StK Uriziel Napisano 21 Lipiec 2012 Autor Napisano 21 Lipiec 2012 jako że przybyło mi trochę umiejętności to postanowiłem oteksturować na nowo stary model kałacha, wszystko poza normal mapą od nowa zrobione, tekstury to 3x 2k diff, spec, normal; efekty pracy poniżej:
Ayua Napisano 25 Lipiec 2012 Napisano 25 Lipiec 2012 Jeśli można zapytać, ile już siedzisz czasu w 3d's maxie? Strasznie podobają mi się twoje prace, sam chciałbym coś takiego kiedyś stworzyć ;]
StK Uriziel Napisano 25 Lipiec 2012 Autor Napisano 25 Lipiec 2012 ja nie modeluję w maxie tylko w blenderze, game artem interesuję się tak z 2 lata z tym że miałem bardzo długą przerwę w międzyczasie
StK Uriziel Napisano 26 Lipiec 2012 Autor Napisano 26 Lipiec 2012 (edytowane) ponownie oteksturowałem mojego sf-guna, może nie jest perfekcyjnie ale znacznie lepiej niż poprzednia wersja, tekstury to standard 3x2k + 512 glow Edytowane 26 Lipiec 2012 przez StK Uriziel
StK Uriziel Napisano 14 Sierpień 2012 Autor Napisano 14 Sierpień 2012 Wrzucam moje ostatnie wypociny obrzyn, model 2951 tri, tekstury to 3x2k
StK Uriziel Napisano 25 Sierpień 2012 Autor Napisano 25 Sierpień 2012 taka ostatnia moja pracka, służyła zgłębianiu materiału metalu tekstura to 2k na 512, dużo ale to tylko do nauki
Idlero Napisano 27 Sierpień 2012 Napisano 27 Sierpień 2012 Klucz wygląda nieźle, skoro to testy to pokaż może teksture i napisał z czego printscreen. Plamy farby są trochę dziwne bo na rdze mi to raczej nie wygląda. Pzd
StK Uriziel Napisano 28 Sierpień 2012 Autor Napisano 28 Sierpień 2012 Render to z marmoseta, to czerwona to ma być rdza tylko że trochę z tym mam problem jak widać.
ultrakaka Napisano 28 Sierpień 2012 Napisano 28 Sierpień 2012 Moze byłoby bardziej rdzawe, gdyby było w odpowiednich miejscach a nie tak randomowo.
Wowoz Napisano 28 Sierpień 2012 Napisano 28 Sierpień 2012 Przesadziles z tym cloudem na specularze :D
StK Uriziel Napisano 28 Sierpień 2012 Autor Napisano 28 Sierpień 2012 Stonowałem trochę speculara, wydaje mi się ze jest lepiej ?
Idlero Napisano 29 Sierpień 2012 Napisano 29 Sierpień 2012 Dużo lepiej jak by ci się jeszcze chciało babrać tym kluczem to możesz pomyśleć cos w tym stylu w sumie może same zadrapania bo te klucze nie są aż tak brudne jak ktoś ich używa.
StK Uriziel Napisano 29 Sierpień 2012 Autor Napisano 29 Sierpień 2012 (edytowane) trochę jeszcze poobdzierałem klucz i chyba styknie Edytowane 30 Sierpień 2012 przez StK Uriziel
Idlero Napisano 30 Sierpień 2012 Napisano 30 Sierpień 2012 Great job :P Zostaw już tego klucza i wracaj do broni.:D
StK Uriziel Napisano 2 Wrzesień 2012 Autor Napisano 2 Wrzesień 2012 Taki tam nowy pistolecik, 2300 tri, tekstury 4x 2x1k diffuse, normal,spec, gloss rendery marmoset
JacekCichy Napisano 4 Wrzesień 2012 Napisano 4 Wrzesień 2012 Bardzo fajny ten Ruger, nic dodać nic ująć :)
StK Uriziel Napisano 19 Wrzesień 2012 Autor Napisano 19 Wrzesień 2012 Pierwsze podejście do pojazdów na razie hp, sowiecki zis 151, lowp poly celuję tak aby w 8-9k trisów się zmieścić, ale zobaczymy. Jako że to mój pierwszy pojazd to uwagi techniczne jak najbardziej pożądane.
StK Uriziel Napisano 22 Wrzesień 2012 Autor Napisano 22 Wrzesień 2012 W wolnym czasie zrobiłem nowe tekstury do starego modelu co sądzicie ? a tu w ruchu
Jedaith Napisano 23 Wrzesień 2012 Napisano 23 Wrzesień 2012 No fajnie. Najlepsze chyba tekstury z twoich dotychczasowych. Jeśli można by coś poprawić to trochę mniej losowo porozmieszczać zabrudzenia. np. na magazynku.
plutko Napisano 23 Wrzesień 2012 Napisano 23 Wrzesień 2012 No no, bardzo fajne te teksturki. Pro robota. Co sie dzieje z napisem na kolbie? Jakis niewyrazny jest. btw. wczoraj ogladalem Restrepo. Tam jest mnostwo zblizen broni, w warunkach bojowych. Bardzo fajnie widac delikatne zabrudzenia i kurz osadzony w trudno dostepnych miejscach.
JacekCichy Napisano 25 Wrzesień 2012 Napisano 25 Wrzesień 2012 Zis-151 zapowiada się ciekawie :) Może się mylę ale opony powinny być chyba bardziej "balonowate" czyli zamiast "[ ]" bardziej "( )"
StK Uriziel Napisano 25 Wrzesień 2012 Autor Napisano 25 Wrzesień 2012 Dzięki za komentarze i ciesze się ze się podoba bo jest to dobra motywacja do dalszej pracy. Musiałem zrobić na szybko jakiegoś propa więc standardowy kontener, model 1062 tri tekstura 3x1k
Idlero Napisano 27 Wrzesień 2012 Napisano 27 Wrzesień 2012 Model kontenera wydaje się być okej, co do textur to może zbyt zardzewiały, na zewnętrznych zawiasach jest lakier co jest dosyć dziwne, no i można by go lepiej pokazać. Ogólnie szybki props w grze będzie się prezentował całkiem nieźle :P A świetna M4!!
StK Uriziel Napisano 14 Październik 2012 Autor Napisano 14 Październik 2012 Powoli prace nad zis'em idą do przody, miało być ok 8,5 k tri a wyszło 16994 ale specjalnie nie oszczędzałem i wydaje mi sie ze na taki samochód to jeszcze w miarę ujdzie tyle. Na razie siatki z normalem.
JacekCichy Napisano 17 Październik 2012 Napisano 17 Październik 2012 Daje rade :) Bardzo jestem ciekawy jak będzie wyglądał z końcowymi teksturami.
PIraT Napisano 18 Październik 2012 Napisano 18 Październik 2012 Z oponami to pojechałeś (tri)... I jest straszny bug na drzwiach ;d
StK Uriziel Napisano 21 Październik 2012 Autor Napisano 21 Październik 2012 (edytowane) Wrzucam skończony modelik rendery marmoset, tekstury to 2k diff, normal, specular; przyciąłem trochę trisy na modelu teraz ma 14006 Edytowane 21 Październik 2012 przez StK Uriziel
Idlero Napisano 22 Październik 2012 Napisano 22 Październik 2012 (edytowane) Model prezentuje się zacnie. Co do mesha to zastanawiają mnie 2 miejsca przedni migacz i klamki wyglądają na dość gęste miejsca. Zaoszczędzone poly mógł byś przeznaczyć na lusterka boczne. Textura świetna jedyne co bym zmienił to zabrudził na błotniku przednim i klosze lamp wyglądają na zbyt nowe w stosunku do reszty. Edytowane 22 Październik 2012 przez Idlero
flamaster69 Napisano 22 Październik 2012 Napisano 22 Październik 2012 super model! lekko się skrzywiła rynienka nad drzwiami, wygląda jakby metal się pomarszczył. Drzwi mają być otwierane? Bo jeśli nie to tam można zaoszczędzić na trisach, a wnękę zrobić na normalkach. Poza tym jak jest rdza to znaczy że farba jest stara, a stara farba wojskowa ma to do siebie że wychodzi z niej talk czyli jest matowa i nierównomierna (bo ten talk różnie wychodzi) i jest raczej szara. Poza lekką niekonsekwencją, tekstury mi się baaardzo podobają.
StK Uriziel Napisano 25 Styczeń 2013 Autor Napisano 25 Styczeń 2013 Dawno nic tu nie wrzucałem, brak czasu. Ostatnio w wolnych chwilach zrobiłem sobie takę lunetkę co by hp modeling potrenować, ogólnie to miał ona iść do modelu broni, ale zleceniodawca się rozmyślił co do wersji i lunetka została. Jako że hp było prawie skończone to postanowiłem że ją sobie zrobię w wolnym czasie. Modelik ma ok. 5,5 k trisów (dużo ale sporo jest na geometrii zrobione), teksturki to standardowo 3x1k, rendery marmo.
Jedaith Napisano 26 Styczeń 2013 Napisano 26 Styczeń 2013 5,5 k trisów Sporo, pokaż siatkę jak możesz. Teksturze przydałoby się więcej miłości, choć już teraz wygląda nieźle ;)
PIraT Napisano 27 Styczeń 2013 Napisano 27 Styczeń 2013 Jest przyjemnie, textura gumy trochę straszy, > ten gumowy element przy oku wypalił się fatalnie, ma trochę za mało miejsca na UV przez co ogólny odbiór modelu traci ;) Trochę niekonsekwencji w polygonach, dodałeś geometrie na wystające podłużne wypustki, a już zaoszczędziłeś przy tym srebrnym elemencie ze śrubką. http://ifotos.pl/zobacz/lunet3jpg_xsnerwx.jpg/ , tutaj można dużo zarzucić temu modelowi i texturze, a niestety to najważniejsze ujęcie. Bardzo mi się podoba pokrętło, kabelki i miedziane elementy. To do ilości tri to nie ma spiny. Jest okrągło, jeśli ktoś kazałby ci to trochę "odchudzić" to polecam wybranie ustawienia fpp i usunięcie pary niewidocznych (z tego ujęcia) podziałów. Texturka: Duży + za przełamanie jednolitego koloru, ale spróbuj pobawić się kolorami w obrębie segmentów: http://ifotos.pl/zobacz/lunet4jpg_xsnerwe.jpg/ Mam wrażenie ze do większości tych rad sam niedługo dojdziesz, powodzenia ;)
JacekCichy Napisano 27 Styczeń 2013 Napisano 27 Styczeń 2013 A ja nie będę oryginalny bo... bardzo mi się podoba :)
plutko Napisano 28 Styczeń 2013 Napisano 28 Styczeń 2013 Mi sie tez podoba. Chociaz fakt, ze tekstura na glownym cylindrze wydaje sie byc rozmyta w stosunku do reszty.
StK Uriziel Napisano 31 Styczeń 2013 Autor Napisano 31 Styczeń 2013 dzięki za krytyke i rady @Pirat co do tego elementu przy oku to mój błąd, na 2k jak wypalałem jest ok a przy skalowaniu w dół do 1k trochę mu się za mało miejsca zrobiło, ale to się poprawi jeszcze @plutko faktycznie coś jest nie tak ale na renderach, bo na teksturze te elementy mają wszystkie taką sama skale, sprawdzę to sobie dokładnie w marmo
StK Uriziel Napisano 25 Czerwiec 2013 Autor Napisano 25 Czerwiec 2013 W wolnym czasie udało się takie coś skończyć (bardziej do testów niż folio), an94 i lunetka (ta to stara jest), karabin ma coś koło 4500 tri + luneta, texy to 2k d,n,s,g karabin i 1k luneta.
Jedaith Napisano 26 Czerwiec 2013 Napisano 26 Czerwiec 2013 Ogólnie bardzo ładny. Jak dla mnie przydałby się jakiś unikalny detal, coś co sprawi, że będzie się wyróżniał. NP. taki pasek na kolbie czy napisy jak tu: Przetarcia chyba też można by poprawić jeśli chodzi o umiejscowienie ich, ale to pewnie się wypowiedzą spece od broni. Zakładam, że część zaznaczona na czerwono to nie jest metal tylko guma? W takim razie za mocny chyba specular jest a diffuse jakoś mało się różni się od metalu.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się