Napisano 22 Lipiec 200420 l Oto glowa jakies wymyslonego stworka ktorego wydlubalem w Zbrush 2 podczas poznawania tego wspanialego programu. Wykorzystalem siatke ktora uprzednio przygotowalem w programie Maya 5. W Zbrush2 wszystkie detale wymodelowalem na geometri (zmarszczki na nosie, itp...). Pozniej detaliki zamienione zostaly na bitmape i uzyte w kanale bump shadera. Model ma okolo 30 000 trojkatow, przed renderingiem zostal raz zageszczony (meshsmooth). Oswietlony przy pomocy jednego swiatla omni i mapy HDRI. Rendering to Fr-stage 1 z mapa HDRI na sky light bez GI (brute force). Komputer to: Pentium IV 2,4 Ghz, 1Gb Ram, Quadro 4 XGL.
Napisano 22 Lipiec 200420 l Fajny, tylko sam model jest zbyt symetryczny wg mnie. Ale to nie psuje zbytnio dobrego wrażenia jakie sprawia całość:)
Napisano 22 Lipiec 200420 l Swietny test :) Mnie jednak ponad zmarszczki, wypustki i cala reszte bajerow ZBrusha bardziej cieszy ciekawa konstrukcja glowy. Bez tego ZBrush przypomina irytujacy filtr. Tu wszystko trzyma sie kupy. Na rekomendacje hop :)
Napisano 22 Lipiec 200420 l zajeSWEEEEEEtniste, porzadnie bardzo glowka zrobiona i wyglada przekonujaco marudne ze moze wiecej mogles zaznaczyc roznice miedzy lewa a prawa strona twarzy ale zaraz po tym jak juz marudne odrazu sie zamkne.
Napisano 22 Lipiec 200420 l swietne, troche mi podjezdza juz pod jakies studio graficzne[a la pixar :P]
Napisano 22 Lipiec 200420 l REWELACJA...masz wielki talent/umiejetnosci Bartek. Podoba mi sie,ze wziales sie za ZBrusha i od razu zarzadziles. Widac,ze panujesz nad tym,bo widzialem juz niejedna probe modelowania w tym programie(i tutaj i na zagranicznych forach) i w wiekszosci ludzie ulegali detalowi,zmarszczkom,itd. a forma wygladala jak roztapiajacy sie wosk. U Ciebie jest wyraziscie i solidnie dokladnie tam gdzie trzeba:)
Napisano 22 Lipiec 200420 l swietne ale w okolicach ust nie podobaja mi sie zlobienia ale jako calosc jest piekny
Napisano 22 Lipiec 200420 l cudne ciagle oczyska rozwieram nad mozliwosciami z brusha ale podstawa to pomysl i tworca wielkie brawa :) czekam na wiecej twoich zbrushowych perelek
Napisano 22 Lipiec 200420 l poprzednicy juz wszystko powiedzieli... piekne... Troszke drazni mnie kolor w jamie gębowej... OT: chm... moze powiem moje 1 skojarzenie... "glowa mu sie zaczyna jak prezerwatywa" ;)
Napisano 22 Lipiec 200420 l Świetny model, ale mi (juz wczesniej wspomniane) Bardzo przeskadza symetryczność całej twarzy... Pozdrawiam!
Napisano 22 Lipiec 200420 l Ogólnie sprawia bardzo miłe wrażenie, ale jak spojrzeć bardziej z bliska to od razu widać takie jakby na pół przeciecie, czyli to widze co wszyscy :) (symetrycznosć twarzy.
Napisano 22 Lipiec 200420 l a wy dalej "ta symetria" dajcie spokoj , malo wam :P hehe niemaja sie do czego przyczepic.... Tesaurus - zrob im na zlosc i daj troszke zmodyfikowana wersje :P ja bym pewnie sie bawil w riggowanie ale jakos za ciasna siatka by byla :D
Napisano 22 Lipiec 200420 l Niezły zestaw software'owy maya 5 , z-brush 2, max hmm ciekawe, model wygląda świetnie, może ta symetryczność raziła by mniej (albo w ogóle nie byłoby jej widać) , gdyby się nałożyło inne mapy specular, diffuse, color ,które byłyby różne, na obu "połówkach". Masz zamiar to oteksturować?
Napisano 22 Lipiec 200420 l Z-brush rulez... model, jak przystało na zbrusha robi wrazenie, ale twoj pomysł mi sie tez podoba i to jest największy plus, bo zbrushowe modele zaczynają mi sie juznudzić.... :)a pomysły są niesmiertelne ---> gratuluje!
Napisano 22 Lipiec 200420 l Rozsypałem sie w drobne... co tu dodać... wszystko już powiedziane... nie zgadzam się tylko z krytyką ;] ta praca rulezz pozdro, Beatou
Napisano 23 Lipiec 200420 l b.dobra robota, ta postać wygląda jak moja koleżanka z klasy (szczególnie profil) :/
Napisano 23 Lipiec 200420 l Kawał dobrej roboty Tez... pytanie z mojej srtony.. bo nie wygląda mi to na speeda... 3h? czy szybciej? :)
Napisano 24 Lipiec 200420 l Dołączam się do pytania Krisa i mam jeszcze prośbę, czy mógłbyś zamieścić screena jak wygląda ten low-polowy model, zrobiony w maya, chodzi mi o siateczkę .
Napisano 24 Lipiec 200420 l Z-brushowe modele w wiekszosci przypominaja woskowe, albo plastelinowe pomarszczone gluty (w tym moje prace niestety). Twoj potworek jest swietnym wyjatkiem od tej raguly. Bardzo dobra praca, nie mam sie do czego przyczepic.