Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 102
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano (edytowane)

Wózek do enviro w nieco innym stylu. Więcej informacji wrzucę jak będę bardziej przekonany co do jego ukończenia. ;) Tekstury ręcznie malowane, AO tylko wypaliłem. wozekjpg_nxnhxnq.jpg

Edytowane przez Jedaith
Napisano
Po to się maluje w stylu handpainted żeby normalek nie dawać, chyba.

 

A ja myslalem ze to oznacza recznie malowane texturki :), co nie wyklucza map normalnych.

Napisano (edytowane)

Pewnie masz rację Pirat, im dłużej patrzę na swój design tym mniej mi się podoba. Zdecydowałem, że pociągnę już to do końca, tym bardziej że do 10tego chcę to skończyć.

Low-poly niecałe 3600 tris.

ulumululow.jpg

Edytowane przez Jedaith
Napisano
A nie dalbys rady przemodelowac tego mocowania kosci do kija? Bo to sie od samego zamachu polamie.

Trochę wyjaśnień co do designu.

Tarrok zrobił Ulu-Mulu z komponentów, które przyniósł mu Bezimienny. Wiadomo, że po upolowaniu cieniostwora czy trolla nie było problemu z przyniesieniem rzeczy niezbędnych (język ognistego jaszczura, róg cieniostwora, kieł trolla, ząb błotnego węża) i takich które zebrał przy okazji - paski skóry, gałąź, sznurki, trochę metalu.

Oczywiście przedmiot byłby mało funkcjonalny jako oręż, opis w grze mówi: "Ulu-Mulu świadczy o wielkiej sile i odwadze posiadacza. Wojownik, który nosi ten amulet nie musi się obawiać ataku ze strony orków!" - patrz słowo amulet (a nie broń). Ma on pokazywać, że jego właściciel stoczył już sporo walk i zasługuje na szacunek. Ulu-Mulu zrobione zostało w warunkach "polowych", więc wygląda na prowizorkę. Nie zaskakuje więc połączenie poszczególnych elementów sznurkami czy umieszczenie jakiś gwoździ w wydrążeniach.

Napisano

Pudlo. Masz i kiepski design i probujesz to tlumaczyc specyfikacja oryginalu.

Badzmy konsekwentny:

Na wiki pada iles razy slowo orez. W grze byla to bron. Pelnila role amuletu, ale nadal mozna nia walczyc. Twoja wersja sie nie. Twoja rozpada sie przy podniesieniu.

 

Wyjasnij jak to jest, ze ktos w warunkach polowych zalozyl metalowe obrecze na kosc (duzo pracy), ale juz sama kosc umiescil na czubku galezi i owinal 2 razy sznurkiem. Sorry, ale to sie nie broni. I to nie jest prowizorka. Prowizorka to by bylo cos takiego:

xcv3.jpg

Napisano

Masz rację, poddaję się. Dzięki za komentarz :)

Póki co ta wersja z teksturkami. Jak będę miał czas to wrócę do tego i pozmieniam żeby to jakoś wyglądało.

ulumulu1.jpg

Napisano

1. Koncept szału nie robi - zgadzam sie z plutko. Jak projektujesz takie rzeczy to przy każdym elemencie musisz mieć odpowiedź na pytanie: jak? dlaczego? po co?

2. Paleta kolorów na modelu do mnie nie przemawia. Przydałby się jakiś kontrast.

3. Nie pokazuj obiektu na czarnym tle albo popracuj na rim lightem przy ustawianiu ujęcia.

 

Na plus: bardzo fajna tekstura kości.

 

Pozdrawiam,

AQ

Napisano

Dawno nic nie pisałem. Trochę pracowałem poza tym miałem sporo na głowie poza grafiką.

 

Co do pracy - pracowałem przy tym: https://www.assetstore.unity3d.com/#/content/12682, video:

Odpowiedzialny byłem za tworzenie kilku modeli budynków na podstawie zdjęć, zmapowanie ich i część roboty przy teksturach (oddawałem zrobiony model z prostym diffuse, które było przerabiane i dodawane były normalki itd.) Pojedynczy domek to około 5k tris, może trochę więcej z jakimiś dodatkami.

bud4_wire.jpg

 

 

Kolejna zlecenie to gry na urządzenia mobilne. http://dreamworldengineers.com/

Nie wiem ile mogę pokazać, więc poprzestanę na pojedynczych screenach póki co :)

toyota_searchlight.jpg

las_3.jpg

most.jpg

Może kiedyś pokażę coś więcej :)

 

Ćwiczenie z bluszczem - pomyślałem, że przebrnę przez workflow pokazany przez jednego z użytkowników polycountu. Nie wygląda to za dobrze, ale w zasadzie to tylko trening techniki - robienie highpoly pojedynczych liści i gałęzi, object paint itp. Jak będę robił jakieś rośliny do konkretnego enviro to muszę to bardziej rozplanować.

bluszcztestsiatka.jpg

bluszcztest.jpg

 

No i ręcznie malowany asset wg własnego konceptu.

koscianymieczfinal.jpg

Napisano

Bake, niestety okazało się, że gumowa rączka potrzebuje więcej poly i nie wiem czy nie będę musiał jeszcze zmienić dystrybucji tris na lowpoly. :( Całość póki co 2843 tris.

bakejpg_epxsaar.jpg

bakesiatk_epxsaaa.jpg

Napisano (edytowane)

Dzięki Pirat za osobliwe porównanie ;)

Trochę popracowałem przy tym i zrobiłem tekstury, żeby się trochę poduczyć PBR.

sofalow0.jpg

 

sofalow2.jpg

Edytowane przez Jedaith
Napisano

Spoko :D

 

Podejrzyj sobie prace Jose Grandala - szczególnie texturki - może natchną cię do podpimpowania tego.

Masz mega dużo trisów zmarnowanych na nóżkach. Cały tył spokojnie mógłby być na mirrorze, boki też. Spód to max 4 px powinny być (a chyba nie są?), chyba że planujesz ją "do przewrócenia" w takim wypadku pokaż jak wygląda.

 

Masz mocne, głębokie Hpoly, które przy tych limitach wygląda trochę śmiesznie. Możesz to ratować trochę bump-offsetem.

Napisano

Dzięki za komentarz.

Mirror jest z tyłu i po bokach na teksturze.

Może jednego czy 2 loopy mógłbym wyrzucić z nóżek, ale nie uważam żeby tam była jakaś masakra. Spód zrobiłem taki, że mógłby być widoczny w ewentualnej grze.

sofalow3.jpg

Napisano

Nie mówię ze jest za dużo na dole, mówię ze są źle rozmieszczone polygony. Przy kamerze praktycznie no-poly.

https://dl.dropboxusercontent.com/u/27384435/sofa.jpg

 

No niestety, taki spód by nie przeszedł do odwrócenia, wygląda bardzo słabo.

http://4.bp.blogspot.com/_H3MIFH1zwUM/TT84BHCUrrI/AAAAAAAAAD4/sxBV0rnX1ac/s1600/Sofa_009_BottomBareEdit.jpg

http://www.livinghomefurniture.com/wp-content/uploads/2011/03/flexsteel-springs-web.jpg

Trzeba by to jakoś udetalizować/rozdzielic/urozmaicić

 

http://tesco.scene7.com/is/image/tesco/353-6710_PI_1000025AL07?wid=493&ht=538

 

Btw w gearsach była sofa (chyba nawet w 1)

 

Bulletstorm: http://www.peoplecanfly.com/blog/files/2011/02/14.jpg spoko krzesło - hatred chyba je robił.

 

Nie bierz tego jako jakiś hejt, mam nadzieje że coś z tego wyciągniesz. :D

 

Pozdrawiam!

 

EDIT: http://cghub.com/images/view/674179/

Napisano

Postanowiłem, że pora zrobić jakieś enviro konkretniejsze. Wybrałem koncept (swoją drogą jak znacie autora to poproszę o informację):

2v5emFv.jpg

Prosty block-out na początek:

blockout1_eeenxrx.jpg

Napisano

Testy oświetlenia i kilka nowych obiektów na scenie. Zastanawiam się czy robić kolejne modele, czy najpierw oteksturować część gotowych...

screen15.jpg

Napisano

Witam po przerwie. Ostatnio współpracowałem z Michałem z Manufactury K4 przy paczce na Unity Asset Store. Miałem swój wkład w tworzeniu modeli i tekstur (głównie tekstur) do tego projektu. Tekstury malowane w Gimpie 1k/1k na zestaw jeden obiektów (np. 3 poziomy rozwoju działka). Miałem dostarczone proste koncepty na początku, później dało radę jakoś bez. Do modeli wypalałem AO z planem jako podłogą, coby sobie ułatwić pracę. :)

Paczka na asset storze: https://www.assetstore.unity3d.com/en/#!/content/28234

props.jpg

guns.jpg

towers.jpg

enviro.jpg

A tu screeny z finalnego produktu:

1979273_317383681791212_1024436193752636200_o.jpg

10896372_314286718767575_5418019316455155195_o.jpg

Napisano

Fajna ta paczka :) przypomina mi się od razu struś pędziwiatr i biedny kojot, który nie raz zasadzał się na strusia z takim podręcznym zestawem :D w czym malowałeś te teksturki?

Napisano
w czym malowałeś te teksturki?

W Gimpie. Ostatnio używam coraz częściej Krity.

Udało mi się wydać kilka paczek z teksturami na Unity Asset Store. Część z nich pokazywałem kilka postów temu. Kilka screenów wrzucam teraz:

89a97318-74e1-4596-9257-a829968f5eb5_scaled.jpg

5682fe1e-9344-46b8-81d8-17937ca22a4b_scaled.jpg

53153124-7b77-4525-b011-b55800be1121_scaled.jpg

44d0b68a-8b84-4200-b307-ebd2e3ea0270_scaled.jpg

ee5d9ae7-2b48-4d80-9805-625d3e7a47ef_scaled.jpg

02f7db46-675a-45c0-a727-49af202bdb9c_scaled.jpg

Linki do AS:

http://u3d.as/t8M

http://u3d.as/t94

http://u3d.as/t8B

 

Poza tym pracuję nad takimi kanionami, ale póki co jestem mało zadowolony z efektu.

2jpg_saraqsx.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności