deshu 757 Posted November 16, 2013 Share Posted November 16, 2013 Sroka - ta podłoga to troche za bardzo. Chrom i krzesła nieprzesadzone. Ładne kadry. Może ciut dofa? Link to post Share on other sites
pressenter 326 Posted November 17, 2013 Share Posted November 17, 2013 Morphe: Miazga... coś niesamowitego. Te liście to też jakiś scatter czy jak to działa? To w ogóle jakiś komercyjny projekt czy dla siebie? S. Link to post Share on other sites
Morphe 127 Posted November 17, 2013 Share Posted November 17, 2013 to tylko model mchu i borowki ;) ale znaczy ze wyszedl w miare realistycznie skoro sie podoba... zawsze sie tego boje ze pokesperymentuje.. a wyjdzie kiszka:/, liscie painterkiem poukladalem rozne moduly.. do proxy no i mozna sypac... a scenka generalnie dla siebie, sie uda do czegos uzyc sie uzyje, ale moze sie zmotywuje i zrobie jakis obrazek w tej tematyce z jakims domkiem w sceneri? albo pajakiem na pajeczynie ;) Link to post Share on other sites
Pawelkos 280 Posted November 18, 2013 Share Posted November 18, 2013 Morphe jak dla mnie te zielenie za bardzo nasycone Link to post Share on other sites
deshu 757 Posted November 18, 2013 Share Posted November 18, 2013 Bo to fluorescencyjny mech. Tzn. Mech Prypecki. Link to post Share on other sites
Pawelkos 280 Posted November 18, 2013 Share Posted November 18, 2013 Nie chodzilo mi tylko o mech ;) Link to post Share on other sites
Sroka8888 265 Posted November 18, 2013 Share Posted November 18, 2013 Takie tam testy Indigo: Link to post Share on other sites
Kramon 176 Posted November 18, 2013 Share Posted November 18, 2013 Powiesz coś więcej na temat tego silnika? Jest w nim coś ciekawego? Link to post Share on other sites
deshu 757 Posted November 18, 2013 Share Posted November 18, 2013 Szybki test korony. 1080p na i7 w 3 minuty. Link to post Share on other sites
Sroka8888 265 Posted November 19, 2013 Share Posted November 19, 2013 (edited) Kramon: Ciekawego? Hmmm chyba nie, jest podobny do reszty ( NOX, Arion, Maxwell... ) Mi po prostu najbardziej przypadł do gustu :) tak samo jak NOX (czekam na najnowszą wersję bo ponoć niebawem ma być). A i tak poza tematem: yyyy dlaczego dostałeś dwa minusy pod wypowiedzią? nie rozumiem... Takie: Po post: Edited November 20, 2013 by Sroka8888 Link to post Share on other sites
deshu 757 Posted November 19, 2013 Share Posted November 19, 2013 Ładny szum, ładny dof, ładne kadry. Ale czemu renderujesz liście z folii? :) Link to post Share on other sites
Kramon 176 Posted November 19, 2013 Share Posted November 19, 2013 Kramon: Ciekawego? Hmmm chyba nie, jest podobny do reszty ( NOX, Arion, Maxwell... ) Mi po prostu najbardziej przypadł do gustu :) tak samo jak NOX (czekam na najnowszą wersję bo ponoć niebawem ma być). A i tak poza tematem: yyyy dlaczego dostałeś dwa minusy pod wypowiedzią? nie rozumiem... dla zasady mi dają :D btw podbijam że ładny dof fajniejszy niż w cycles. Link to post Share on other sites
Kramon 176 Posted November 20, 2013 Share Posted November 20, 2013 They just got trolled! Jeżeli osoba lajkuję @UP mój komentarz to zgadza się z tym iż tamte negatywy były bez sensu i indigo ma ciekawszy dof. A jak negują XD to uważają że blender lepszy trololo xD Dobra ale do sedna. Ostatnio klepie sobię rendery aut, nie celuje zbytnio w realizm raczej w kolorystyke styl, po prostu ma być fajne i przyjemne dla oka. Jak zbiorę trochę tych renderów to wrzucę do Skończonych. Chciałem tym renderem podkreślić ostre krawędzie i dynamikę. Blender Cycles. Link to post Share on other sites
Pawelkos 280 Posted November 21, 2013 Share Posted November 21, 2013 deshufajny potworek :D, abberacja prosto z corony czy w poscie robiona ? Kroamon jak chcesz podkreslic dynamike to przydalby sie jakis motion blur, bo na razie te linie z tla z bardzo statycznym autem slabo ze soba wspolgraja Link to post Share on other sites
deshu 757 Posted November 22, 2013 Share Posted November 22, 2013 deshufajny potworek :D, abberacja prosto z corony czy w poscie robiona ? Dzieki. Potworek może niebawem będzie miał nawet zastosowanie!:P Aberracja z nuke. Link to post Share on other sites
Kramon 176 Posted November 22, 2013 Share Posted November 22, 2013 Kroamon jak chcesz podkreslic dynamike to przydalby sie jakis motion blur, bo na razie te linie z tla z bardzo statycznym autem slabo ze soba wspolgraja no właśnie nie chciałem dawać motion blura na felgi, bo chciałem je pokazać ale w sumie kurcze wiem że to się trochę gryzie :X i sam nie wiem w sumie jak zrobić. Link to post Share on other sites
pionix 482 Posted November 22, 2013 Share Posted November 22, 2013 Wizualizacja pokazująca schemat wiaduktu. Klient zabronił pokazywania wszelkich detali jak: linie na drodze, znaki, wjazdy na działki itp. Jestem świadom mnogości niedoróbek ;) Link to post Share on other sites
arturprx2 319 Posted November 22, 2013 Share Posted November 22, 2013 Łoo niech cie... Kosa klimacik! ;] Link to post Share on other sites
SWRSC 868 Posted November 22, 2013 Share Posted November 22, 2013 ładne Pionix, malujecie teksturę podłoża pod każdy osobny segment czy to jakiś inny patent na zróżnicowanie? Pozdrawiam, Link to post Share on other sites
Morphe 127 Posted November 22, 2013 Share Posted November 22, 2013 rowniez uwazam, ze bardzo fajnie to wyglada. jak mapujesz teren ze tu i uwdzie cos innego sie pokazuje (trawa/gleba) ps. swrsc -telepatia? ;) Link to post Share on other sites
pionix 482 Posted November 22, 2013 Share Posted November 22, 2013 Materiał terenu to generalnie mix tekstur (foty dużego terenu z góry + foty trawy + foty gleby piaszczystej). Zróżnicowanie na skarpach uzyskane za pomocą groundwiz mapy która to pozwala kontrolować mieszanie tekstur w zależności od nachylenia terenu. Cały teren potraktowany jako jeden obiekt z jednym płaskim mapowaniem i jedną maską dla mocniejszego zróżnicowania terenu przy domach i magazynach. Link to post Share on other sites
Dynamico 604 Posted November 22, 2013 Share Posted November 22, 2013 Fajne. Jedynie "zabudowania" odbiegają realizmem od roślinności i terenu. No i tory kolejowe też jakoś "wyskakują", szczególnie na drugim ujęciu. Pewnie dlatego, że podkłady kolejowe raczej są układane gęściej i teraz torowiska wyglądają za duża w stosunku do reszty otoczenia. Ale pewnie to dzieło zawiśnie w formie plakatu i takie drobiazgi będą niezauważalne. Link to post Share on other sites
Karkosik 106 Posted November 23, 2013 Share Posted November 23, 2013 Deshu mi przypomniał o takim rendererze jak Corona. (Dzięks!) Do corony podchodzę drugi raz i tym razem zostanę chyba na dłużej. CR-Z od Vizpeople. Aczkolwiek materiały robiłem sam od nowa ;) Link to post Share on other sites
deshu 757 Posted November 24, 2013 Share Posted November 24, 2013 Pionix: bardzo sympatyczne. Aż bym pograł w jakiś transport, albo simcity. Link to post Share on other sites
porti 153 Posted November 24, 2013 Share Posted November 24, 2013 pionix: Zdradziłbyś jak poradziłeś sobie z dopasowywaniem terenu do jezdni ? Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now