Napisano 30 Styczeń 201213 l Cześć Stworzyłem model który chcę wydrukować w drukarce 3d ale całość musi być jedną zamkniętą bryłą. Czy istnieje jakiś skrypt do łączenia obiektów "powciskanych" w siebie? Ręczna zabawa odpada bo chyba bym się pochlastał... soft oczywiście max
Napisano 30 Styczeń 201213 l a moze zaimprotujesz to do zbrusha, tam zdaje sie jest takis plugin do exportowania pod wydruki 3d
Napisano 2 Luty 201213 l no wlasnie ja mam ten sam problem, boolean czy proboolean nie dziala bo to jest tak wiele obiektow i w tak dziwny sposob sie lacza ze to powoduje bledy lub crash maxa najbardziej pasowalo mi by cos w stylu blobmesh, ale o wiele lepszego - czytaj szybszego - bo skomlikowane obiekty tym nie da sie robic..... :/ o co chodzi z zbrushem? jak sie tam importuje obiekt zlozony z kilkunastu "elementow" (nie polaczonych ze soba wektorami) to zbrush robi z tego jeden objekt? chyba nie?