Skocz do zawartości

Pojazd 3D: Mazda RX8


JOKER

Rekomendowane odpowiedzi

Wrzucam kolejne renderki tym razem zrobione dla siebie w ramach relaksu :) cala scenka oczywiscie 3d zrobiona miedzy innymi z drzewek ktore niedlugo bedzie mozna kupic w naszym sklepie :)chcialem sprawdzic czy drzewka nadaja sie do czegos innego niz zapychacz do wizek architektonicznych :)mam nadzieje ze mi sie udalo i ze wam sie spodoba koncowy efekt :)wrzucam dwa kolorki autka zeby bylo ciekawiej :)

w sumie zeby juz nie rozpoczynac nowego watku dorzucam render z ostatniej kolekcji exteriorkow samochodowych :)pozdrawiam

 

Soft:3ds max, Vray, PS

scene004pplowglossyever.png

scene004ppredlowglossye.png

archexteriors15001ppeve.jpg

Edytowane przez JOKER
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 12
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Jedyne co mi się rzuciło w oczy to bardzo plastikowy materiał opon na obrazku z przejazdem przez las (za duży glossiness wg mnie) oraz wywrócony na lewą stronę napis na sidewallu na obrazku z placem. Poza tym czad.

 

Eidt:

 

Jeśli wolno wiedzieć to chciałbym zapytać jakim sposobem robisz rysy na tarczy hamulcowej, tzn. w bump dajesz mapę, w reflectivity? Wprawdzie renderuję mentalem, ale może się coś pokrywa.

Edytowane przez Pawlito
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kosi: update zrobiony, glossines na kolach zmniejszylem , rysy na tarczy to zwykly gradient ramp z zaznaczonym spiral i wrzuconym w slot anisotropy rotation

Nv: refleksy same sie rozmyly jak sie dalo motion blur w maxie tak ze niema tam zadnej sztuczki robionej w ps :)

Edytowane przez JOKER
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności