rosikowski Napisano 20 Marzec Autor Napisano 20 Marzec Siemaneczko !, wrzucam parę ostatnich designów, wszystko rzeźbione i teksturowane w 3dcoat, mocno ostatnio cisne tutorialów Alexa Senechala i ćwiczę design na (wydaje mi się) najtrudniejszym temacie jakim są spluwy, 10
Kalberos Napisano 20 Marzec Napisano 20 Marzec (edytowane) sztosik robota! dobrze że wróciłeś, trochę Cie nie było tutaj:D Edytowane 20 Marzec przez Kalberos 1
Destroyer Napisano 20 Marzec Napisano 20 Marzec 3dcoat - o proszę czyli jednak mamy tu kogoś kto profesjonalnie używa 3dcoata a nie tylko by chciał 🙂 Napiszesz cos więcej dlaczego 3dcoat? A pistolety super się prezentują, jaki czas średnio na jednego schodzi? 100% 3dcoat czy czymś jeszcze się wspierałeś? 1
rosikowski Napisano 21 Marzec Autor Napisano 21 Marzec Cytat 3dcoat - o proszę czyli jednak mamy tu kogoś kto profesjonalnie używa 3dcoata a nie tylko by chciał 🙂Napiszesz cos więcej dlaczego 3dcoat? ponieważ 3dc daje mase wolności mogę sobie bezkarnie wyciąć okrągłą dziure na środku boxa i ona po prostu jest, nie trzeba żadnej siatki naprawiać, żadnych kombinacji alpejskich, tne i jest !, to jest bardzo intuicyjny soft, 3 dni się go uczyłem i czwartego dnia wiedziałem mniej więcej co robię, a Zbrusha powiem Ci że męczyłem z pół roku i dalej się więcej drapałem po głowie zastanawiając się jak daną czynność wykonać, a w 3dc już myślę tylko o fundamentalnych zasadach designu w czasie pracy 🙂 naprawde nie wiele technicznej wiedzy o 3d potrzeba żeby używać ten soft, dopiero jak robimy w nim decimate i baking to tutaj przydałoby się conieco wiedzieć z technicznej strony. czasowo to różnie, ten pierwszy czerwony od góry, designowałem go 3 dni ten biały przed ostatni 2 dni, ten revolver na dole 1 dzień, dla porównania jeszcze mogę wrzucić taki szajs co zajął mi po pół dnia: 5
michalo Napisano 21 Marzec Napisano 21 Marzec (edytowane) Sztosik te spluwy. Nawet ten "szajz" jak to nazwałeś (bardzo krzywdząco) Edytowane 21 Marzec przez michalo 3
Nezumi Napisano 21 Marzec Napisano 21 Marzec (edytowane) 3 hours ago, rosikowski said: 3 dni się go uczyłem i czwartego dnia wiedziałem mniej więcej co robię Podziwiam. Rewelka robota. Moje doswiadczenie z tym softem to glownie walka z UI. Jak dotad przegrywam. Za to w zetce czyje sie jak w domu 😕 Mozesz polecic jakies tutoriale czy ogarniales soft samemu? I jak u Ciebie ze stabilnoscia bo u mnie wersja do nauki potrafi wywalic sie na najprostszych dzialaniach... (edit) Wlasnie chcialem updatnac do nowej wersji i serwery zdaja sie lezec bo "connection time out". Ten soft mnie nie lubi bardzo 😄 Edytowane 21 Marzec przez Nezumi
Destroyer Napisano 21 Marzec Napisano 21 Marzec 4 hours ago, rosikowski said: mogę sobie bezkarnie wyciąć okrągłą dziure na środku boxa i ona po prostu jest Widzisz @Nezumi ta funkcja była od zawsze tuż pod Twoim nosem, wystarczyło tylko sięgnąć 😄 1-3 dni na jeden model to bardzo szybko, spodziewałem się ze dwa razy tyle jak nie lepiej, robi wrażenie 🙂 35 minutes ago, Nezumi said: Moje doswiadczenie z tym softem to glownie walka z UI. Jak dotad przegrywam. Za to w zetce czyje sie jak w domu 😕 To jest chyba skrzywienie przez używanie zbrusha za długo gidze każda funkcja musi być zrobiona inaczej i po swojemu 🙂 Gdy kiedyś używałem trochę3dcoat to nie miałem za bardzo z nim problemów dość intuicyjny, trochę mniej niż mudbox którego można zacząć używać wchodząc prosto z ulicy ale co najwyżej może się nie podobać wygląd tego UI choć się zmieniał dość często 🙂 Za to zbrush to już trzeba sieuczyć jego logiki i w ui i działaniu i za trzeba pomyśleć, ale jak przywykniesz do tej logiki to jak to mówią "jest bardzo logiczny" 🙂 1 1
Nezumi Napisano 21 Marzec Napisano 21 Marzec (edytowane) @Destroyer A myslisz ze dlaczego mam zainstalowanego 3DCoata? Retopo? Malowanie? No way! DZIURY! 😮 W zasadzie to nawet nie zartuje 😄 Edytowane 21 Marzec przez Nezumi 1
KLICEK Napisano 21 Marzec Napisano 21 Marzec 3 godziny temu, Nezumi napisał: @Destroyer A myslisz ze dlaczego mam zainstalowanego 3DCoata? Retopo? Malowanie? No way! DZIURY! 😮 W zasadzie to nawet nie zartuje 😄 dejum niektorzy wchodza na pomaranczowy portal zeby zobaczy dziury, ty trzymasz 3d coata XD szanuje 4 2
Destroyer Napisano 21 Marzec Napisano 21 Marzec 22 minutes ago, KLICEK said: dejum niektorzy wchodza na pomaranczowy portal zeby zobaczy dziury, ty trzymasz 3d coata XD szanuje Ogólnie największy problem 3dcoata w zdobyciu dużej popularności jest to, że nie potrafią w marketing żeby przyciągnąć rzeszę ludzi 🙂 Logo mają już dobre tylko potrzeba lekkiego liftingu, chwytliwe hasło i będzie zainteresowanie 🙂 Ale jak raz się zobaczy ich logo z tej perspektywy to nie sposób odzobaczyć i pasuje do tej kontrowersyjnej reklamy co tu niedawno prawie wszyscy mieli 🙂 Ale @KLICEK przyznaj się to Ty wybrałeś ten nowy pomarańczowy motyw kolorystyczny na forum? 😄 A tak w ogóle to strona 3dcoat nie działa od ok 8 godzin, ktoś coś wie? Chyba nie zwijają interesu? 2 2
KLICEK Napisano 21 Marzec Napisano 21 Marzec zloto XD jeszcze podlozyc muzyczke i ideolo ps. Pomarancz to pomysl Adka, dopiero teraz skumalem dlaczego XD 1 3
Destroyer Napisano 21 Marzec Napisano 21 Marzec 19 minutes ago, KLICEK said: zloto XD jeszcze podlozyc muzyczke i ideolo ps. Pomarancz to pomysl Adka, dopiero teraz skumalem dlaczego XD Animacje logo też już mają gotową, wszystkie składniki są gotowe więc nie rozumiem dlaczego jeszcze tego nie zrobili 😄 1
JoseConseco Napisano 21 Marzec Napisano 21 Marzec Największy problem 3d coat to bugi i przez to ciężko w nim zrobić projekt komercyjny. a jak chcesz supporta, to możesz zgłosić bug, ale nigdy nie wiesz czy w ogóle ktoś pracuje nad poprawką. pistolety to hipoly + tekstury? Super wykonie.
KLICEK Napisano 21 Marzec Napisano 21 Marzec 1 godzinę temu, JoseConseco napisał: Największy problem 3d coat to bugi i przez to ciężko w nim zrobić projekt komercyjny. a jak chcesz supporta, to możesz zgłosić bug, ale nigdy nie wiesz czy w ogóle ktoś pracuje nad poprawką. pistolety to hipoly + tekstury? Super wykonie. to zupelnie jak z pixologic/maxon XD 1
Destroyer Napisano 21 Marzec Napisano 21 Marzec (edytowane) 33 minutes ago, KLICEK said: to zupelnie jak z pixologic/maxon XD Ogólnie industry standard jak już 😄 Poza tym jak już mówimy o logach to pixologic też nie sprawiał wrażenia, że po drugiej stronie jest ktoś normalny i stabilny emocjonalnie a zbrush tylko to potwierdzał ponad wszelką możliwość 😄 a maxon też nie odbiega od tematu który trochę opanował ten wątek 😄 Edytowane 21 Marzec przez Destroyer 2
Nezumi Napisano 22 Marzec Napisano 22 Marzec Po obejrzeniu kilku odcinkow "Blender Heads" nie mam watpliwosci, ze co do normalnosci i stabilnosci emocjonalnej to nikt nie pobije teamu Blendera. Dajwersity jest takie ze sie zastanawiasz czy trzeba miec zaswiadczenie o niepoczytalnosci, zeby do nich dolaczyc w ogole. Pablo Dobarro ze swoja fascynacja laleczek mangowych byl po prostu zbyt normalny i odpadl z druzyny. 1 2
rosikowski Napisano 25 Marzec Autor Napisano 25 Marzec Cytat Mozesz polecic jakies tutoriale czy ogarniales soft samemu? I jak u Ciebie ze stabilnoscia bo u mnie wersja do nauki potrafi wywalic sie na najprostszych dzialaniach.. Stabilność ? a panie daj pan spokój masakra xD ostatnia stabilna wersja jaką miałem przyjemność używać to 2023.16, każda następna sypie się co 15 minut xD podesłałbym wam wątek z forum 3dcoata gdzie próbowałem szukać pomocy, ale ich serwery siadły, tutki:https://tenitsky.gumroad.com/?recommended_by=discover no i learnsquared Jamy Jubareva Cytat 1-3 dni na jeden model to bardzo szybko, jest jeszcze typek który rzeźbi dużo szybciej, próbuje się przestawić na jego worklfow:https://www.artstation.com/marketplace/p/W31Kg/foundation-art-group-intro-to-3dcoat-for-concept-art-with-norris-linhttps://www.artstation.com/funkydomo Cytat Największy problem 3d coat to bugi i przez to ciężko w nim zrobić projekt komercyjny. a jak chcesz supporta, to możesz zgłosić bug, ale nigdy nie wiesz czy w ogóle ktoś pracuje nad poprawką. pistolety to hipoly + tekstury? Super wykonie. tak, chociaż moja wersja jak mówiłem jest stabilna prócz co chwile sypiącej się symetri (zawsze po rozciągnięciu siatki gdy trzeba zresetować voxele do skali globalnej symetria się przesuwa kawałek w prawo xD) ale ustawiłem skrót do resetu symetri i jakoś to już leci xDD highpoly potem retopo via decimetion + tekstury, (czyli w sumie takie midpoly) no i wrzutka: męcze ostatnio rzeźbienie w VR zastanawiam się jeszcze czy tego chudzielca można zamykać, w międzyczasie zacząłem następnego robocika do serii, jakieś pomarańczowe logo pewnie mu ogarnę no i już któryś raz z kolei próbowałem jakiś sensowny worklfow ogarnąć z tym piep%^#$%m AI gdzie rzeczywiście maluje formę, no i chyba mi się coś udało, bo generlanie powiem wam że absolutnie nie czułem satysfakcji z pracy ze sztuczną inteligencją, ale tutaj z tymi uzbrojonymi laskami nawet powiedziałbym że to Ja jestem autorem większościowym, czuje satyfkacje taką jak mamy gdy rzeczywiście stworzymy jakieś dzieło (pewno wiecie o co chodzi xD) (nad tą z biczem jeszcze się męcze xDD) 5 1 1
Nezumi Napisano 25 Marzec Napisano 25 Marzec 10 hours ago, rosikowski said: Stabilność ? a panie daj pan spokój masakra xD ostatnia stabilna wersja jaką miałem przyjemność używać to 2023.16, każda następna sypie się co 15 minut xD podesłałbym wam wątek z forum 3dcoata gdzie próbowałem szukać pomocy, ale ich serwery siadły, A juz myslalem ze to ja cos zle robie 😄 Eh szkoda... Gratuluje wytrwalosci. I dzieki za linki. 10 hours ago, rosikowski said: bo generlanie powiem wam że absolutnie nie czułem satysfakcji z pracy ze sztuczną inteligencją, O to to. Zerowa satysfakcja jesli o mnie chodzi. Ale tez do malych dupereli zamiast wyszukiwac cos na necie mozna wygenerowac i tez szafa gra. Babeczki fajne ale to taki cheat jest bo wiekszosci sie fajna babeczka spodoba obojetnie co tam robi. "AI" ma to do siebie ze generuje generalnie dwie twarze. Bez wyrazy zupelnie i z bez wyrazu z lekko rozchylonymi wargami bo jest bardziej szekszi. Repertuar emocji jak u manekina sklepowego. 1
rosikowski Napisano 26 Marzec Autor Napisano 26 Marzec 17 godzin temu, Nezumi napisał(a): Eh szkoda... Gratuluje wytrwalosci tzn wiesz, oczywiście cały czas korzystam z tej wersjii 2023.16 xD trochę szkoda bo fajne rzeczy się pojawiają w następnych, (np. live bolean) no i dzięki za komentarz ! popracowałem trochę nad wyrazem twarzy i myślę nad jakimś story, dajcie znać co myślicie, trzeci dzień siedze nad tymi "heroinkami" tą chyba już mogę zamknąć ta jest brutalna, lubi rozłupywać czaszki swoich wrogów młotem, ale za to lubi motylki ta jest zwinna, szybka, i lubi błyskotki, i właśnie się zastanawiam co by jej dodać, świeicidełka, jakiś naszyjnik, może jakieś diamenciki na pasku, chmmm, w sumie to taka troche z niej sucz, ostry makeup może, zobaczymy.... a to jest Pani kapitan, skupiona na zadaniu/dowodzeniu, poważna postać, (więc ten detal na kroczu raczej trzeba poprawić) 1
michalo Napisano 26 Marzec Napisano 26 Marzec Fasjne te dziewczyny. Ile tam jest ai a ile twojej pracy? Wspominałeś, że sporo ty malowałeś. Jak miał bym się czepiać to postawa laski z młotem jest zła. Wygląda jakby miała koślawe kolana przez co stopy skierowane są do środka a nie na zewnątrz. Przez to wygląda mało stabilnie stojąc na nich. Wiem, ze to częsta sprawa rysowanie takiego układu stóp.. nie wiem czemu - bardziej dziewczęce? urocze? Ale w wypadku wojowniczki trochę mi nie pasuje. Reszta stoi ładnie, pewnie na ziemi a młotkowa wygląda jakby miała się przewrócić. 1
rosikowski Napisano 7 Maj Autor Napisano 7 Maj (edytowane) W dniu 26.03.2024 o 17:51, michalo napisał(a): Fasjne te dziewczyny. Ile tam jest ai a ile twojej pracy? Wspominałeś, że sporo ty malowałeś. dzięki ! można powiedzieć że to taki photo bash, tyle że zamiast szukać fotek to generowałem sobie części składowe conceptu i malowałem po nich żeby pasowały do całości, oraz usuwałem błędy AI, (albo też szkicowałem żeby pomóc AI wygenerować lepszą część, następnym razem może postaram się zachować więcej procesu ale co udało mi się odzyskać to wrzucam poniżej dwa wipy: i finale: Wrzucam jeszcze dwa następne roboty, sporo ćwiczyłem rzeźbienie w VR (Substance 3d modeler na oculusie 2) i dwa wideo z tymi robocikami/zabawkami: https://cdn.artstation.com/p/video_sources/001/934/344/copepod-animation10001-0150.mp4 https://cdn.artstation.com/p/video_sources/001/913/133/walker-animation20001-0150.mp4 Sporo ostatnio myślałem żeby olać concept design i zająć się 3d na pełny etat, ale Feng Zhu wrócił do Design Cinema, (na luzie kończyłem teksturować ostatniego mecha gdy w tle leciał Feng, akurat mówił ironicznie, (cytuję z pamięci) ...: "good luck finding that job with a giant sci fi generic mech with a big gun" uzmysłowił mi co tak naprawdę jest w cenie, trochę o tym zapomniałem przez ostatnie 4 lata, (przez które to miałem istne eldorado z pracą), więc zaplanowałem sobie z deka trudniejszy cywilny projekt, narazie nie będę za dużo opowiadał, wspomnę tylko: "diesel punk i ryby" Edytowane 9 Maj przez rosikowski 4
rosikowski Napisano 9 Maj Autor Napisano 9 Maj (edytowane) SIemka, zmieniam silnik, koniec końców nie podpasował mi Edytowane 9 Maj przez rosikowski 2
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się