Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

jako że przybyło mi trochę umiejętności to postanowiłem oteksturować na nowo stary model kałacha, wszystko poza normal mapą od nowa zrobione, tekstury to 3x 2k diff, spec, normal; efekty pracy poniżej:

lewy-caly_rasshsn.jpg

prawy-cal_rasshqh.jpg

fppjpg_rasshqn.jpg

lewy-gora_rasshqa.jpg

lewy-pzro_rassrpx.jpg

prawy-tyl_rassrps.jpg

prawy-zoo_rassrhr.jpg

przod-gor_rassrhe.jpg

  • Odpowiedzi 90
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Jeśli można zapytać, ile już siedzisz czasu w 3d's maxie? Strasznie podobają mi się twoje prace, sam chciałbym coś takiego kiedyś stworzyć ;]

Napisano (edytowane)

ponownie oteksturowałem mojego sf-guna, może nie jest perfekcyjnie ale znacznie lepiej niż poprzednia wersja, tekstury to standard 3x2k + 512 glow

 

prawy-cal_rqphsrq.jpg

przod-pra_rqphsxq.jpg

tyl-lewyj_rqphsnx.jpg

przod-lew_rqphsnq.jpg

tyl-prawy_rqphsex.jpg

fppjpg_rqphsee.jpg

gora-lewa_rqphsea.jpg

Edytowane przez StK Uriziel
Napisano

Klucz wygląda nieźle, skoro to testy to pokaż może teksture i napisał z czego printscreen. Plamy farby są trochę dziwne bo na rdze mi to raczej nie wygląda. Pzd

Napisano

Dużo lepiej jak by ci się jeszcze chciało babrać tym kluczem to możesz pomyśleć cos w tym stylu

sasvy.jpg

w sumie może same zadrapania bo te klucze nie są aż tak brudne jak ktoś ich używa.

Napisano

Pierwsze podejście do pojazdów na razie hp, sowiecki zis 151, lowp poly celuję tak aby w 8-9k trisów się zmieścić, ale zobaczymy. Jako że to mój pierwszy pojazd to uwagi techniczne jak najbardziej pożądane.

hp-zis1jp_xhsxqwx.jpg

hp-zis2jp_xhsxqwa.jpg

hp-zis3jp_xhsxqsx.jpg

Napisano

No fajnie. Najlepsze chyba tekstury z twoich dotychczasowych. Jeśli można by coś poprawić to trochę mniej losowo porozmieszczać zabrudzenia. np. na magazynku.

Napisano

No no, bardzo fajne te teksturki. Pro robota.

Co sie dzieje z napisem na kolbie? Jakis niewyrazny jest.

btw. wczoraj ogladalem Restrepo. Tam jest mnostwo zblizen broni, w warunkach bojowych. Bardzo fajnie widac delikatne zabrudzenia i kurz osadzony w trudno dostepnych miejscach.

Napisano

Dzięki za komentarze i ciesze się ze się podoba bo jest to dobra motywacja do dalszej pracy.

Musiałem zrobić na szybko jakiegoś propa więc standardowy kontener, model 1062 tri tekstura 3x1k

kont1jpg_xrpenra.jpg

kont2jpg_xrpenxp.jpg

kont3jpg_xrpenxr.jpg

kont1wirj_xrpenxx.jpg

Napisano

Model kontenera wydaje się być okej, co do textur to może zbyt zardzewiały, na zewnętrznych zawiasach jest lakier co jest dosyć dziwne, no i można by go lepiej pokazać. Ogólnie szybki props w grze będzie się prezentował całkiem nieźle :P

 

A świetna M4!!

Napisano

Powoli prace nad zis'em idą do przody, miało być ok 8,5 k tri a wyszło 16994 ale specjalnie nie oszczędzałem i wydaje mi sie ze na taki samochód to jeszcze w miarę ujdzie tyle. Na razie siatki z normalem.

 

screensho_xrqxeex.jpg

screensho_xrqxesw.jpg

screensho_xrqxear.jpg

screensho_xrqxeax.jpg

Napisano (edytowane)

Wrzucam skończony modelik rendery marmoset, tekstury to 2k diff, normal, specular; przyciąłem trochę trisy na modelu teraz ma 14006

screensho_xxrapwx.jpg

screensho_xxrahpn.jpg

screensho_xxrahhn.jpg

screensho_xxrahre.jpg

screensho_xxrahra.jpg

siatjpg_xxrarnh.jpg

Edytowane przez StK Uriziel
Napisano (edytowane)

Model prezentuje się zacnie.

Co do mesha to zastanawiają mnie 2 miejsca przedni migacz i klamki wyglądają na dość gęste miejsca.

Zaoszczędzone poly mógł byś przeznaczyć na lusterka boczne. Textura świetna jedyne co bym zmienił to zabrudził na błotniku przednim i klosze lamp wyglądają na zbyt nowe w stosunku do reszty.

Edytowane przez Idlero
Napisano

super model!

lekko się skrzywiła rynienka nad drzwiami, wygląda jakby metal się pomarszczył.

Drzwi mają być otwierane? Bo jeśli nie to tam można zaoszczędzić na trisach, a wnękę zrobić na normalkach.

Poza tym jak jest rdza to znaczy że farba jest stara, a stara farba wojskowa ma to do siebie że wychodzi z niej talk czyli jest matowa i nierównomierna (bo ten talk różnie wychodzi) i jest raczej szara.

 

1307390387.jpg

 

Poza lekką niekonsekwencją, tekstury mi się baaardzo podobają.

Napisano

Dawno nic tu nie wrzucałem, brak czasu. Ostatnio w wolnych chwilach zrobiłem sobie takę lunetkę co by hp modeling potrenować, ogólnie to miał ona iść do modelu broni, ale zleceniodawca się rozmyślił co do wersji i lunetka została. Jako że hp było prawie skończone to postanowiłem że ją sobie zrobię w wolnym czasie. Modelik ma ok. 5,5 k trisów (dużo ale sporo jest na geometrii zrobione), teksturki to standardowo 3x1k, rendery marmo.

 

lunetjpg_xsnerxq.jpg

lunet1jpg_xsnerwh.jpg

lunet3jpg_xsnerwx.jpg

lunet4jpg_xsnerwe.jpg

Napisano

Jest przyjemnie, textura gumy trochę straszy, > ten gumowy element przy oku wypalił się fatalnie, ma trochę za mało miejsca na UV przez co ogólny odbiór modelu traci ;)

 

Trochę niekonsekwencji w polygonach, dodałeś geometrie na wystające podłużne wypustki, a już zaoszczędziłeś przy tym srebrnym elemencie ze śrubką.

 

http://ifotos.pl/zobacz/lunet3jpg_xsnerwx.jpg/ , tutaj można dużo zarzucić temu modelowi i texturze, a niestety to najważniejsze ujęcie.

 

 

Bardzo mi się podoba pokrętło, kabelki i miedziane elementy.

 

To do ilości tri to nie ma spiny. Jest okrągło, jeśli ktoś kazałby ci to trochę "odchudzić" to polecam wybranie ustawienia fpp i usunięcie pary niewidocznych (z tego ujęcia) podziałów.

 

Texturka:

Duży + za przełamanie jednolitego koloru, ale spróbuj pobawić się kolorami w obrębie segmentów:

http://ifotos.pl/zobacz/lunet4jpg_xsnerwe.jpg/

 

Mam wrażenie ze do większości tych rad sam niedługo dojdziesz, powodzenia ;)

Napisano

dzięki za krytyke i rady

 

@Pirat co do tego elementu przy oku to mój błąd, na 2k jak wypalałem jest ok a przy skalowaniu w dół do 1k trochę mu się za mało miejsca zrobiło, ale to się poprawi jeszcze

 

@plutko faktycznie coś jest nie tak ale na renderach, bo na teksturze te elementy mają wszystkie taką sama skale, sprawdzę to sobie dokładnie w marmo

Napisano

W wolnym czasie udało się takie coś skończyć (bardziej do testów niż folio), an94 i lunetka (ta to stara jest), karabin ma coś koło 4500 tri + luneta, texy to 2k d,n,s,g karabin i 1k luneta.

 

screensho_nxanxrn.jpg

screensho_nxanxxh.jpg

screensho_nxanxxp.jpg

screensho_nxanxrq.jpg

screensho_nxanxra.jpg

screensho_nxanxrs.jpg

screensho_nxanxrw.jpg

 

 

Napisano

Ogólnie bardzo ładny. Jak dla mnie przydałby się jakiś unikalny detal, coś co sprawi, że będzie się wyróżniał. NP. taki pasek na kolbie czy napisy jak tu:

1000px-Izhmash_Nikonov_AN-94_GP-34.jpg

Przetarcia chyba też można by poprawić jeśli chodzi o umiejscowienie ich, ale to pewnie się wypowiedzą spece od broni.

 

 

fQSz1Ne.jpg

Zakładam, że część zaznaczona na czerwono to nie jest metal tylko guma? W takim razie za mocny chyba specular jest a diffuse jakoś mało się różni się od metalu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności