Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Oto glowa jakies wymyslonego stworka ktorego wydlubalem w Zbrush 2 podczas poznawania tego wspanialego programu. Wykorzystalem siatke ktora uprzednio przygotowalem w programie Maya 5. W Zbrush2 wszystkie detale wymodelowalem na geometri (zmarszczki na nosie, itp...).

Pozniej detaliki zamienione zostaly na bitmape i uzyte w kanale bump shadera. Model ma okolo 30 000 trojkatow, przed renderingiem zostal raz zageszczony (meshsmooth). Oswietlony przy pomocy jednego swiatla omni i mapy HDRI. Rendering to Fr-stage 1 z mapa HDRI na sky light bez GI (brute force).

Komputer to:

Pentium IV 2,4 Ghz, 1Gb Ram, Quadro 4 XGL.

  • Odpowiedzi 26
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Swietny test :) Mnie jednak ponad zmarszczki, wypustki i cala reszte bajerow ZBrusha bardziej cieszy ciekawa konstrukcja glowy. Bez tego ZBrush przypomina irytujacy filtr. Tu wszystko trzyma sie kupy. Na rekomendacje hop :)

Napisano

zajeSWEEEEEEtniste, porzadnie bardzo glowka zrobiona i wyglada przekonujaco

 

marudne ze moze wiecej mogles zaznaczyc roznice miedzy lewa a prawa strona twarzy ale zaraz po tym jak juz marudne odrazu sie zamkne.

Napisano

REWELACJA...masz wielki talent/umiejetnosci Bartek. Podoba mi sie,ze wziales sie za ZBrusha i od razu zarzadziles. Widac,ze panujesz nad tym,bo widzialem juz niejedna probe modelowania w tym programie(i tutaj i na zagranicznych forach) i w wiekszosci ludzie ulegali detalowi,zmarszczkom,itd. a forma wygladala jak roztapiajacy sie wosk.

 

U Ciebie jest wyraziscie i solidnie dokladnie tam gdzie trzeba:)

Napisano

cudne ciagle oczyska rozwieram nad mozliwosciami z brusha ale podstawa to pomysl i tworca wielkie brawa :) czekam na wiecej twoich zbrushowych perelek

Napisano

poprzednicy juz wszystko powiedzieli... piekne...

Troszke drazni mnie kolor w jamie gębowej...

 

OT: chm... moze powiem moje 1 skojarzenie... "glowa mu sie zaczyna jak prezerwatywa" ;)

Napisano

Ogólnie sprawia bardzo miłe wrażenie, ale jak spojrzeć bardziej z bliska to od razu widać takie jakby na pół przeciecie, czyli to widze co wszyscy :) (symetrycznosć twarzy.

Napisano

a wy dalej "ta symetria" dajcie spokoj , malo wam :P hehe niemaja sie do czego przyczepic....

 

Tesaurus - zrob im na zlosc i daj troszke zmodyfikowana wersje :P ja bym pewnie sie bawil w riggowanie ale jakos za ciasna siatka by byla :D

Napisano

Niezły zestaw software'owy maya 5 , z-brush 2, max hmm ciekawe, model wygląda świetnie, może ta symetryczność raziła by mniej (albo w ogóle nie byłoby jej widać) , gdyby się nałożyło inne mapy specular, diffuse, color ,które byłyby różne, na obu "połówkach". Masz zamiar to oteksturować?

Napisano

Z-brush rulez... model, jak przystało na zbrusha robi wrazenie, ale twoj pomysł mi sie tez podoba i to jest największy plus, bo zbrushowe modele zaczynają mi sie juznudzić.... :)a pomysły są niesmiertelne ---> gratuluje!

Napisano

Rozsypałem sie w drobne... co tu dodać... wszystko już powiedziane... nie zgadzam się tylko z krytyką ;] ta praca rulezz

 

pozdro,

Beatou

Napisano

Dołączam się do pytania Krisa i mam jeszcze prośbę, czy mógłbyś zamieścić screena jak wygląda ten low-polowy model, zrobiony w maya, chodzi mi o siateczkę .

Napisano

Z-brushowe modele w wiekszosci przypominaja woskowe, albo plastelinowe pomarszczone gluty (w tym moje prace niestety). Twoj potworek jest swietnym wyjatkiem od tej raguly. Bardzo dobra praca, nie mam sie do czego przyczepic.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności