grafik1991 Napisano 6 Maj 2012 Napisano 6 Maj 2012 Witam wszystkich Może najpierw kilka słów o mnie. Jestem rysownikiem i grafikiem komputerowym. Grafiką 2D(wektor, raster, digital painting) zajmuję się od jakiegoś roku. Wcześniej była grafika 3D (głównie Blender) i trochę zabawy w FL Studio, Sony Vegas i After Effect. Staram się bazować na własnych pomysłach (często inspirowanych). Nigdy nie lubiałem pisać o sobie, więc to by było na tyle. Oto moje prace: [ATTACH=CONFIG]85996[/ATTACH]
grafik1991 Napisano 9 Styczeń 2014 Autor Napisano 9 Styczeń 2014 - - - Połączono posty - - - - - - Połączono posty - - -
mallow Napisano 5 Luty 2014 Napisano 5 Luty 2014 Są tu prace lepsze i gorsze. Twoją najsłabszą stroną jest oświetlenie. Rysunek jest OK, ale cieniujesz głównie dodając biel lub czerń. Do tego, stosujesz głównie miękkie cienie. Szczególnie razi to na postaciach ludzkich. Wyglądają przez to trochę kiczowato. Popracuj przede wszystkim nad tym - cieniowanie kolorami oraz cienie. I nie rozmazuj tak idealnie pociągnięć. Więcej malarskości!
grafik1991 Napisano 5 Luty 2014 Autor Napisano 5 Luty 2014 Dzięki. Postaram się zapamiętać to co napisałeś i wykorzystać w moich pracach. Dziękuję jeszcze raz i pozdrawiam.
ewichan Napisano 21 Marzec 2014 Napisano 21 Marzec 2014 Fajne rzeczy tworzysz, może rzeczywiście zbyt miękkie i wygładzone te krawędzie, ale w przypadku wilkoszczura to zaplusowało :) Nietoperze też wymiatają.
grafik1991 Napisano 9 Kwiecień 2014 Autor Napisano 9 Kwiecień 2014 (edytowane) Edytowane 10 Kwiecień 2014 przez grafik1991
grafik1991 Napisano 4 Maj 2014 Autor Napisano 4 Maj 2014 Dziękuję za komentarze :) Dwa krasnoludy z działem parowym zasilanym z energii run. W zbiorniku znajduje się woda oraz runa ognia, która ją podgrzewa. Para po przewodzie trafia do armaty i ognia. Krasnolud po prawej ładuje pociski i osłania strzelającego tarczą przymocowaną do ramienia. W razie np.: konieczności otwarcia beczki piwa ładowniczy posiada również wielozadaniowy młot.