Napisano 25 Sierpień 2004 Napisano 25 Sierpień 2004 hmmm. Swietny model, fajna pracka, ale... Jak juz wspomniano wyglada troche jakby mia sie skaleczyc w stope stawajac na tym samochodzie. Wiecej agresji w pozie i bedzie dopsze ;] Pozdrawiam!
Gacu666 Napisano 26 Sierpień 2004 Napisano 26 Sierpień 2004 Hmmm wyglada to bosko, tekstury rządzą to fakt. Ale mam pare zastrzeżeń. 1) Ten samochód wygląda jakby dopiero z fabryki wyjechał, a skoro trwa wojna (bitwa w tym rejonie) to ten samochód powinien wygladac na taki bardziej brudny, zakurzony, a moze nawet spalony? 2) Drugie zastrzezenie to takie, ze ten odprysniety lakier na nogach robota jest fajny, ale brakuje mu przyciemnien w stylu sadzy itp, wygladaloby to realistyczniej. A tak to wypas po pachy :] Jak tylko odzyskam mojego kompa to moze wreszcie poteksturuje swojego mecha? heh:P.
Faun Napisano 26 Sierpień 2004 Napisano 26 Sierpień 2004 Ta nóżka lewa jak u baletnicy wysunięta. Przejdź się po pokoju a zobaczysz, że stawiając nogę do przodu wysuwa się kolano. Wprawdzie nie znam się na anatomii mechów, ale tak sobie myślę, że mechanika ruchu powinna być taka jak u żywych stworzeń. Myślę, że powinieneś zmienić całe ustawienie lewej nogi (kolano, czy jak to tam zwać, do przodu), bo teraz nie bardzo wiadomo, w którą stronę zmierza ów robot. Pozdr.
Gość User190 Napisano 26 Sierpień 2004 Napisano 26 Sierpień 2004 Faun - mechy tak się właśnie poruszają :/ Jedyne co możnaby zmienić to przenieść troszkę środek ciężkości do przodu..
KoMic Napisano 26 Sierpień 2004 Autor Napisano 26 Sierpień 2004 Prawde godosz M@Ti. nie da sie inaczej tego rozwiazac, kolano musi byc z tylu i kropka: ],,,hehe zreszta nei wyobrazam sobie tego z przodu: ] Gacu666--> masz troche racji, aleeee poczekamy zobazcymy coraz bardziej napalam sie na scene a wtedy car pujdzie sie jeb... (na grzyby)
sanki Napisano 26 Sierpień 2004 Napisano 26 Sierpień 2004 tru guys tru... mechy maja taka strusia anatomie nogi, wiec jakby nie patrzec jest tak jak u zywych stworzen :)
Vorek Napisano 26 Sierpień 2004 Napisano 26 Sierpień 2004 Piękny model, cudo...texturki wymiatają, czuć mech'owy klimat :) Co do tej nieszczęsnej stopy na samochodzie to nie jest tak źle, myślę że w finalnej scenie będzie git :) Może by dodać jakieś fruwające kawałki autka ? Pozdrawiam
Gość User190 Napisano 26 Sierpień 2004 Napisano 26 Sierpień 2004 Eeeeej, jak będziesz robił scenkę to zostaw ten samochód.. a co Ci szkodzi?? W jungli samochody tez jeżdżą... :P :)
KoMic Napisano 28 Sierpień 2004 Autor Napisano 28 Sierpień 2004 Witam po krotkiej przerwie, postanowilme zrobic prosta scene tylko ze mam problem z obiektem ktory by mial odbierac cien uziela ale nei bylo by go widac, w normalnych materialach jest to chyba matet shadow, ale w Vrayu tego nie widac nawet jakj w opcjach sie ustawi,,, hmmm jeszcze po pracuje nad dopasowaniem go do sceny bo i kolorki odstaja,, pozdro
Dr0cK Napisano 28 Sierpień 2004 Napisano 28 Sierpień 2004 no wlasnie M@TI na racje zostaw ten samochod tylko go troche bardziej zniszcz....tak w ogole fajnie jakby lezalo nie opodal mecha kilka innych zniszczonych wozow... nadodatek moim zdanie lepsza sceneria bylo by zruinowane miasto...chyba bylo by bardziej kilimatyczne... a tak po za tym to genialna pracka :) pozdrowienia....
Loono Napisano 28 Sierpień 2004 Napisano 28 Sierpień 2004 No bo co zrujnowany samochod mialby robic na srodku pustyni
kozioo Napisano 28 Sierpień 2004 Napisano 28 Sierpień 2004 Ojojoj :/ Lepiej wyglądał na białym tle z autkim pod nogą... Wg mnie to otoczenie zupełnie nie pasuje...
uncle Napisano 28 Sierpień 2004 Napisano 28 Sierpień 2004 ja wiem co robi zdeptane auto na pustyni, przyczepilo sei do nogi mecha, napewno kazdy zwas jak byl maly wlazil butem w puszke i tak chodzil z nia;) mechy tez tak lubia pewnie.. :D btw. nie koncz tej sceny, lepiej sie na bialym tle prezentowal, tutaj pasuje albo future miasto albo zrujnowane miasto, przy tym 1 mniej roboty, przy drugim lepszy efekt:)
Gość User190 Napisano 28 Sierpień 2004 Napisano 28 Sierpień 2004 Ja chcę samochód - nie odpuścimy :P A co robiłby taki na pustyni?? jak to c?? komuś benzyny zabrakło :P
Pionier Napisano 28 Sierpień 2004 Napisano 28 Sierpień 2004 nie podoba mi sie ani ta sceneria ani textury samego mecha. W ogole mi to nie podchodzi, liczylem na cos bardziej w klimaty "terminatora" jezeli mozna tak powiedziec. No ale nie kazdemu sie musi podobac. EDIT: przez te textury wiekszosc detali Twojego mecha gdzies ulecialy. Dla mnie osobiscie cala bryla modelu gdzies zanika...
cmx Napisano 28 Sierpień 2004 Napisano 28 Sierpień 2004 ja po avatarze KoMica znowu spodziewalem sie scenerii a'la fallout... tylko nie pustyni:>. samochod byl kozacki, powinien zostac.
SiD Napisano 28 Sierpień 2004 Napisano 28 Sierpień 2004 Aaaaa ja sie z wami nie zgodze .. Wlasnie dla mnei pomusl tej sceny na pustyni jest superrrandzki ... Wy to nie macie panowie wyobrazni .. Juz wam opisuje oco tu chodzi i czego tu lekko brakuje.. Ta pustynia to kiedy byla wielkim miastem , a Mech hmmm no cóz ( ale ja mam wizje jak diabli ) nie byl sam ,ale teraz juz jest .... brakuje tu gruzuów dymu szczatek innych samochodów i powalonych budynków , wlasciwie to zrujnowanie rozwalonych budynków czesci tylko ,. wystajace fundamenty ... samochód musi miec doszczetnie zardzewiale czesci i blachy ,mozna by dozócic tez i inne rozwalki miasta ... moze tak lekki zarysik ulicy ( ale lekki przykryty piaskiem ) ... i troche zrobic z tego wieczór ( oby nie noc ) ....Albo rano z samego rana ... Normalnie to musialbym wam to narysowac ... ale wierze ze COMIK wyczyta lekko moja mysl ... Wiem , wiem ...Wybujala wyobraznia SiD-a ... Ale uwiercie mi ze z tego da sie zrobic cudo ( dla mnie to juz jest Cacko ) :D Czekam na kolejne rendery i szefie nie lam sie :D Jestem w 100% z Toba :D
Michas Napisano 28 Sierpień 2004 Napisano 28 Sierpień 2004 mialem napisac "ojojoj lepiej zostan przy scenie z samochodem" ale teraz patrze, że kozio napisał to za mnie :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się