kingwins Napisano 23 Wrzesień 2004 Napisano 23 Wrzesień 2004 render tyłu bardziej mi się podoba, generalnie jest się do czego przyczepić i pewnie zaraz będzie trochę krytyki. Mi się podoba bardzo, może to subiektywna ocena (mitsubishi GTO to jedno z moich ulubionych aut). Ładny model i ładne renderki.
Pionier Napisano 23 Wrzesień 2004 Napisano 23 Wrzesień 2004 Nie pokazuj go z gory bo wyglada jak resorak. Ogolnie nie jest zle. Czekam na kolejne rendery. Pozdrawiam
sikham Napisano 23 Wrzesień 2004 Napisano 23 Wrzesień 2004 ten ostatni render to wina enva. masz ustawione tło w takim wypadku trzeba do enva wrzucić jeszcze jedną mapke z mapowaniem spherical i samochód niejest przeźroczysty tylko odbija to co jest za nim ;)
Knysha Napisano 23 Wrzesień 2004 Napisano 23 Wrzesień 2004 Hmm, fajny modelik, tylko nie podoba mi sie material opon :P. Zmien go :]. Pzdr
KraZ Napisano 23 Wrzesień 2004 Autor Napisano 23 Wrzesień 2004 zmienilem opony na nisko profilowe;] troche slabo to tu widac :D , material opon jeszcze do wymiany ;]
kozioo Napisano 23 Wrzesień 2004 Napisano 23 Wrzesień 2004 Lakier do wymiany... Aktualnie jest najbiedniejszym elementem tej pracki.
cochise Napisano 23 Wrzesień 2004 Napisano 23 Wrzesień 2004 Powinienes popracowac nad materialem opon bo jest cienki. Na przednim zderzaku na gorze w centrum jest blad.
KraZ Napisano 23 Wrzesień 2004 Autor Napisano 23 Wrzesień 2004 kozioo: co jest nie tak z tym lakierem?? Tomek Januszkiewicz: jaki blad?? :>
kozioo Napisano 23 Wrzesień 2004 Napisano 23 Wrzesień 2004 Niekoniecznie sam lakier jest problemem - bardziej chodzi o zestawienie material+otoczenie+swiatlo. Ogolnie chodzi o to, ze paskudnie wyglada odbicie jednolitego, bialoego otoczenia - lakier wyglada jak wyblakły. Brakuje jakis zdecydowanych rozbłyskow, blikow.
sikham Napisano 23 Wrzesień 2004 Napisano 23 Wrzesień 2004 lakier wygląda jak nie lakier ;) popraw przedni i tylny zderzak
KraZ Napisano 29 Wrzesień 2004 Autor Napisano 29 Wrzesień 2004 raczej nieudana proba :} komentujcie i powiedzcie jak zrobic zebym mial tlyko cien na tym plejnie pod wozem :D
Eyescream Napisano 29 Wrzesień 2004 Napisano 29 Wrzesień 2004 daj plane'owi pod wozem shader matte-shadow
Gość eax Napisano 29 Wrzesień 2004 Napisano 29 Wrzesień 2004 cienie, zwroc uwage na to ze samochod nie jest oswietlony rownomiernie, twoj ma tez za duze refleksy, o texturach oopon juz chyba byyla mowa gdzies wyzej....
illy Napisano 29 Wrzesień 2004 Napisano 29 Wrzesień 2004 jakos malo ciekawe to otoczenie poniewaz samochod stoi w cieniu drzewa i ciezko bedzie oddac ci wiernosc padania swiatla pomiedzy galeziami na samochodzie, ale uda ci sie wiec powodzenia
zipper Napisano 29 Wrzesień 2004 Napisano 29 Wrzesień 2004 wez mape przezroczystosci jakiegokolwiek drzewa ... (black&white) naloz na plane'a i ustaw go +/- tam gdzie na zdjeciu powinno byc drzewo przepusc przez to jakies swiatlo np spot light ze zmiekczonym cieniem ... i juz ... pozdrawiam
kingwins Napisano 29 Wrzesień 2004 Napisano 29 Wrzesień 2004 beee nie dobry montaż auto jest za jasne w porównaniu z miejscem, w którym stoi koła są tak jasne że aż szare, too bad.
KraZ Napisano 29 Wrzesień 2004 Autor Napisano 29 Wrzesień 2004 mozna troche "jasniej" :] albo wytlumaczyc jak durniowi bo troche ciemny z tego jestem ;]] i jak mam zrobic zeby mi sie pod autem jawil cien ;]]
sikham Napisano 29 Wrzesień 2004 Napisano 29 Wrzesień 2004 zrób wiekszego tego planea pod samochodem daj mu kolor mniejwiecej taki jak asfalt i materiał matte/shadow i po sprawie
KraZ Napisano 30 Wrzesień 2004 Autor Napisano 30 Wrzesień 2004 nie umiem se dac rady z tym planem co ma mi imitowac cien drzewa ;// help
sikham Napisano 30 Wrzesień 2004 Napisano 30 Wrzesień 2004 no wiec to powinno pomóc do reszty sam dojdziesz ;)
KraZ Napisano 4 Październik 2004 Autor Napisano 4 Październik 2004 not much ;/ dalej problems z cieniami
illy Napisano 4 Październik 2004 Napisano 4 Październik 2004 tlo jest dodane w environment/viewport czy obu? moze z tymi pokombinuj, albo to albo to albo to i to :D hyhyhy
cochise Napisano 4 Październik 2004 Napisano 4 Październik 2004 Nie kumam dlaczego nie mozesz sobie poradzic z tym podlozem. Do mapy matte/shadow wrzucasz swoje tlo jako environment screen
KraZ Napisano 5 Październik 2004 Autor Napisano 5 Październik 2004 moze moj problem tkwi w tym, ze to co widzicie w tle (ten parking) to jest zdjecie na plane ;] a samochod jest ustawiony tak zeby to jakos wygladalo, natomiast w environment mam ten sam parking tyle ze spherical environment zeby sie porzadnie odbijalo w samochodzie
KraZ Napisano 5 Październik 2004 Autor Napisano 5 Październik 2004 nie wiedzialem ze ma to takie znaczenie;p
KraZ Napisano 6 Październik 2004 Autor Napisano 6 Październik 2004 dobrze widzicie ( a raczej nie widzicie) nie ma tutaj auta :P ale moj problem od razu teraz sie rzuca w oczy =] [= tego jasniejszego plane'a nie umiem zrobic zeby byl tak samo jasny jak plane sluzacy za tlo :> any ideas? ;]]
illy Napisano 6 Październik 2004 Napisano 6 Październik 2004 Probowalem zrobic to u mnie w maxie i wyszlo za pierwszym razem....
illy Napisano 6 Październik 2004 Napisano 6 Październik 2004 ale po dodaniu lekieru samochod stal sie przezroczysty, dlatego ze odbicia na lakierze w 100% odbijaja sie w samochodzie. Ale jak wywalimy z environment ta bitmape, to ona sie nie wyrenderuje, i cienia tez nie bedzie. Dlatego najlepiej bedzie chyba wymodelowac parkink i nadac mu teksture asfaltu z liniami, a za nim postawic plane z tymi drzewami i cala zielenina, do tego zrob to co poradzil zipper i wg mnie to chyba bedzie najlepsze rozwiazaniae PS: nie pytaj skad wziac asflat :P PS: nie pytajcie skad wzialem taki realistyczny model samochodu Tomek Januszkiewicz dodaj do swoich obiektow jakis material odbijajacy (chrom itd) a zobaczysz w czym problem, bardzo interesuje mnie jak to rozwiazac, ma ktos jeszcze jakies pomysly?
KraZ Napisano 6 Październik 2004 Autor Napisano 6 Październik 2004 moze poprostu odpuszcze ten "fotomontaz" :P bo parkingu to moj komp juz wogole nie uciagnie :]]
Bzyku Napisano 6 Październik 2004 Napisano 6 Październik 2004 Skilo jedynym wyjsciem w tym wypadku jaki ja znam to local environment przy oczyzwiscie mentalu itp. oprocz vraya ktory posiada swój wlasny taki kanał. jeszcze mozna z HDRI czy LDRI(zalezy czym sie renderuje) sferycznym zrenderowac a potem skomponowac to w ps czy temu podobnym przy uzyciu alpha channel.
illy Napisano 7 Październik 2004 Napisano 7 Październik 2004 moze poprostu odpuszcze ten "fotomontaz" :P bo parkingu to moj komp juz wogole nie uciagnie :]] nie przesadzaj, jeden plane (1x1) z duza textura nie uciagniesz?
cochise Napisano 7 Październik 2004 Napisano 7 Październik 2004 Rozwiazanie jest takie: na environment wrzucasz mape typu screen, tak samo do materialu mattre/shadow, natomiast w opcjach reflection materialu samochodu zaznaczasz odbicia nie od environment tylko od tej samej mapy tylko, ze typu spherical environment. Na obrazku widac o co mi chodzi.
illy Napisano 7 Październik 2004 Napisano 7 Październik 2004 ot sprytna bestia, ide testowac , dzieki
KraZ Napisano 12 Październik 2004 Autor Napisano 12 Październik 2004 moze mnie ktos oswiecic czemu mi to nie wyszlo? jak zreszta widac na zalaczonym obrazku ;] :D odnosze wrazenie ze maska i dach wyszly a bok i zderzak sie zje.......znaczy zepsuly ;]
kingwins Napisano 12 Październik 2004 Napisano 12 Październik 2004 ou nou, jest gorzej niż poprzednio...
Batou Napisano 12 Październik 2004 Napisano 12 Październik 2004 Znalazłeś idealne zdjęcie do tego typu sztuczek. Masz narysowane linie, teraz tylko tak ustaw kamerę, aby rogi plane`a pokrywały się z rogami pola parkingowego (nie wiem jak się to nazywa). Następnie stosujesz odpowiednią mapę hdri i ustawiasz rendering. Pewien problem jest z cieniem drzewa, ale i z tym można sobie poradzić. Zauważ że bardzo mocno świeci słońce. Ustaw sobie spota tak aby oświetlał auto i daj mu odpowiednią projekcję symulującą cienie rzucane przez korony drzew. Pamiętaj również o tym że cienie nie są czarne... zresztą tak jak widzisz na zdjęciu są one wyraźnie zabarwione na niebiesko (widocznie niebo jest bezchmurne). Jest przy tym trochę roboty.. ustawienie koloru światła, mapy hdri, koloru cieni i refleksy, ale da się to zrobić.
KraZ Napisano 12 Październik 2004 Autor Napisano 12 Październik 2004 to jak ustawic woz to wiem ;] render jest robiony na szybciocha bez ustawiania wozu ;] chodzilo mi o przezroczysta karoserie :>
Batou Napisano 12 Październik 2004 Napisano 12 Październik 2004 Właśnie nie wiem czy wiesz, bo nawet na poprzednich renderach nie wyglądało to idealnie (chyba że nie zależy ci na tym). Co do karoserii.. pewnie pomyliłeś reflection z refraction :>
KraZ Napisano 13 Październik 2004 Autor Napisano 13 Październik 2004 how is that?? wiem ze plane pod autem za maly ;] ale to kwestia poprawy :] no i jeszcze to o czym mowil Batou , z tym swiatlem :]]
chveti Napisano 13 Październik 2004 Napisano 13 Październik 2004 http://akk.net.pl/~krasnal/gto/gto13.jpg[/mg] brakło ci I chyba za bardzo błyszczy , cień dalej fake...
KraZ Napisano 19 Październik 2004 Autor Napisano 19 Październik 2004 yhhhhhh podjolem decyzje, rezygnuje z fotomontazu bo mnie juz wyprowadza z rownowagi :> to mam samochod przezroczysty , to znowu cos sie pieprzy ;] ja i moj komp nie wytrzymujemyj juz tego :P sorry ze tak wyszlo ;] pozniej zapodam ostatnie rendery ;] woz zostanie w takiej formie w jakiej jest
nielot007 Napisano 19 Październik 2004 Napisano 19 Październik 2004 noi spoko:):) zarzucaj ostanie renderki tylko jakies fajne moze beda lepiej wygladaly bo z tym zdjeciem to by za fajnie nie wygladalo:) nie pasowalby samochod do otoczenia pozdro
illy Napisano 19 Październik 2004 Napisano 19 Październik 2004 KraZ a moze jednak wymodeluje parking (plane 1x1) i daj na niego duza texture asfaltu z liniami?? na to cien drzewa, a z tylu ta bitmape jako lasek?
KraZ Napisano 12 Listopad 2004 Autor Napisano 12 Listopad 2004 troszq "spoznione" ostatnie rendery i wogole ;] fajne to one nie sa ;] ale jestemzadowolony z tego samochodu :> watek mozna wywalic:P
polka dot Napisano 12 Listopad 2004 Napisano 12 Listopad 2004 modeling.. spoko ale opony chyba za wysoki profil maja... i popracuj nad lakierem bo ten jest straszny.. moze zainteresuj sie brazilem, on chyba najfajniejszy do renderowania samochodow ;) ale to tylko msz (moze piszmy to tak, bo tego chyba wszyscy uzywaja a msz jest wygodniejsze niz MojeSkromneZdanie ;) pozdrawiam ^^
kozioo Napisano 13 Listopad 2004 Napisano 13 Listopad 2004 Zdobywasz nagrode w kategorii: najgorsze przedstawienie niezłego modelu. Na serio. Od momentu w ktorym zaczales tworzyc materialy spaprałes sprawe. Posiedz nad nim jeszcze.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się