Skocz do zawartości

[Teczka] powrót do modelowania


StK Uriziel

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 90
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

No no, bardzo fajne te teksturki. Pro robota.

Co sie dzieje z napisem na kolbie? Jakis niewyrazny jest.

btw. wczoraj ogladalem Restrepo. Tam jest mnostwo zblizen broni, w warunkach bojowych. Bardzo fajnie widac delikatne zabrudzenia i kurz osadzony w trudno dostepnych miejscach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Model kontenera wydaje się być okej, co do textur to może zbyt zardzewiały, na zewnętrznych zawiasach jest lakier co jest dosyć dziwne, no i można by go lepiej pokazać. Ogólnie szybki props w grze będzie się prezentował całkiem nieźle :P

 

A świetna M4!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Model prezentuje się zacnie.

Co do mesha to zastanawiają mnie 2 miejsca przedni migacz i klamki wyglądają na dość gęste miejsca.

Zaoszczędzone poly mógł byś przeznaczyć na lusterka boczne. Textura świetna jedyne co bym zmienił to zabrudził na błotniku przednim i klosze lamp wyglądają na zbyt nowe w stosunku do reszty.

Edytowane przez Idlero
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

super model!

lekko się skrzywiła rynienka nad drzwiami, wygląda jakby metal się pomarszczył.

Drzwi mają być otwierane? Bo jeśli nie to tam można zaoszczędzić na trisach, a wnękę zrobić na normalkach.

Poza tym jak jest rdza to znaczy że farba jest stara, a stara farba wojskowa ma to do siebie że wychodzi z niej talk czyli jest matowa i nierównomierna (bo ten talk różnie wychodzi) i jest raczej szara.

 

1307390387.jpg

 

Poza lekką niekonsekwencją, tekstury mi się baaardzo podobają.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dawno nic tu nie wrzucałem, brak czasu. Ostatnio w wolnych chwilach zrobiłem sobie takę lunetkę co by hp modeling potrenować, ogólnie to miał ona iść do modelu broni, ale zleceniodawca się rozmyślił co do wersji i lunetka została. Jako że hp było prawie skończone to postanowiłem że ją sobie zrobię w wolnym czasie. Modelik ma ok. 5,5 k trisów (dużo ale sporo jest na geometrii zrobione), teksturki to standardowo 3x1k, rendery marmo.

 

lunetjpg_xsnerxq.jpg

lunet1jpg_xsnerwh.jpg

lunet3jpg_xsnerwx.jpg

lunet4jpg_xsnerwe.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest przyjemnie, textura gumy trochę straszy, > ten gumowy element przy oku wypalił się fatalnie, ma trochę za mało miejsca na UV przez co ogólny odbiór modelu traci ;)

 

Trochę niekonsekwencji w polygonach, dodałeś geometrie na wystające podłużne wypustki, a już zaoszczędziłeś przy tym srebrnym elemencie ze śrubką.

 

http://ifotos.pl/zobacz/lunet3jpg_xsnerwx.jpg/ , tutaj można dużo zarzucić temu modelowi i texturze, a niestety to najważniejsze ujęcie.

 

 

Bardzo mi się podoba pokrętło, kabelki i miedziane elementy.

 

To do ilości tri to nie ma spiny. Jest okrągło, jeśli ktoś kazałby ci to trochę "odchudzić" to polecam wybranie ustawienia fpp i usunięcie pary niewidocznych (z tego ujęcia) podziałów.

 

Texturka:

Duży + za przełamanie jednolitego koloru, ale spróbuj pobawić się kolorami w obrębie segmentów:

http://ifotos.pl/zobacz/lunet4jpg_xsnerwe.jpg/

 

Mam wrażenie ze do większości tych rad sam niedługo dojdziesz, powodzenia ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki za krytyke i rady

 

@Pirat co do tego elementu przy oku to mój błąd, na 2k jak wypalałem jest ok a przy skalowaniu w dół do 1k trochę mu się za mało miejsca zrobiło, ale to się poprawi jeszcze

 

@plutko faktycznie coś jest nie tak ale na renderach, bo na teksturze te elementy mają wszystkie taką sama skale, sprawdzę to sobie dokładnie w marmo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogólnie bardzo ładny. Jak dla mnie przydałby się jakiś unikalny detal, coś co sprawi, że będzie się wyróżniał. NP. taki pasek na kolbie czy napisy jak tu:

1000px-Izhmash_Nikonov_AN-94_GP-34.jpg

Przetarcia chyba też można by poprawić jeśli chodzi o umiejscowienie ich, ale to pewnie się wypowiedzą spece od broni.

 

 

fQSz1Ne.jpg

Zakładam, że część zaznaczona na czerwono to nie jest metal tylko guma? W takim razie za mocny chyba specular jest a diffuse jakoś mało się różni się od metalu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności