Logos Napisano 30 Styczeń 2012 Share Napisano 30 Styczeń 2012 Cześć Stworzyłem model który chcę wydrukować w drukarce 3d ale całość musi być jedną zamkniętą bryłą. Czy istnieje jakiś skrypt do łączenia obiektów "powciskanych" w siebie? Ręczna zabawa odpada bo chyba bym się pochlastał... soft oczywiście max Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mafida Napisano 30 Styczeń 2012 Share Napisano 30 Styczeń 2012 A booleanem czemu nie połączysz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KMiklas Napisano 30 Styczeń 2012 Share Napisano 30 Styczeń 2012 a ten cały meshmixer nie pomoże? :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pawelkos Napisano 30 Styczeń 2012 Share Napisano 30 Styczeń 2012 a moze zaimprotujesz to do zbrusha, tam zdaje sie jest takis plugin do exportowania pod wydruki 3d Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gutekfiutek Napisano 31 Styczeń 2012 Share Napisano 31 Styczeń 2012 Boolean - connect? Ew. modyfikator cap holes Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rozpruwacz Napisano 2 Luty 2012 Share Napisano 2 Luty 2012 no wlasnie ja mam ten sam problem, boolean czy proboolean nie dziala bo to jest tak wiele obiektow i w tak dziwny sposob sie lacza ze to powoduje bledy lub crash maxa najbardziej pasowalo mi by cos w stylu blobmesh, ale o wiele lepszego - czytaj szybszego - bo skomlikowane obiekty tym nie da sie robic..... :/ o co chodzi z zbrushem? jak sie tam importuje obiekt zlozony z kilkunastu "elementow" (nie polaczonych ze soba wektorami) to zbrush robi z tego jeden objekt? chyba nie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi