Skocz do zawartości

Obiekt 3d: Glowa potworka (Zbrush2)


Rekomendowane odpowiedzi

Oto glowa jakies wymyslonego stworka ktorego wydlubalem w Zbrush 2 podczas poznawania tego wspanialego programu. Wykorzystalem siatke ktora uprzednio przygotowalem w programie Maya 5. W Zbrush2 wszystkie detale wymodelowalem na geometri (zmarszczki na nosie, itp...).

Pozniej detaliki zamienione zostaly na bitmape i uzyte w kanale bump shadera. Model ma okolo 30 000 trojkatow, przed renderingiem zostal raz zageszczony (meshsmooth). Oswietlony przy pomocy jednego swiatla omni i mapy HDRI. Rendering to Fr-stage 1 z mapa HDRI na sky light bez GI (brute force).

Komputer to:

Pentium IV 2,4 Ghz, 1Gb Ram, Quadro 4 XGL.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 26
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

zajeSWEEEEEEtniste, porzadnie bardzo glowka zrobiona i wyglada przekonujaco

 

marudne ze moze wiecej mogles zaznaczyc roznice miedzy lewa a prawa strona twarzy ale zaraz po tym jak juz marudne odrazu sie zamkne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

REWELACJA...masz wielki talent/umiejetnosci Bartek. Podoba mi sie,ze wziales sie za ZBrusha i od razu zarzadziles. Widac,ze panujesz nad tym,bo widzialem juz niejedna probe modelowania w tym programie(i tutaj i na zagranicznych forach) i w wiekszosci ludzie ulegali detalowi,zmarszczkom,itd. a forma wygladala jak roztapiajacy sie wosk.

 

U Ciebie jest wyraziscie i solidnie dokladnie tam gdzie trzeba:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a wy dalej "ta symetria" dajcie spokoj , malo wam :P hehe niemaja sie do czego przyczepic....

 

Tesaurus - zrob im na zlosc i daj troszke zmodyfikowana wersje :P ja bym pewnie sie bawil w riggowanie ale jakos za ciasna siatka by byla :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niezły zestaw software'owy maya 5 , z-brush 2, max hmm ciekawe, model wygląda świetnie, może ta symetryczność raziła by mniej (albo w ogóle nie byłoby jej widać) , gdyby się nałożyło inne mapy specular, diffuse, color ,które byłyby różne, na obu "połówkach". Masz zamiar to oteksturować?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z-brush rulez... model, jak przystało na zbrusha robi wrazenie, ale twoj pomysł mi sie tez podoba i to jest największy plus, bo zbrushowe modele zaczynają mi sie juznudzić.... :)a pomysły są niesmiertelne ---> gratuluje!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z-brushowe modele w wiekszosci przypominaja woskowe, albo plastelinowe pomarszczone gluty (w tym moje prace niestety). Twoj potworek jest swietnym wyjatkiem od tej raguly. Bardzo dobra praca, nie mam sie do czego przyczepic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności