Tesaurus Napisano 22 Lipiec 2004 Share Napisano 22 Lipiec 2004 Oto glowa jakies wymyslonego stworka ktorego wydlubalem w Zbrush 2 podczas poznawania tego wspanialego programu. Wykorzystalem siatke ktora uprzednio przygotowalem w programie Maya 5. W Zbrush2 wszystkie detale wymodelowalem na geometri (zmarszczki na nosie, itp...). Pozniej detaliki zamienione zostaly na bitmape i uzyte w kanale bump shadera. Model ma okolo 30 000 trojkatow, przed renderingiem zostal raz zageszczony (meshsmooth). Oswietlony przy pomocy jednego swiatla omni i mapy HDRI. Rendering to Fr-stage 1 z mapa HDRI na sky light bez GI (brute force). Komputer to: Pentium IV 2,4 Ghz, 1Gb Ram, Quadro 4 XGL. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kozioo Napisano 22 Lipiec 2004 Share Napisano 22 Lipiec 2004 Fajny, tylko sam model jest zbyt symetryczny wg mnie. Ale to nie psuje zbytnio dobrego wrażenia jakie sprawia całość:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
leander Napisano 22 Lipiec 2004 Share Napisano 22 Lipiec 2004 Swietny test :) Mnie jednak ponad zmarszczki, wypustki i cala reszte bajerow ZBrusha bardziej cieszy ciekawa konstrukcja glowy. Bez tego ZBrush przypomina irytujacy filtr. Tu wszystko trzyma sie kupy. Na rekomendacje hop :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pionier Napisano 22 Lipiec 2004 Share Napisano 22 Lipiec 2004 bardzo fajny :) nie mam nic do dodania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DarCon Napisano 22 Lipiec 2004 Share Napisano 22 Lipiec 2004 jak dla mnie to rewelacyjny początek w tym programie:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wert Napisano 22 Lipiec 2004 Share Napisano 22 Lipiec 2004 fajowo mu skóra zwisa na szyi, robi wrażenie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
oDD Napisano 22 Lipiec 2004 Share Napisano 22 Lipiec 2004 zajeSWEEEEEEtniste, porzadnie bardzo glowka zrobiona i wyglada przekonujaco marudne ze moze wiecej mogles zaznaczyc roznice miedzy lewa a prawa strona twarzy ale zaraz po tym jak juz marudne odrazu sie zamkne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darkelf Napisano 22 Lipiec 2004 Share Napisano 22 Lipiec 2004 swietne, troche mi podjezdza juz pod jakies studio graficzne[a la pixar :P] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pawel Lipka Napisano 22 Lipiec 2004 Share Napisano 22 Lipiec 2004 REWELACJA...masz wielki talent/umiejetnosci Bartek. Podoba mi sie,ze wziales sie za ZBrusha i od razu zarzadziles. Widac,ze panujesz nad tym,bo widzialem juz niejedna probe modelowania w tym programie(i tutaj i na zagranicznych forach) i w wiekszosci ludzie ulegali detalowi,zmarszczkom,itd. a forma wygladala jak roztapiajacy sie wosk. U Ciebie jest wyraziscie i solidnie dokladnie tam gdzie trzeba:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
flesz_gordon Napisano 22 Lipiec 2004 Share Napisano 22 Lipiec 2004 swietny, wyglada jak dobry dziadziuś z lasu :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Szymeq Napisano 22 Lipiec 2004 Share Napisano 22 Lipiec 2004 swietne ale w okolicach ust nie podobaja mi sie zlobienia ale jako calosc jest piekny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KLICEK Napisano 22 Lipiec 2004 Share Napisano 22 Lipiec 2004 zupa gud model choc zabardzo symetryczny jak ktos juz tu wspomnial Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MeG Napisano 22 Lipiec 2004 Share Napisano 22 Lipiec 2004 cudne ciagle oczyska rozwieram nad mozliwosciami z brusha ale podstawa to pomysl i tworca wielkie brawa :) czekam na wiecej twoich zbrushowych perelek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mateusz Napisano 22 Lipiec 2004 Share Napisano 22 Lipiec 2004 poprzednicy juz wszystko powiedzieli... piekne... Troszke drazni mnie kolor w jamie gębowej... OT: chm... moze powiem moje 1 skojarzenie... "glowa mu sie zaczyna jak prezerwatywa" ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muhaho Napisano 22 Lipiec 2004 Share Napisano 22 Lipiec 2004 Świetny model, ale mi (juz wczesniej wspomniane) Bardzo przeskadza symetryczność całej twarzy... Pozdrawiam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
max_1989 Napisano 22 Lipiec 2004 Share Napisano 22 Lipiec 2004 Ogólnie sprawia bardzo miłe wrażenie, ale jak spojrzeć bardziej z bliska to od razu widać takie jakby na pół przeciecie, czyli to widze co wszyscy :) (symetrycznosć twarzy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin Napisano 22 Lipiec 2004 Share Napisano 22 Lipiec 2004 a wy dalej "ta symetria" dajcie spokoj , malo wam :P hehe niemaja sie do czego przyczepic.... Tesaurus - zrob im na zlosc i daj troszke zmodyfikowana wersje :P ja bym pewnie sie bawil w riggowanie ale jakos za ciasna siatka by byla :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kolopek Napisano 22 Lipiec 2004 Share Napisano 22 Lipiec 2004 Niezły zestaw software'owy maya 5 , z-brush 2, max hmm ciekawe, model wygląda świetnie, może ta symetryczność raziła by mniej (albo w ogóle nie byłoby jej widać) , gdyby się nałożyło inne mapy specular, diffuse, color ,które byłyby różne, na obu "połówkach". Masz zamiar to oteksturować? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Damian Napisano 22 Lipiec 2004 Share Napisano 22 Lipiec 2004 Z-brush rulez... model, jak przystało na zbrusha robi wrazenie, ale twoj pomysł mi sie tez podoba i to jest największy plus, bo zbrushowe modele zaczynają mi sie juznudzić.... :)a pomysły są niesmiertelne ---> gratuluje! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Beatou Napisano 22 Lipiec 2004 Share Napisano 22 Lipiec 2004 Rozsypałem sie w drobne... co tu dodać... wszystko już powiedziane... nie zgadzam się tylko z krytyką ;] ta praca rulezz pozdro, Beatou Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
soshka.cg Napisano 23 Lipiec 2004 Share Napisano 23 Lipiec 2004 co tu dużo mówić - piękkny model - gratulacje :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
greg_jg Napisano 23 Lipiec 2004 Share Napisano 23 Lipiec 2004 b.dobra robota, ta postać wygląda jak moja koleżanka z klasy (szczególnie profil) :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PastoR Napisano 23 Lipiec 2004 Share Napisano 23 Lipiec 2004 ...no co mozna powiedziec wiecej... na 5+ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kris_R Napisano 23 Lipiec 2004 Share Napisano 23 Lipiec 2004 Kawał dobrej roboty Tez... pytanie z mojej srtony.. bo nie wygląda mi to na speeda... 3h? czy szybciej? :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kolopek Napisano 24 Lipiec 2004 Share Napisano 24 Lipiec 2004 Dołączam się do pytania Krisa i mam jeszcze prośbę, czy mógłbyś zamieścić screena jak wygląda ten low-polowy model, zrobiony w maya, chodzi mi o siateczkę . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Chalek Napisano 24 Lipiec 2004 Share Napisano 24 Lipiec 2004 Z-brushowe modele w wiekszosci przypominaja woskowe, albo plastelinowe pomarszczone gluty (w tym moje prace niestety). Twoj potworek jest swietnym wyjatkiem od tej raguly. Bardzo dobra praca, nie mam sie do czego przyczepic. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gotham Napisano 25 Lipiec 2004 Share Napisano 25 Lipiec 2004 Fajniutki charakterek :) ale ty już dobrze o tym wiesz ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi