Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Cześć

 

Stworzyłem model który chcę wydrukować w drukarce 3d ale całość musi być jedną zamkniętą bryłą. Czy istnieje jakiś skrypt do łączenia obiektów "powciskanych" w siebie? Ręczna zabawa odpada bo chyba bym się pochlastał...

 

soft oczywiście max

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

no wlasnie ja mam ten sam problem, boolean czy proboolean nie dziala bo to jest tak wiele obiektow i w tak dziwny sposob sie lacza ze to powoduje bledy lub crash maxa

najbardziej pasowalo mi by cos w stylu blobmesh, ale o wiele lepszego - czytaj szybszego - bo skomlikowane obiekty tym nie da sie robic..... :/

 

o co chodzi z zbrushem? jak sie tam importuje obiekt zlozony z kilkunastu "elementow" (nie polaczonych ze soba wektorami) to zbrush robi z tego jeden objekt? chyba nie?




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności