Logos Napisano 30 Styczeń 2012 Napisano 30 Styczeń 2012 Cześć Stworzyłem model który chcę wydrukować w drukarce 3d ale całość musi być jedną zamkniętą bryłą. Czy istnieje jakiś skrypt do łączenia obiektów "powciskanych" w siebie? Ręczna zabawa odpada bo chyba bym się pochlastał... soft oczywiście max
Pawelkos Napisano 30 Styczeń 2012 Napisano 30 Styczeń 2012 a moze zaimprotujesz to do zbrusha, tam zdaje sie jest takis plugin do exportowania pod wydruki 3d
gutekfiutek Napisano 31 Styczeń 2012 Napisano 31 Styczeń 2012 Boolean - connect? Ew. modyfikator cap holes
rozpruwacz Napisano 2 Luty 2012 Napisano 2 Luty 2012 no wlasnie ja mam ten sam problem, boolean czy proboolean nie dziala bo to jest tak wiele obiektow i w tak dziwny sposob sie lacza ze to powoduje bledy lub crash maxa najbardziej pasowalo mi by cos w stylu blobmesh, ale o wiele lepszego - czytaj szybszego - bo skomlikowane obiekty tym nie da sie robic..... :/ o co chodzi z zbrushem? jak sie tam importuje obiekt zlozony z kilkunastu "elementow" (nie polaczonych ze soba wektorami) to zbrush robi z tego jeden objekt? chyba nie?
Rekomendowane odpowiedzi