Napisano 21 Lipiec 201212 l Autor jako że przybyło mi trochę umiejętności to postanowiłem oteksturować na nowo stary model kałacha, wszystko poza normal mapą od nowa zrobione, tekstury to 3x 2k diff, spec, normal; efekty pracy poniżej:
Napisano 25 Lipiec 201212 l Jeśli można zapytać, ile już siedzisz czasu w 3d's maxie? Strasznie podobają mi się twoje prace, sam chciałbym coś takiego kiedyś stworzyć ;]
Napisano 25 Lipiec 201212 l Autor ja nie modeluję w maxie tylko w blenderze, game artem interesuję się tak z 2 lata z tym że miałem bardzo długą przerwę w międzyczasie
Napisano 26 Lipiec 201212 l Autor ponownie oteksturowałem mojego sf-guna, może nie jest perfekcyjnie ale znacznie lepiej niż poprzednia wersja, tekstury to standard 3x2k + 512 glow Edytowane 26 Lipiec 201212 l przez StK Uriziel
Napisano 14 Sierpień 201212 l Autor Wrzucam moje ostatnie wypociny obrzyn, model 2951 tri, tekstury to 3x2k
Napisano 25 Sierpień 201212 l Autor taka ostatnia moja pracka, służyła zgłębianiu materiału metalu tekstura to 2k na 512, dużo ale to tylko do nauki
Napisano 27 Sierpień 201212 l Klucz wygląda nieźle, skoro to testy to pokaż może teksture i napisał z czego printscreen. Plamy farby są trochę dziwne bo na rdze mi to raczej nie wygląda. Pzd
Napisano 28 Sierpień 201212 l Autor Render to z marmoseta, to czerwona to ma być rdza tylko że trochę z tym mam problem jak widać.
Napisano 28 Sierpień 201212 l Moze byłoby bardziej rdzawe, gdyby było w odpowiednich miejscach a nie tak randomowo.
Napisano 29 Sierpień 201212 l Dużo lepiej jak by ci się jeszcze chciało babrać tym kluczem to możesz pomyśleć cos w tym stylu w sumie może same zadrapania bo te klucze nie są aż tak brudne jak ktoś ich używa.
Napisano 29 Sierpień 201212 l Autor trochę jeszcze poobdzierałem klucz i chyba styknie Edytowane 30 Sierpień 201212 l przez StK Uriziel
Napisano 2 Wrzesień 201212 l Autor Taki tam nowy pistolecik, 2300 tri, tekstury 4x 2x1k diffuse, normal,spec, gloss rendery marmoset
Napisano 19 Wrzesień 201212 l Autor Pierwsze podejście do pojazdów na razie hp, sowiecki zis 151, lowp poly celuję tak aby w 8-9k trisów się zmieścić, ale zobaczymy. Jako że to mój pierwszy pojazd to uwagi techniczne jak najbardziej pożądane.
Napisano 22 Wrzesień 201212 l Autor W wolnym czasie zrobiłem nowe tekstury do starego modelu co sądzicie ? a tu w ruchu
Napisano 23 Wrzesień 201212 l No fajnie. Najlepsze chyba tekstury z twoich dotychczasowych. Jeśli można by coś poprawić to trochę mniej losowo porozmieszczać zabrudzenia. np. na magazynku.
Napisano 23 Wrzesień 201212 l No no, bardzo fajne te teksturki. Pro robota. Co sie dzieje z napisem na kolbie? Jakis niewyrazny jest. btw. wczoraj ogladalem Restrepo. Tam jest mnostwo zblizen broni, w warunkach bojowych. Bardzo fajnie widac delikatne zabrudzenia i kurz osadzony w trudno dostepnych miejscach.
Napisano 25 Wrzesień 201212 l Zis-151 zapowiada się ciekawie :) Może się mylę ale opony powinny być chyba bardziej "balonowate" czyli zamiast "[ ]" bardziej "( )"
Napisano 25 Wrzesień 201212 l Autor Dzięki za komentarze i ciesze się ze się podoba bo jest to dobra motywacja do dalszej pracy. Musiałem zrobić na szybko jakiegoś propa więc standardowy kontener, model 1062 tri tekstura 3x1k
Napisano 27 Wrzesień 201212 l Model kontenera wydaje się być okej, co do textur to może zbyt zardzewiały, na zewnętrznych zawiasach jest lakier co jest dosyć dziwne, no i można by go lepiej pokazać. Ogólnie szybki props w grze będzie się prezentował całkiem nieźle :P A świetna M4!!
Napisano 14 Październik 201212 l Autor Powoli prace nad zis'em idą do przody, miało być ok 8,5 k tri a wyszło 16994 ale specjalnie nie oszczędzałem i wydaje mi sie ze na taki samochód to jeszcze w miarę ujdzie tyle. Na razie siatki z normalem.
Napisano 17 Październik 201212 l Daje rade :) Bardzo jestem ciekawy jak będzie wyglądał z końcowymi teksturami.
Napisano 21 Październik 201212 l Autor Wrzucam skończony modelik rendery marmoset, tekstury to 2k diff, normal, specular; przyciąłem trochę trisy na modelu teraz ma 14006 Edytowane 21 Październik 201212 l przez StK Uriziel
Napisano 22 Październik 201212 l Model prezentuje się zacnie. Co do mesha to zastanawiają mnie 2 miejsca przedni migacz i klamki wyglądają na dość gęste miejsca. Zaoszczędzone poly mógł byś przeznaczyć na lusterka boczne. Textura świetna jedyne co bym zmienił to zabrudził na błotniku przednim i klosze lamp wyglądają na zbyt nowe w stosunku do reszty. Edytowane 22 Październik 201212 l przez Idlero
Napisano 22 Październik 201212 l super model! lekko się skrzywiła rynienka nad drzwiami, wygląda jakby metal się pomarszczył. Drzwi mają być otwierane? Bo jeśli nie to tam można zaoszczędzić na trisach, a wnękę zrobić na normalkach. Poza tym jak jest rdza to znaczy że farba jest stara, a stara farba wojskowa ma to do siebie że wychodzi z niej talk czyli jest matowa i nierównomierna (bo ten talk różnie wychodzi) i jest raczej szara. Poza lekką niekonsekwencją, tekstury mi się baaardzo podobają.
Napisano 25 Styczeń 201312 l Autor Dawno nic tu nie wrzucałem, brak czasu. Ostatnio w wolnych chwilach zrobiłem sobie takę lunetkę co by hp modeling potrenować, ogólnie to miał ona iść do modelu broni, ale zleceniodawca się rozmyślił co do wersji i lunetka została. Jako że hp było prawie skończone to postanowiłem że ją sobie zrobię w wolnym czasie. Modelik ma ok. 5,5 k trisów (dużo ale sporo jest na geometrii zrobione), teksturki to standardowo 3x1k, rendery marmo.
Napisano 26 Styczeń 201312 l 5,5 k trisów Sporo, pokaż siatkę jak możesz. Teksturze przydałoby się więcej miłości, choć już teraz wygląda nieźle ;)
Napisano 27 Styczeń 201312 l Jest przyjemnie, textura gumy trochę straszy, > ten gumowy element przy oku wypalił się fatalnie, ma trochę za mało miejsca na UV przez co ogólny odbiór modelu traci ;) Trochę niekonsekwencji w polygonach, dodałeś geometrie na wystające podłużne wypustki, a już zaoszczędziłeś przy tym srebrnym elemencie ze śrubką. http://ifotos.pl/zobacz/lunet3jpg_xsnerwx.jpg/ , tutaj można dużo zarzucić temu modelowi i texturze, a niestety to najważniejsze ujęcie. Bardzo mi się podoba pokrętło, kabelki i miedziane elementy. To do ilości tri to nie ma spiny. Jest okrągło, jeśli ktoś kazałby ci to trochę "odchudzić" to polecam wybranie ustawienia fpp i usunięcie pary niewidocznych (z tego ujęcia) podziałów. Texturka: Duży + za przełamanie jednolitego koloru, ale spróbuj pobawić się kolorami w obrębie segmentów: http://ifotos.pl/zobacz/lunet4jpg_xsnerwe.jpg/ Mam wrażenie ze do większości tych rad sam niedługo dojdziesz, powodzenia ;)
Napisano 28 Styczeń 201312 l Mi sie tez podoba. Chociaz fakt, ze tekstura na glownym cylindrze wydaje sie byc rozmyta w stosunku do reszty.
Napisano 31 Styczeń 201312 l Autor dzięki za krytyke i rady @Pirat co do tego elementu przy oku to mój błąd, na 2k jak wypalałem jest ok a przy skalowaniu w dół do 1k trochę mu się za mało miejsca zrobiło, ale to się poprawi jeszcze @plutko faktycznie coś jest nie tak ale na renderach, bo na teksturze te elementy mają wszystkie taką sama skale, sprawdzę to sobie dokładnie w marmo
Napisano 25 Czerwiec 201311 l Autor W wolnym czasie udało się takie coś skończyć (bardziej do testów niż folio), an94 i lunetka (ta to stara jest), karabin ma coś koło 4500 tri + luneta, texy to 2k d,n,s,g karabin i 1k luneta.
Napisano 26 Czerwiec 201311 l Ogólnie bardzo ładny. Jak dla mnie przydałby się jakiś unikalny detal, coś co sprawi, że będzie się wyróżniał. NP. taki pasek na kolbie czy napisy jak tu: Przetarcia chyba też można by poprawić jeśli chodzi o umiejscowienie ich, ale to pewnie się wypowiedzą spece od broni. Zakładam, że część zaznaczona na czerwono to nie jest metal tylko guma? W takim razie za mocny chyba specular jest a diffuse jakoś mało się różni się od metalu.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto