Skocz do zawartości

MAZDA Miata + Racing Custom


Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Po 100 latach mojej nieobecnosci na forum postanowilem cos wrzucic w ramach przypomnienia sobie jak to jest byc w WIP'ie ;P

 

Wrzucam to do WIP bo do Galerii sie nie nadaje i "chyba prawie napewno" sprawy potocza sie dalej.... ;)

 

Zaczne moze od wersji standardowej autka:

005jib.th.jpg006xxb.th.jpg007tek.th.jpg

 

Nastepnie przerobile to cudo troszke na wersje wyscigowa/tuningowa/jak kto woli:

008djz.th.jpg009ph.th.jpg010kp.th.jpg

 

Jak ktos ma jakies pomysly co z tym dalej zrobic to prosze o uwagi i propozycje :) Tylgo blagam nie dam dyfuzora z tylu iii tego wielkiego parapetu na tylnej klapie ;P Probowalem juz i wyglada to jak przerost formy nad trescia - choc i tak juz wyglada to autko jak jakas żabulla :)

 

Dorzucam jeszcze siatke bazy:

011zau.th.jpg 012nkw.th.jpg

 

[ATTACH=CONFIG]86092[/ATTACH]

Edytowane przez ..:: WIKTOR ::..
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 23
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Cześć. Ja bym nie paćkał dalej w bryle, ilośc detali jest już naprawdę wystrczająca żeby przyciągnąć uwagę na dłuższą chwilę. Tutaj wg mnie zrobiłes już wszystko, a co dalej stanie się z samym modelem, zależy wg mnie od tekstur jakie na niego dasz i na tym bym się koncentrował w dalszej kolejności.

 

Ciągle odwołuję się do stylistyki gameartowej, ale obejrzyj sobie ten filmik, może znajdziesz cos inspirującego w temacie kolorystyki nadwozia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Światła do połowy otwarte to dobry pomysł, jednak zmieniłbym same lampy - nie wyglądają zbyt dobrze. Ewentualnie jeszcze przemyślałbym kształt dodatkowego wlotu na masce. I myślę, że nie ma co wiele zmieniać, nadprogramowych elementów jest wystarczająco - zresztą sam wiesz najlepiej, co pomaga w osiągnięciu lepszych czasów okrążeń, a co nie.

Edytowane przez Kr3tz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki za odpowiedzi. Swiatla zostawie lekko otwarte jak sa tylko pomysle nad samym ksztaltem - no chyba, ze z materialami to bedzie lepiej wygladac. Wloty na masce probowalem rozne i te mi tak w miare siadly ;) Tez poprobuje jeszcze albo znajde cos-jakas inspiracje, bo za lyso bylo z przu bez tych wlotow.

 

Dorzucam tutaj screeny siatek (po cieciach) ale z wersji seryjnej:

88797754.th.jpg 97405212.th.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Robilem ostatnio testy z roznymi wariantami swiatel. Byly otwarte na full, ale sie mi nie podobaly... Zrobilem zamkniete i halogeniki przy wlocie powietrza, ale tez mi nie "lezalo"... Takze sprawdzam te co byly z uzyciem materialow co by zobaczyc jak to bedzie wygladac w kontrastach roznych materialow. Lakier przypadkowy i inne materialy - chcialem tylko sobie to zobrazowac i raczej zostana takie. Jezeli ktos ma jakis pomysl na barwy dla tego "gocarta" to chetnie czekam jakies propozycje :)

 

90618843.th.jpg 97454469.th.jpg 62131904.th.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zabawilem sie w gornika roku w swoim watku... ;P Ale testuje lakier. Poki co dopasowuje efekt "skorki pomaranczy". Pozniej dojda rysy i "pajączki". Rendering i cala reszta w Mentalray.

 

020ppu.th.jpg

026gm.th.jpg

 

Roznice najlepiej zaobserwowac na drzwiach w okolicy lusterka. Wydaje mi sie, ze lepszy ten drugi. Na pierwszym screenie chyba za wyrazny ten efekt. Co o tym sadzicie?

Wiem, ze czasy obaczajania lakieru to prehistoria grafiki, ale chce zrobic swoj porzadny mterial - ambitnie tak... ;)

 

Popracowalem tez nad odbiciami. Na 2gim screenie chyba lepiej... (?)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie posiadam, ale fajny gocart :) Czuje, ze gdyby stal u mnie w garazu to jako drugi samochod i zapewne wygladalby podobnie jak w moim projekciku ;) Czyli nie bylby zarejestrowany po takich modyfukacjach, ale na tor chetnie bym sie wybral taka zabaweczka :D

3D to niezly pomysl zeby sprawdzic warianty felg.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja nie widzę przeszkód by jeździć na co dzień;p Aczkolwiek tak jak mówisz gleby nie robię z wiadomych względów....

 

Co do samego modelu to zabrakło Ci zaczepów do hardtop-u z tyłu. Trzyma się on na tych bolcach stalowych. Zobacz jak to wygląda u mnie:

 

dsc0666au.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O dzieki za info z tymi klamrami :) Jak znajde czas to dorobie.

Dzisiaj testowalem to autko w scenerii - HDRI z SMCARS. Jeszcze milion poprawek i bede zadowolony... Raczej wyteksturowany model bedzie wlasnie na tym tle. W studio tez moze bedzie jakas prezentacja, ale raczej w pierwszej kolejnosci HDRI.

 

036bh.th.jpg 038wf.th.jpg

 

039qm.th.jpg 040xoi.th.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie! :) Znalazłem chwilkę czasu i popracowałem nad dopasowanie tekstur do kół... Tekstury gotowe, bo po co się męczyć nad czymś co już jest - przynajmniej na potrzeby takiego projektu... Czyli w zasadzie zabawy :) Sidewall'e są każde inne, a jedynie bieżnik (typu slick) to ta sama teksturka. Mam ochote namieszac nieźle w tym autku. Akcenty "malowania" będą japońskie rzecz jasna, ale również może coś wydobędę z naszej "ułańskiej fantazji" ;) Wystarczy, że opony już są zza innego oceanu :P

Pracowałem również nad kolorem ramion felg. testowałem z kolorami zwykłego lakieru, także z chromem jak na rantach, ale pozostałem przy czymś w rodzaju złoconego niklu.

 

045il.jpg 051cio.jpg

Edytowane przez ..:: WIKTOR ::..
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności