Kroopson Napisano 22 Grudzień 2011 Napisano 22 Grudzień 2011 Uszanowanie - jako że ostatniego reela zrobiłem w 2008 roku pomyślałem że warto byłoby go nieco odświeżyć ponieważ od tamtego czasu zwiedziłem trochę studiów w polsce i trochu się tych vertexów człowiek naprzesuwał w życiu. Niestety kilku rzeczy nie udało mi się wrzucić a które może nieco podniosłyby poziom (np żadnej rzeczy z Human-Ark, gith jak to będziesz czytał to wiedz że się uśmiecham do ciebie prosząco :) ).
beny Napisano 22 Grudzień 2011 Napisano 22 Grudzień 2011 No to stary pojechałeś! Gratuluję fantastycznego reela. Character TD pełną gębą - rewelacja!
mirach Napisano 22 Grudzień 2011 Napisano 22 Grudzień 2011 (edytowane) klassssa facet :) edit: to ja tez napisze "Pełen podziw" ;) Edytowane 22 Grudzień 2011 przez mirach
kotisded Napisano 22 Grudzień 2011 Napisano 22 Grudzień 2011 Udane :) Świetnie się oglądało. Pełen podziw.
Gość Chrupek3D Napisano 22 Grudzień 2011 Napisano 22 Grudzień 2011 a do czego użyłeś Blendera... do napisów? ;) Gites animki.
Kroopson Napisano 22 Grudzień 2011 Autor Napisano 22 Grudzień 2011 Dziękówka, nie spodziewałem się szczerze mówiąc tak ciepłego przyjęcia :) a do czego użyłeś Blendera... do napisów? ;) Gites animki. No więc... Blender był użyty w większości projektów do modelowania, rosnąca roślinka to 100% Blender (nie ja to renderowałem, szacun dla Piotrka Kosmali za świecenie), rybki były animowane w Maya, renderowane w Blenderze (również szacun dla tego samego co powyżej). Jeśli chodzi o pozostałe projekty to chyba każdy w mniejszym lub większym stopniu przechodził na którymś etapie przez Blendera. Na przykład mapy do Tour de Pologne; previz i wstępne modele robiłem w Blenderze, wszystkie modele, UV mapy i różne sztuczki z geometrią. Prawie każdą kontrolkę do domka i kampera sprawdzałem sobie najpierw w Blenderze, później implementowałem w Maya. Krwawe napisy były najpierw wymodelowanie w Blenderze i później przeniosłem ruch kamery oraz modele do innego softu (napisałem export/import do plików chan, jest już w trunk'u od wersji 2.61). Szczerze mówiąc gdyby Blender miał lepszy renderer (cycles nie jest niestety wg mnie lekarstwem na to) to już nie używałbym innych programów jeśli bym nie musiał.
Gith Napisano 22 Grudzień 2011 Napisano 22 Grudzień 2011 Super, congratz i powodzenia! :) p.s. Jezu, juz tak publicznie :D Sorry, zalani jestesmy. Postaram sie jak najszybciej!
bartolomeo Napisano 22 Grudzień 2011 Napisano 22 Grudzień 2011 pełen podziw kroopson! mozesz spokojnie wywalić telefony i dać więcej animek i rigów :) to już nie ten poziom, żeby telefonami kręcić i świecić ziom :)
tr3buh Napisano 22 Grudzień 2011 Napisano 22 Grudzień 2011 Piekne! szczena lezy na podlodze... To prawda ze maya jest o wiele lepsza do animacji niz max?
beny Napisano 22 Grudzień 2011 Napisano 22 Grudzień 2011 To prawda ze maya jest o wiele lepsza do animacji niz max? Taka sama prawda jak ta, że VRay jest lepszy do renderingu niż Mental, a cząsteczki Mayowe są lepsze niż w PFlow :)
beny Napisano 23 Grudzień 2011 Napisano 23 Grudzień 2011 Teraz zdradź co to za kawałek, bo już 2x sobie rano go puściłem, a głupio żebym puszczał za każdym razem Twojego reela jak go będę chciał posłuchać :)
Gość Chrupek3D Napisano 23 Grudzień 2011 Napisano 23 Grudzień 2011 Dziękówka, nie spodziewałem się szczerze mówiąc tak ciepłego przyjęcia :) No więc... Blender był użyty w większości projektów do modelowania, rosnąca roślinka to 100% Blender (nie ja to renderowałem, szacun dla Piotrka Kosmali za świecenie), rybki były animowane w Maya, renderowane w Blenderze (również szacun dla tego samego co powyżej). Jeśli chodzi o pozostałe projekty to chyba każdy w mniejszym lub większym stopniu przechodził na którymś etapie przez Blendera. Na przykład mapy do Tour de Pologne; previz i wstępne modele robiłem w Blenderze, wszystkie modele, UV mapy i różne sztuczki z geometrią. Prawie każdą kontrolkę do domka i kampera sprawdzałem sobie najpierw w Blenderze, później implementowałem w Maya. Krwawe napisy były najpierw wymodelowanie w Blenderze i później przeniosłem ruch kamery oraz modele do innego softu (napisałem export/import do plików chan, jest już w trunk'u od wersji 2.61). Szczerze mówiąc gdyby Blender miał lepszy renderer (cycles nie jest niestety wg mnie lekarstwem na to) to już nie używałbym innych programów jeśli bym nie musiał. no ale ta Maya sie jednak przewija w fazie końcowej, czy tylko ze względu na render, czy jednak jest wygodniejsza? a propo, nie narażając sie społeczności, uważam, ze Cycles jest do niczego, poza tym tylko, ze liczy na GPU.
bartolomeo Napisano 23 Grudzień 2011 Napisano 23 Grudzień 2011 Taka sama prawda jak ta, że VRay jest lepszy do renderingu niż Mental, a cząsteczki Mayowe są lepsze niż w PFlow :) popracujesz kiedyś w maksie to będziesz miał radykalniejsze podejście... :)
Kroopson Napisano 23 Grudzień 2011 Autor Napisano 23 Grudzień 2011 mozesz spokojnie wywalić telefony i dać więcej animek i rigów :) to już nie ten poziom, żeby telefonami kręcić i świecić ziom :) Eh niestety, taki rynek :) Przez ostatni rok moje główne zajęcie to renderowanie napisów w 3d do konkursów sms'owych, ten blackberry z ekranikami powitałem z dziką radością. Może po świętach zrobię jeszcze niewielki remiks tego reela bo czekam aż jeden film pójdzie na emisję i będę mógł wystawić rig mordki, plus może jeszcze kilka rzeczy odkopię. Teraz zdradź co to za kawałek, bo już 2x sobie rano go puściłem, a głupio żebym puszczał za każdym razem Twojego reela jak go będę chciał posłuchać :) Tamacun - Rodrigo y Gabriela - Szukałem czegoś co nie będzie dubstepem. Ten duet podsunęła mi moja ukochana żonka bo była na ich koncercie w Londynie :)
beny Napisano 23 Grudzień 2011 Napisano 23 Grudzień 2011 popracujesz kiedyś w maksie to będziesz miał radykalniejsze podejście... :) Jako, że ostatni rok u mnie minął właśnie z Max'em i jego społecznością (Mayka, RF i Hudy okazjonalnie się tylko przewijały) zmniejszyło się moje radykalne podejście do tego softu i stwierdzam tylko: "I've seen good men do bad things, and bad men do good things." - Harrison Ford, Cowboys and Aliens. Tamacun - Rodrigo y Gabriela - Szukałem czegoś co nie będzie dubstepem. Ten duet podsunęła mi moja ukochana żonka bo była na ich koncercie w Londynie :) Dzięki! Kurde, wywaliłeś najlepszy kawałek z tego - końcówkę! - JAAAAA aleee zapodali! Mój nowy favorit kawałek :DD Dzięki Michael!!
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się