Napisano 23 Wrzesień 200420 l render tyłu bardziej mi się podoba, generalnie jest się do czego przyczepić i pewnie zaraz będzie trochę krytyki. Mi się podoba bardzo, może to subiektywna ocena (mitsubishi GTO to jedno z moich ulubionych aut). Ładny model i ładne renderki.
Napisano 23 Wrzesień 200420 l Nie pokazuj go z gory bo wyglada jak resorak. Ogolnie nie jest zle. Czekam na kolejne rendery. Pozdrawiam
Napisano 23 Wrzesień 200420 l ten ostatni render to wina enva. masz ustawione tło w takim wypadku trzeba do enva wrzucić jeszcze jedną mapke z mapowaniem spherical i samochód niejest przeźroczysty tylko odbija to co jest za nim ;)
Napisano 23 Wrzesień 200420 l Hmm, fajny modelik, tylko nie podoba mi sie material opon :P. Zmien go :]. Pzdr
Napisano 23 Wrzesień 200420 l Autor zmienilem opony na nisko profilowe;] troche slabo to tu widac :D , material opon jeszcze do wymiany ;]
Napisano 23 Wrzesień 200420 l Lakier do wymiany... Aktualnie jest najbiedniejszym elementem tej pracki.
Napisano 23 Wrzesień 200420 l Powinienes popracowac nad materialem opon bo jest cienki. Na przednim zderzaku na gorze w centrum jest blad.
Napisano 23 Wrzesień 200420 l Autor kozioo: co jest nie tak z tym lakierem?? Tomek Januszkiewicz: jaki blad?? :>
Napisano 23 Wrzesień 200420 l Niekoniecznie sam lakier jest problemem - bardziej chodzi o zestawienie material+otoczenie+swiatlo. Ogolnie chodzi o to, ze paskudnie wyglada odbicie jednolitego, bialoego otoczenia - lakier wyglada jak wyblakły. Brakuje jakis zdecydowanych rozbłyskow, blikow.
Napisano 29 Wrzesień 200420 l Autor raczej nieudana proba :} komentujcie i powiedzcie jak zrobic zebym mial tlyko cien na tym plejnie pod wozem :D
Napisano 29 Wrzesień 200420 l cienie, zwroc uwage na to ze samochod nie jest oswietlony rownomiernie, twoj ma tez za duze refleksy, o texturach oopon juz chyba byyla mowa gdzies wyzej....
Napisano 29 Wrzesień 200420 l jakos malo ciekawe to otoczenie poniewaz samochod stoi w cieniu drzewa i ciezko bedzie oddac ci wiernosc padania swiatla pomiedzy galeziami na samochodzie, ale uda ci sie wiec powodzenia
Napisano 29 Wrzesień 200420 l wez mape przezroczystosci jakiegokolwiek drzewa ... (black&white) naloz na plane'a i ustaw go +/- tam gdzie na zdjeciu powinno byc drzewo przepusc przez to jakies swiatlo np spot light ze zmiekczonym cieniem ... i juz ... pozdrawiam
Napisano 29 Wrzesień 200420 l beee nie dobry montaż auto jest za jasne w porównaniu z miejscem, w którym stoi koła są tak jasne że aż szare, too bad.
Napisano 29 Wrzesień 200420 l Autor mozna troche "jasniej" :] albo wytlumaczyc jak durniowi bo troche ciemny z tego jestem ;]] i jak mam zrobic zeby mi sie pod autem jawil cien ;]]
Napisano 29 Wrzesień 200420 l zrób wiekszego tego planea pod samochodem daj mu kolor mniejwiecej taki jak asfalt i materiał matte/shadow i po sprawie
Napisano 30 Wrzesień 200420 l Autor nie umiem se dac rady z tym planem co ma mi imitowac cien drzewa ;// help
Napisano 4 Październik 200420 l tlo jest dodane w environment/viewport czy obu? moze z tymi pokombinuj, albo to albo to albo to i to :D hyhyhy
Napisano 4 Październik 200420 l Nie kumam dlaczego nie mozesz sobie poradzic z tym podlozem. Do mapy matte/shadow wrzucasz swoje tlo jako environment screen
Napisano 5 Październik 200420 l Autor moze moj problem tkwi w tym, ze to co widzicie w tle (ten parking) to jest zdjecie na plane ;] a samochod jest ustawiony tak zeby to jakos wygladalo, natomiast w environment mam ten sam parking tyle ze spherical environment zeby sie porzadnie odbijalo w samochodzie
Napisano 6 Październik 200420 l Autor dobrze widzicie ( a raczej nie widzicie) nie ma tutaj auta :P ale moj problem od razu teraz sie rzuca w oczy =] [= tego jasniejszego plane'a nie umiem zrobic zeby byl tak samo jasny jak plane sluzacy za tlo :> any ideas? ;]]
Napisano 6 Październik 200420 l ale po dodaniu lekieru samochod stal sie przezroczysty, dlatego ze odbicia na lakierze w 100% odbijaja sie w samochodzie. Ale jak wywalimy z environment ta bitmape, to ona sie nie wyrenderuje, i cienia tez nie bedzie. Dlatego najlepiej bedzie chyba wymodelowac parkink i nadac mu teksture asfaltu z liniami, a za nim postawic plane z tymi drzewami i cala zielenina, do tego zrob to co poradzil zipper i wg mnie to chyba bedzie najlepsze rozwiazaniae PS: nie pytaj skad wziac asflat :P PS: nie pytajcie skad wzialem taki realistyczny model samochodu Tomek Januszkiewicz dodaj do swoich obiektow jakis material odbijajacy (chrom itd) a zobaczysz w czym problem, bardzo interesuje mnie jak to rozwiazac, ma ktos jeszcze jakies pomysly?
Napisano 6 Październik 200420 l Autor moze poprostu odpuszcze ten "fotomontaz" :P bo parkingu to moj komp juz wogole nie uciagnie :]]
Napisano 6 Październik 200420 l Skilo jedynym wyjsciem w tym wypadku jaki ja znam to local environment przy oczyzwiscie mentalu itp. oprocz vraya ktory posiada swój wlasny taki kanał. jeszcze mozna z HDRI czy LDRI(zalezy czym sie renderuje) sferycznym zrenderowac a potem skomponowac to w ps czy temu podobnym przy uzyciu alpha channel.
Napisano 7 Październik 200420 l moze poprostu odpuszcze ten "fotomontaz" :P bo parkingu to moj komp juz wogole nie uciagnie :]] nie przesadzaj, jeden plane (1x1) z duza textura nie uciagniesz?
Napisano 7 Październik 200420 l Rozwiazanie jest takie: na environment wrzucasz mape typu screen, tak samo do materialu mattre/shadow, natomiast w opcjach reflection materialu samochodu zaznaczasz odbicia nie od environment tylko od tej samej mapy tylko, ze typu spherical environment. Na obrazku widac o co mi chodzi.
Napisano 12 Październik 200420 l Autor moze mnie ktos oswiecic czemu mi to nie wyszlo? jak zreszta widac na zalaczonym obrazku ;] :D odnosze wrazenie ze maska i dach wyszly a bok i zderzak sie zje.......znaczy zepsuly ;]
Napisano 12 Październik 200420 l Znalazłeś idealne zdjęcie do tego typu sztuczek. Masz narysowane linie, teraz tylko tak ustaw kamerę, aby rogi plane`a pokrywały się z rogami pola parkingowego (nie wiem jak się to nazywa). Następnie stosujesz odpowiednią mapę hdri i ustawiasz rendering. Pewien problem jest z cieniem drzewa, ale i z tym można sobie poradzić. Zauważ że bardzo mocno świeci słońce. Ustaw sobie spota tak aby oświetlał auto i daj mu odpowiednią projekcję symulującą cienie rzucane przez korony drzew. Pamiętaj również o tym że cienie nie są czarne... zresztą tak jak widzisz na zdjęciu są one wyraźnie zabarwione na niebiesko (widocznie niebo jest bezchmurne). Jest przy tym trochę roboty.. ustawienie koloru światła, mapy hdri, koloru cieni i refleksy, ale da się to zrobić.
Napisano 12 Październik 200420 l Autor to jak ustawic woz to wiem ;] render jest robiony na szybciocha bez ustawiania wozu ;] chodzilo mi o przezroczysta karoserie :>
Napisano 12 Październik 200420 l Właśnie nie wiem czy wiesz, bo nawet na poprzednich renderach nie wyglądało to idealnie (chyba że nie zależy ci na tym). Co do karoserii.. pewnie pomyliłeś reflection z refraction :>
Napisano 13 Październik 200420 l Autor how is that?? wiem ze plane pod autem za maly ;] ale to kwestia poprawy :] no i jeszcze to o czym mowil Batou , z tym swiatlem :]]
Napisano 13 Październik 200420 l http://akk.net.pl/~krasnal/gto/gto13.jpg[/mg] brakło ci I chyba za bardzo błyszczy , cień dalej fake...
Napisano 19 Październik 200420 l Autor yhhhhhh podjolem decyzje, rezygnuje z fotomontazu bo mnie juz wyprowadza z rownowagi :> to mam samochod przezroczysty , to znowu cos sie pieprzy ;] ja i moj komp nie wytrzymujemyj juz tego :P sorry ze tak wyszlo ;] pozniej zapodam ostatnie rendery ;] woz zostanie w takiej formie w jakiej jest
Napisano 19 Październik 200420 l noi spoko:):) zarzucaj ostanie renderki tylko jakies fajne moze beda lepiej wygladaly bo z tym zdjeciem to by za fajnie nie wygladalo:) nie pasowalby samochod do otoczenia pozdro
Napisano 19 Październik 200420 l KraZ a moze jednak wymodeluje parking (plane 1x1) i daj na niego duza texture asfaltu z liniami?? na to cien drzewa, a z tylu ta bitmape jako lasek?
Napisano 12 Listopad 200420 l Autor troszq "spoznione" ostatnie rendery i wogole ;] fajne to one nie sa ;] ale jestemzadowolony z tego samochodu :> watek mozna wywalic:P
Napisano 12 Listopad 200420 l modeling.. spoko ale opony chyba za wysoki profil maja... i popracuj nad lakierem bo ten jest straszny.. moze zainteresuj sie brazilem, on chyba najfajniejszy do renderowania samochodow ;) ale to tylko msz (moze piszmy to tak, bo tego chyba wszyscy uzywaja a msz jest wygodniejsze niz MojeSkromneZdanie ;) pozdrawiam ^^
Napisano 13 Listopad 200420 l Zdobywasz nagrode w kategorii: najgorsze przedstawienie niezłego modelu. Na serio. Od momentu w ktorym zaczales tworzyc materialy spaprałes sprawe. Posiedz nad nim jeszcze.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto