Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Oto glowa jakies wymyslonego stworka ktorego wydlubalem w Zbrush 2 podczas poznawania tego wspanialego programu. Wykorzystalem siatke ktora uprzednio przygotowalem w programie Maya 5. W Zbrush2 wszystkie detale wymodelowalem na geometri (zmarszczki na nosie, itp...).

Pozniej detaliki zamienione zostaly na bitmape i uzyte w kanale bump shadera. Model ma okolo 30 000 trojkatow, przed renderingiem zostal raz zageszczony (meshsmooth). Oswietlony przy pomocy jednego swiatla omni i mapy HDRI. Rendering to Fr-stage 1 z mapa HDRI na sky light bez GI (brute force).

Komputer to:

Pentium IV 2,4 Ghz, 1Gb Ram, Quadro 4 XGL.

  • Odpowiedzi 26
  • Wyświetleń 4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Fajny, tylko sam model jest zbyt symetryczny wg mnie. Ale to nie psuje zbytnio dobrego wrażenia jakie sprawia całość:)

Napisano

Swietny test :) Mnie jednak ponad zmarszczki, wypustki i cala reszte bajerow ZBrusha bardziej cieszy ciekawa konstrukcja glowy. Bez tego ZBrush przypomina irytujacy filtr. Tu wszystko trzyma sie kupy. Na rekomendacje hop :)

Napisano

zajeSWEEEEEEtniste, porzadnie bardzo glowka zrobiona i wyglada przekonujaco

 

marudne ze moze wiecej mogles zaznaczyc roznice miedzy lewa a prawa strona twarzy ale zaraz po tym jak juz marudne odrazu sie zamkne.

Napisano

REWELACJA...masz wielki talent/umiejetnosci Bartek. Podoba mi sie,ze wziales sie za ZBrusha i od razu zarzadziles. Widac,ze panujesz nad tym,bo widzialem juz niejedna probe modelowania w tym programie(i tutaj i na zagranicznych forach) i w wiekszosci ludzie ulegali detalowi,zmarszczkom,itd. a forma wygladala jak roztapiajacy sie wosk.

 

U Ciebie jest wyraziscie i solidnie dokladnie tam gdzie trzeba:)

Napisano

swietne ale w okolicach ust nie podobaja mi sie zlobienia ale jako calosc jest piekny

Napisano

cudne ciagle oczyska rozwieram nad mozliwosciami z brusha ale podstawa to pomysl i tworca wielkie brawa :) czekam na wiecej twoich zbrushowych perelek

Napisano

poprzednicy juz wszystko powiedzieli... piekne...

Troszke drazni mnie kolor w jamie gębowej...

 

OT: chm... moze powiem moje 1 skojarzenie... "glowa mu sie zaczyna jak prezerwatywa" ;)

Napisano

Świetny model, ale mi (juz wczesniej wspomniane) Bardzo przeskadza symetryczność całej twarzy...

 

Pozdrawiam!

Napisano

Ogólnie sprawia bardzo miłe wrażenie, ale jak spojrzeć bardziej z bliska to od razu widać takie jakby na pół przeciecie, czyli to widze co wszyscy :) (symetrycznosć twarzy.

Napisano

a wy dalej "ta symetria" dajcie spokoj , malo wam :P hehe niemaja sie do czego przyczepic....

 

Tesaurus - zrob im na zlosc i daj troszke zmodyfikowana wersje :P ja bym pewnie sie bawil w riggowanie ale jakos za ciasna siatka by byla :D

Napisano

Niezły zestaw software'owy maya 5 , z-brush 2, max hmm ciekawe, model wygląda świetnie, może ta symetryczność raziła by mniej (albo w ogóle nie byłoby jej widać) , gdyby się nałożyło inne mapy specular, diffuse, color ,które byłyby różne, na obu "połówkach". Masz zamiar to oteksturować?

Napisano

Z-brush rulez... model, jak przystało na zbrusha robi wrazenie, ale twoj pomysł mi sie tez podoba i to jest największy plus, bo zbrushowe modele zaczynają mi sie juznudzić.... :)a pomysły są niesmiertelne ---> gratuluje!

Napisano

Rozsypałem sie w drobne... co tu dodać... wszystko już powiedziane... nie zgadzam się tylko z krytyką ;] ta praca rulezz

 

pozdro,

Beatou

Napisano

b.dobra robota, ta postać wygląda jak moja koleżanka z klasy (szczególnie profil) :/

Napisano

Kawał dobrej roboty Tez... pytanie z mojej srtony.. bo nie wygląda mi to na speeda... 3h? czy szybciej? :)

Napisano

Dołączam się do pytania Krisa i mam jeszcze prośbę, czy mógłbyś zamieścić screena jak wygląda ten low-polowy model, zrobiony w maya, chodzi mi o siateczkę .

Napisano

Z-brushowe modele w wiekszosci przypominaja woskowe, albo plastelinowe pomarszczone gluty (w tym moje prace niestety). Twoj potworek jest swietnym wyjatkiem od tej raguly. Bardzo dobra praca, nie mam sie do czego przyczepic.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.