Tesaurus Napisano 22 Lipiec 2004 Napisano 22 Lipiec 2004 Oto glowa jakies wymyslonego stworka ktorego wydlubalem w Zbrush 2 podczas poznawania tego wspanialego programu. Wykorzystalem siatke ktora uprzednio przygotowalem w programie Maya 5. W Zbrush2 wszystkie detale wymodelowalem na geometri (zmarszczki na nosie, itp...). Pozniej detaliki zamienione zostaly na bitmape i uzyte w kanale bump shadera. Model ma okolo 30 000 trojkatow, przed renderingiem zostal raz zageszczony (meshsmooth). Oswietlony przy pomocy jednego swiatla omni i mapy HDRI. Rendering to Fr-stage 1 z mapa HDRI na sky light bez GI (brute force). Komputer to: Pentium IV 2,4 Ghz, 1Gb Ram, Quadro 4 XGL.
kozioo Napisano 22 Lipiec 2004 Napisano 22 Lipiec 2004 Fajny, tylko sam model jest zbyt symetryczny wg mnie. Ale to nie psuje zbytnio dobrego wrażenia jakie sprawia całość:)
leander Napisano 22 Lipiec 2004 Napisano 22 Lipiec 2004 Swietny test :) Mnie jednak ponad zmarszczki, wypustki i cala reszte bajerow ZBrusha bardziej cieszy ciekawa konstrukcja glowy. Bez tego ZBrush przypomina irytujacy filtr. Tu wszystko trzyma sie kupy. Na rekomendacje hop :)
DarCon Napisano 22 Lipiec 2004 Napisano 22 Lipiec 2004 jak dla mnie to rewelacyjny początek w tym programie:)
oDD Napisano 22 Lipiec 2004 Napisano 22 Lipiec 2004 zajeSWEEEEEEtniste, porzadnie bardzo glowka zrobiona i wyglada przekonujaco marudne ze moze wiecej mogles zaznaczyc roznice miedzy lewa a prawa strona twarzy ale zaraz po tym jak juz marudne odrazu sie zamkne.
darkelf Napisano 22 Lipiec 2004 Napisano 22 Lipiec 2004 swietne, troche mi podjezdza juz pod jakies studio graficzne[a la pixar :P]
Pawel Lipka Napisano 22 Lipiec 2004 Napisano 22 Lipiec 2004 REWELACJA...masz wielki talent/umiejetnosci Bartek. Podoba mi sie,ze wziales sie za ZBrusha i od razu zarzadziles. Widac,ze panujesz nad tym,bo widzialem juz niejedna probe modelowania w tym programie(i tutaj i na zagranicznych forach) i w wiekszosci ludzie ulegali detalowi,zmarszczkom,itd. a forma wygladala jak roztapiajacy sie wosk. U Ciebie jest wyraziscie i solidnie dokladnie tam gdzie trzeba:)
flesz_gordon Napisano 22 Lipiec 2004 Napisano 22 Lipiec 2004 swietny, wyglada jak dobry dziadziuś z lasu :)
Szymeq Napisano 22 Lipiec 2004 Napisano 22 Lipiec 2004 swietne ale w okolicach ust nie podobaja mi sie zlobienia ale jako calosc jest piekny
KLICEK Napisano 22 Lipiec 2004 Napisano 22 Lipiec 2004 zupa gud model choc zabardzo symetryczny jak ktos juz tu wspomnial
MeG Napisano 22 Lipiec 2004 Napisano 22 Lipiec 2004 cudne ciagle oczyska rozwieram nad mozliwosciami z brusha ale podstawa to pomysl i tworca wielkie brawa :) czekam na wiecej twoich zbrushowych perelek
Mateusz Napisano 22 Lipiec 2004 Napisano 22 Lipiec 2004 poprzednicy juz wszystko powiedzieli... piekne... Troszke drazni mnie kolor w jamie gębowej... OT: chm... moze powiem moje 1 skojarzenie... "glowa mu sie zaczyna jak prezerwatywa" ;)
Muhaho Napisano 22 Lipiec 2004 Napisano 22 Lipiec 2004 Świetny model, ale mi (juz wczesniej wspomniane) Bardzo przeskadza symetryczność całej twarzy... Pozdrawiam!
max_1989 Napisano 22 Lipiec 2004 Napisano 22 Lipiec 2004 Ogólnie sprawia bardzo miłe wrażenie, ale jak spojrzeć bardziej z bliska to od razu widać takie jakby na pół przeciecie, czyli to widze co wszyscy :) (symetrycznosć twarzy.
Marcin Napisano 22 Lipiec 2004 Napisano 22 Lipiec 2004 a wy dalej "ta symetria" dajcie spokoj , malo wam :P hehe niemaja sie do czego przyczepic.... Tesaurus - zrob im na zlosc i daj troszke zmodyfikowana wersje :P ja bym pewnie sie bawil w riggowanie ale jakos za ciasna siatka by byla :D
kolopek Napisano 22 Lipiec 2004 Napisano 22 Lipiec 2004 Niezły zestaw software'owy maya 5 , z-brush 2, max hmm ciekawe, model wygląda świetnie, może ta symetryczność raziła by mniej (albo w ogóle nie byłoby jej widać) , gdyby się nałożyło inne mapy specular, diffuse, color ,które byłyby różne, na obu "połówkach". Masz zamiar to oteksturować?
Damian Napisano 22 Lipiec 2004 Napisano 22 Lipiec 2004 Z-brush rulez... model, jak przystało na zbrusha robi wrazenie, ale twoj pomysł mi sie tez podoba i to jest największy plus, bo zbrushowe modele zaczynają mi sie juznudzić.... :)a pomysły są niesmiertelne ---> gratuluje!
Beatou Napisano 22 Lipiec 2004 Napisano 22 Lipiec 2004 Rozsypałem sie w drobne... co tu dodać... wszystko już powiedziane... nie zgadzam się tylko z krytyką ;] ta praca rulezz pozdro, Beatou
soshka.cg Napisano 23 Lipiec 2004 Napisano 23 Lipiec 2004 co tu dużo mówić - piękkny model - gratulacje :)
greg_jg Napisano 23 Lipiec 2004 Napisano 23 Lipiec 2004 b.dobra robota, ta postać wygląda jak moja koleżanka z klasy (szczególnie profil) :/
Kris_R Napisano 23 Lipiec 2004 Napisano 23 Lipiec 2004 Kawał dobrej roboty Tez... pytanie z mojej srtony.. bo nie wygląda mi to na speeda... 3h? czy szybciej? :)
kolopek Napisano 24 Lipiec 2004 Napisano 24 Lipiec 2004 Dołączam się do pytania Krisa i mam jeszcze prośbę, czy mógłbyś zamieścić screena jak wygląda ten low-polowy model, zrobiony w maya, chodzi mi o siateczkę .
Chalek Napisano 24 Lipiec 2004 Napisano 24 Lipiec 2004 Z-brushowe modele w wiekszosci przypominaja woskowe, albo plastelinowe pomarszczone gluty (w tym moje prace niestety). Twoj potworek jest swietnym wyjatkiem od tej raguly. Bardzo dobra praca, nie mam sie do czego przyczepic.
Gotham Napisano 25 Lipiec 2004 Napisano 25 Lipiec 2004 Fajniutki charakterek :) ale ty już dobrze o tym wiesz ;)
Rekomendowane odpowiedzi